Array
(
    [title] => רדיו
    [description] => 

בחרתם לפרסם ברדיו?
כל המידע שיעזור לכם לתכנן את הפרסום ברדיו בצורה הטובה ביותר!

)
כל המידע שחשוב לדעת על פרסום בתחנות רדיו

בחרתם לפרסם ברדיו?
כל המידע שיעזור לכם לתכנן את הפרסום ברדיו בצורה הטובה ביותר!


הסאונד זה כל ההבדל

מוזיקה בפרסומות היא לא נעימה שמתלווה לפרסום! למוזיקה יש תפקיד חשוב - בזכותה הפרסומת תהייה זכורה יותר! ניתן להתאים את המוזיקה בהתאם לקהל היעד אליו הפרסום מכוון...

בניית חבילת פרסום ברדיו תל אביב

פרסום ברדיו אזורי יביא לעסק שלך קהל מקומי נרחב במינימום השקעה. תחנת רדיו תל אביב אשר זוכה לפרסים רבים בעקבות התוכניות המצליחות שלה, היא מקור פרסום יעיל ואפקטיבי...

יתרונות הפרסום ברדיו

הרדיו הוא אמצעי הפרסום מהוותיקים בארץ ובעולם. פרסום ברדיו מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום כיוון שהקהל המאזין הוא קהל שבוי ולכן ניתן להעביר ולהחדיר מסרים לתודעת המאזינים...

אפשרויות הפרסום ברדיו

פרסום ברדיו מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום מוצרים או שירותים. תשדירי פרסום ברדיו כוללים מספר יתרונות חשובים כגון: אמינות בפני הלקוחות, חשיפת המוצר / השירות, הכרתו וחיזוק התדמית שלו....

מחירי פרסום ברדיו

מחירי פרסום ברדיו משתנים בהתאם לכמה פרמטרים: תקציב, יעדים, סוג הפרסום, אורך התשדיר, כמות תשדירים ביום וכמובן תחנות הרדיו הרצויות. פרסום ברדיו אזורי יהיה זול משמעותית מאשר פרסום ברדיו ארצי. ...

כל המידע על פרסום ברדיו

במשך שנים רבות נחשב הרדיו למקור פרסום יעיל במיוחד אשר חודר לתודעת המאזינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע! גודל החשיפה הוא עצום ומחירי הפרסום יהיו זולים מאמצעי מדיה אחרים....

בחירת קריין מתאים לפרסומת ברדיו

לקריין בפרסום יש חשיבות רבה. לכן חשוב לדעת איך בוחרים את הקול שייצג את העסק? שימתג את המוצר? שיגרום ללקוחות לזכור את הפרסום ואת העסק המפרסם ...

רדיו מקומי ופרסום על הדרך

רגע לפני שבוחרים במפרסום ברדיו מקומי על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם, חשוב לתכנן מראש ולדעת מהי התחנה המדוייקת עוברכם, התוכן, אורך ומשך הקמפיין ועוד......

פרסום ברדיו בצפון

בצפון הארץ קיימות מגוון תחנות מקומיות אשר פונות לקהל יעד רחב ומגוון המתוגרר באזור. חשוב למקד כל פרסום אל קהל היעד הספיציפי אליו פונה הפרסום עפ"י גיל, תחביבים, אג'נדה ועוד......

כל מה שצריך לדעת על פרסום בספורט

פרסום בערוצי הספורט יכול להיות אפקטיבי במיוחד במיוחד בעת משחקים אולימפים / יורו. ככל שתהיה גמיש יותר ותדע להתאים את האסטרטגיות שלך לדרישות השוק, כך גדל הסיכוי להצליח להשיג את המטרות שלך....

פרסום ברדיו – כל מה שלא ידעתם

עידן הרשתות החברתיות הביא איתו דרכי פרסום רבות וחדשות
אשר הגדילו את מרחב האפשרויות העומדות בפניי בעל עסק המעוניין לשווק את העסק שלו.
יחד עם זאת, דרכי הפרסום הישנות והמוכרות כמו פרסום בשלטי חוצות,
חלוקת פליירים וכן פרסום ברדיו נשארו רלוונטיות גם הן.
מאמר זה יתמקד בפרסום ברדיו, ובו נסקור את היתרונות שבשיטה זו
וכן את המרכיבים של חבילות פרסום לרדיו.

כל הסיבות מדוע כדאי לפרסם ברדיו

הרדיו היא פלטפורמת הפרסום הבסיסית ביותר. אנשים רבים מחזיקים מכשיר רדיו
בביתם או במשרד, ומפעילים אותו כרעש רקע, לשם האזנה למוזיקה או האזנה לתוכנית אהובה.
כמו כן, השימוש הפופולרי ביותר ברדיו הוא דווקא בעת נסיעה ברכב,
בין אם מדובר בנסיעה קצרת טווח ובמיוחד אם מדובר בנסיעה ארוכה.
היתרון המשמעותי של פרסום ברדיו הוא חדירתו לתודעת המאזינים. הפרסום המומלץ ביותר ברדיו הוא באמצעות השמעת מסרים קצרים וברורים בעלי מקצב קליט. כך, המסר נקלט עמוק במוחו של המאזין, מה שמגדיל משמעותית את הסיכוי שיהפוך ללקוח.

    Array
(
    [type] => component
    [id] => content-image-1
    [name] => content-image
    [acf_fc_layout] => content-image
    [data] => Array
        (
            [title] => אפשרויות הפרסום ברדיו
            [description] => 

כאמור, לא ניתן להסתפק בפרסום חד פעמי כאשר מפרסמים ברדיו.
כדי להגיע ליעילות מקסימלית, חובה להרכיב חבילות פרסום לרדיו, מחירי הפרסום ברדיו והחבילות הן משתנות ויש לקחת בחשבון פרמטים שונים בהרכבה שלה כגון:
כמות התחנות בהן תושמע הפרסומת
ככל שהפרסומת שלכם תושמע ביותר תחנות, כך מאזינים רבים יותר ייחשפו לעסק.
זהות התחנות
עליכם לוודא שהתחנות יהיו כאלה שפונות לקהל יעד תואם לזה שאתם מכוונים אליו.
אם עסק פעיל רק באזור צפון הארץ, יהיה פחות רלוונטי לפרסם אותו בתחנות רדיו של אזור הדרום.
תדירות השמעת הפרסומת
תדירות השמעה גבוהה חשובה להטמעת המסר, אולם חשוב לשים לב שתדירות גבוהה
מדי עשויה להיתפס כמציקה. יש למצוא את האיזון המתאים.
אורך הפרסומת
האורך המומלץ ברדיו הוא 20-30 שניות, אולם בנסיבות מסוימות ניתן לרכוש זמן פרסום ארוך מזה.
לסיום, במאמר זה סקרנו את היתרונות שבפרסום ברדיו.
ראינו שעל אף שמדובר בדרך וותיקה היא רלוונטית גם היום, ואף יותר מתמיד.
לאחר מכן, סקרנו את המרכיבים של חבילות פרסום לרדיו כך שכל בעל עסק יוכל להרכיב לעצמו את החבילה המתאימה לו ביותר.

[image] => 6318 [image_caption_header] => [image_caption] => [side] => right [custom_class] => pb-60px ) )

אפשרויות הפרסום ברדיו

כאמור, לא ניתן להסתפק בפרסום חד פעמי כאשר מפרסמים ברדיו.
כדי להגיע ליעילות מקסימלית, חובה להרכיב חבילות פרסום לרדיו, מחירי הפרסום ברדיו והחבילות הן משתנות ויש לקחת בחשבון פרמטים שונים בהרכבה שלה כגון:
כמות התחנות בהן תושמע הפרסומת
ככל שהפרסומת שלכם תושמע ביותר תחנות, כך מאזינים רבים יותר ייחשפו לעסק.
זהות התחנות
עליכם לוודא שהתחנות יהיו כאלה שפונות לקהל יעד תואם לזה שאתם מכוונים אליו.
אם עסק פעיל רק באזור צפון הארץ, יהיה פחות רלוונטי לפרסם אותו בתחנות רדיו של אזור הדרום.
תדירות השמעת הפרסומת
תדירות השמעה גבוהה חשובה להטמעת המסר, אולם חשוב לשים לב שתדירות גבוהה
מדי עשויה להיתפס כמציקה. יש למצוא את האיזון המתאים.
אורך הפרסומת
האורך המומלץ ברדיו הוא 20-30 שניות, אולם בנסיבות מסוימות ניתן לרכוש זמן פרסום ארוך מזה.
לסיום, במאמר זה סקרנו את היתרונות שבפרסום ברדיו.
ראינו שעל אף שמדובר בדרך וותיקה היא רלוונטית גם היום, ואף יותר מתמיד.
לאחר מכן, סקרנו את המרכיבים של חבילות פרסום לרדיו כך שכל בעל עסק יוכל להרכיב לעצמו את החבילה המתאימה לו ביותר.

פרסום ברדיו
רוצה לקבל הצעת מחיר?

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון