מגזינים לנשים

מגזינים לנשים

שימוש בפרסום ממוקד מטרה על ידי פרסום בעיתונות נישתית (מגזינים) ואתרים ממוקדים מאפשר להגיע לקהלי יעד ממוקדים וספציפים יותר כגון נשים.
נשים הם קהל יעד צרכני ומדויק לכן עסקים רבים בוחרים בפרסום קמפיינים ייחודיים לנשים

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      פרסום במגזינים לנשים

      שימוש בפרסום ממוקד מטרה על ידי פרסום בעיתונות נישתית ואתרים ממוקדים
      מאפשר להגיע לקהלי יעד ממוקדים וספציפים יותר כגון נשים.
      מדובר בקהל יעד גדול בעל צרכים מוגדרים היטב,לכן עסק אשר יתעלם ממנו ישגה שגיאה חמורה.
      במיוחד אם תחום הפעילות העסקית שלו נוגע לתחומי העניין המסורתיים של נשים.
      אפשרויות הפרסום לנשים הינן רבות ומתחילות בעיתונות אקטואליה וחדשות ובאתרי אינטרנט
      העוסקים בלייף סטייל וכדומה המיועדים לנשים קוראות ופעילות.
      עיתונים ואתרים העוסקים בנושאים המעניינים נשים כגון אופנה, אקטואליה, בישול,
      בידור, אימהות, צרכנות, בריאות, קניות, טיפוח, עיצוב ועוד מהווים פלטפורמה אידיאלית
      להעברת מספרים פרסומיים מכווני מטרה.
      יתרונות הפרסום לנשים הן ביכולת להגיע לקהל יעד ממוקד כגון תת קבוצה בתוך קהל היעד הנשי.
      נשים היום הינן בעלות עמדות ברורות יותר מבעבר וצורכות עיתונות לסוגיה בכמויות הולכות וגדלות.
      כמות המגזינים הנישתיים ואתרי האינטרנט העוסקים בנושאים אשר באופן מסורתי היו נשיים ומיועדים לקהל נשי נמצאת בשיאה ולכן היכולת לפרסם באופן ממוקד לקהל יעד זה הינו בשיא של כל הזמנים גם כן. היכולת ליצור קמפיין פרסומי מוכוון נשים הוא יתרון גדול שכן היא מאפשרת ליצור קמפיין אשר ידבר אל נשים מבלי להתחשב בקהלי יעד אחרים.
      זוהי הסיבה שעסקים רבים כל כך בוחרים ליצור קמפיינים ייחודים לנשים.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        אולי יעניין אותך גם...

        מדורי השיווק והפרסום בעיתון

        לכל העיתונים היומיים (גם לחלק מהשבועונים) יש מדור העוסק בשיווק ופרסום. המטרה שלנו היא להגיע למדורים הללו כיוון שזה הפרסום הטוב ביותר בשביל עסקים למטרת יצירת אמינות וביטחון אצל הלקוחות....

        ידיעות אחרונות

        עיתון ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בישראל. העיתון מופץ בכ- 350,000 עותקים בימי חול ובסופי השבוע מופץ העיתון בכ- 600,000 עותקים. ניתן לבחור חבילות פרסום ובכך להגיע לקהלי יעד שונים ומגוונים. ניתן לפרסם מודעות בגדלים מגוונים - מודעות עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, מודעות שליש ומודעות דאבל. מהדורת סוף השבוע נחשבת כפופולארית ביותר ומחירי הפרסום בה גבוהים יותר. חייגו אלינו עוד היום ונתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת. ...

        שילוב קוד QR בפרסום מודעה בעיתון

        ה-QR קוד מאיים לשנות את כללי הפרסום לטובה. עידן הסמארטפון מסתמן גם כעידן ה-QR קוד. בסריקה סלולרית של הקוד העורכת כמה שניות, הקורא יכול להגיע ישירות לעמוד אליו תרצו להפנות. את הקוד ניתן להטמיע בכל מודעת עיתון, את הקוד נהוג למקם בשליש התחתון של המודעה. חייגו אלינו עוד היום וקבלו חבילת פרסום מנצחת....

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון