טלוויזיה

הפרסום בטלוויזיה נמצא בשיא של כל הזמנים כאשר פרסומות זוכות כיום לתקציבי ענק ומקיימות בינן לבין עצמן תחרות על מקוריות, יצירתיות, אסתטיקה ותגובת הקהל. כאשר הטלוויזיה עצמה נמצאת בשיאה בכל מה שקשור למכירות ולתוכן איכותי יש לבחור את פלטפורמת השידור המתאימה לך ביותר על מנת להגיע לקמפיין פרסום עם תוצאות מקסימליות, פרסום בטלוויזיה פונה לקהל רחב ומאפשר להעיר מסר ארוך בעל מימדים ויזואליים ווקאליים יחד. פרסום בטלוויזיה זוכה לתפקיד משמעותי בתעשייה וכן זוכה לחלק גדול מעוגת הפרסום. האפשרויות לפרסום בטלוויזיה הינן בלתי מוגבלות כמעט כאשר מלבד היותה של הטלוויזיה נפוצה מאוד וקיימת בכל בית, על פי רוב אף יותר ממכשיר אחד לבית, ישנם ערוצים שונים בטלוויזיה המוקדים בתחומים שונים כך שהם פונים במיוחד לקהלים מסוימים. באופן זה ניתן למקם פרסומות בתחומים מסוימים בערוצים הרלוונטים אליהם. נוסף לכך בטלוויזיה ניתן לפרסם תשדירים באורכים שונים לבחירה וכן ניתן לפרסם חסות בארוך קבוע של 6 שניות אשר מאפשרת להעביר מסר קצת ותדמיתי.

הטלוויזיה מציעה למפרסמים פלטפורמה רחבת היקף הפועלת 24 שעות ביממה ומציעה תוכן לכל קהל יעד אפשרי. יתרון נוסף של הטלוויזיה הוא ביכולת לקבוע את שעת הפרסום וערוץ הפרסום לפי קהל היעד המבוקש ובכך להשיג יחס תמורה לכסף טוב יותר. פרסומת אשר ממוקמת בערוץ הנכון בשעה הנכונה תניב מכירות טובות יותר. בנוסף, הטלוויזיה היא מדיום אודיו ויזואלי – דבר המקנה לה יתרון מסוים ביחס לאמצעי מדיה המוגבלים לחוש אחד. הדבר מקנה לה גמישות מורחבת מבחינת סוגי הפרסומות שניתן ליצור. קהל היעד שאליו פונה הפרסום בטלוויזיה הוא למעשה כולם. מאחר והטלוויזיה מצויה כיום כמעט בכל בית וכי התוכן בטלוויזיה כה מגוון עד כי לכל אחד יש את התוכן המעניין אותו, הרי שלכל מוצר או שירות שניתן להעלות על הדעת צריך להיות עניין בפרסום באמצעי מדיה בפריסה ארצית המעניק לצופים בו חוויה אודיו ויזואלית מתקדמת.