עיתונות ארצית

העיתונות הארצית מהווה פלטפורמה איכותית בפריסה רחבה המאפשרת להגיע אל קהל יעד רחב ומגוון. בעלי עסקים רבים פונים לפרסום בעיתונות הארצית עקב הרצון להגדיל את בסיס הלקוחות שלהם ולחזק את המותגים שלהם. כדי לנצל פלטפורמה זו חשוב להכיר את מכלול האפשרויות שבה כמו גם את קהל היעד שאליו היא מגיעה. רק כך ניתן לייצר קמפיין פרסומי בקנה מידה ארצי שיהיה אפקטיבי ופרקטי. יתרונות הפרסום בעיתונות ארצית הם ביכולת לכוון את המוצר לשני סוגי קמפיינים – הקמפיין האינטנסיבי הכללי או הקמפיין הממוקד יותר או אפילו לשלב בין שתי השיטות. הכל תלוי בסוג המוצר או השירות אשר רוצים לקדם ולמעשה ניתן לבנות קמפיין ממוקד ויעיל באופן אישי לכל בעל עסק. אין ספק שיש מוצרים נישתיים יותר שאותם נרצה לפרסם ולקדם רק בעיתונות הנישתית ולעומתם ישנם מוצרים כלליים יותר שזקוקים לקידום מתמשך ואינטנסיבי בעיתונות היומית. כך או כך מציעה העיתונות הארצית פתרון רחב היקף ושלם עבור כל צורך.

אפשרויות הפרסום בעיתונות ארצית נופלות לשתי קטגוריות עיקריות אשר כוללות את הפרסום בעיתונות היומית ואת הפרסום בעיתונות הנישתית יותר. הפרסום בעיתונות היומית מאפשר לבעל העסק לייצר מודעה פרסומית ולשלב אותה בקמפיין אינטנסיבי אשר יכול להגיע אל קהל היעד הרחב ביותר על בסיס יום יומי שכן מדובר בעיתונות הנצרכת על ידי רבים באופן קבוע. לעומתה העיתונות הנישתית מורכבת ממגזינים שונים ושבועונים אשר נמכרים בתדירות נמוכה יותר ואך פונים לקהל יעד ממוקד יותר. כך למשל פרסומת למוצצים תתאים למגזין אימהות שבו היא תגיע לפחות אנשים בתדירות נמוכה יותר אך מדובר יהיה באנשים אשר צורכים מוצצים וזקוקים למוצר הזה. הפרסום בעיתונות ארצית מתאים לכל עסק הנמצא בפריסה ארצית ומעוניין לקדם את המוצרים או השירותים שלו באופן יסודי ומקיף. בניית קמפיין שיווקי לעיתונות הארצית היא עניין למקצוענים אשר בידיים שלהם יכול לעזור לדחוף כל מוצר למכירות שיא.

ידיעות אחרונות
עיתון כלכליסט
קבוצת לוח ברשת
ידיעות הקיבוץ
ידיעות אמריקה
רשת מקומוני העיר
עיתון קו למושב
עיתון הדף הירוק
מקומוני ידיעות
מעריב סופשבוע