על וואצפ – WhatsApp
WhatsApp הרשת החברתית שהפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו, מאפשרת פרסום ממוקד ויעיל שפונה לקהל מפולח וספציפי. מה שהופך את אותה לכלי שיווקי חדשני ואפקטיבי במיוחד
ב-WhatsApp גולשים מיליוני ישראלים. מתוכם כ- 4 מיליון משתמשים על בסיס יומי!
כ- 3 מיליון משתמשים בפייסבוק מהסלולר.
פרסום ב-WhatsApp נחשב פרסום יעיל וזול.
ניתן לפרסם על בסיס חשיפות, למדוד ולעדכן את הקמפיין בכל רגע ובכל שלב.
פרסום ב-WhatsApp מבוסס על מודל בו הלקוח קובע מה תקציב הפרסום אותו הוא מוכן להשקיע – סכום השקעה יומי או כללי ומחיר מקסימלי שמוכן לשלם לכל הקלקה או חשיפה.
באפליקציה ניתן למצוא את ה-story בו ניתן לפרסם מודעות / סרטונים ועוד למשתמשים.
כל פרסום ניתן לפלח ולמקד לקהל יעד ספציפי לפי דפוסי התנהגות, תחביבים, מגדר, אזור ועוד…
ב-WhatsApp גולשים מיליוני ישראלים. מתוכם כ- 4 מיליון משתמשים על בסיס יומי!
כ- 3 מיליון משתמשים בפייסבוק מהסלולר.
פרסום ב-WhatsApp נחשב פרסום יעיל וזול.
ניתן לפרסם על בסיס חשיפות, למדוד ולעדכן את הקמפיין בכל רגע ובכל שלב.
פרסום ב-WhatsApp מבוסס על מודל בו הלקוח קובע מה תקציב הפרסום אותו הוא מוכן להשקיע – סכום השקעה יומי או כללי ומחיר מקסימלי שמוכן לשלם לכל הקלקה או חשיפה.
באפליקציה ניתן למצוא את ה-story בו ניתן לפרסם מודעות / סרטונים ועוד למשתמשים.
כל פרסום ניתן לפלח ולמקד לקהל יעד ספציפי לפי דפוסי התנהגות, תחביבים, מגדר, אזור ועוד…
רוצה לקבל הצעת מחיר?
הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי
מי משתמש באפליקציית WhatsApp ?
האתר פונה לגברים ונשים בעיקר, בגילאי 25-55.
חתך האוכלוסיה הוא כ- 60% גברים וכ- 40% נשים שנכנסים לאתר.
הגולשים מתאפיינים כאנשים משכילים, בעלי הכנסה וממצב סוציו אקונומי ממוצע ומעלה.
באתר מגוון קטגוריות הפונות לקהל רחב (אקטואליה,לימודים, ספורט ועוד).
יתרונות פרסום:
✔️פופולרי מאד בקרב קהל מגוון
✔️גישה עבור המפרסם לאתר החברתי הנפוץ ביותר
✔️ גישה אישית לקהל בהודעות.
✔️ יעיל בכל קטגוריה ומתקבלות ממנו תוצאות מיידיות.