ערוץ 12 - קשת ורשת

ערוץ 2 – התפצל לשניים

ערוץ 2 היה הערוץ המסחרי המוביל בישראל. בערוץ התחרו שתי הזכיינות הגדולות בישראל- קשת ורשת

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      על ערוץ 12

      כבר במשך יותר מ-20 שנה עד נובמבר 2017 שידרו שתי הזכייניות בערוץ אחד –
      ערוץ 2, כאשר לכל זכיינית יש את התכניות שלה וימי השידורים שלה.
      הערוץ היה הצלחה מסחררת, אך לאחר שנים של חלוקת העוגה לשניים סיים הערוץ את שידוריו
      ופוצל לשני ערוצים חדשים: קשת 12 ורשת 13.
      לאחר הפיצול, בינואר 2019 מוזגו ערוץ 10 וערוץ 13 לערוץ אחד.

      בתחילת הדרך של הערוץ הוא פעל כערוץ ניסיוני במימון רשות השידור ולאחר שבע שנים
      נבחרו שלוש זכייניות להפעלת ערוץ 2- טלעד, רשת וקשת.
      במקביל הוקמה בערוץ 2 חברת החדשות.
      בשנת 2005 נבחרו קשת ורשת להפעיל את ערוץ 2 כזכייניות והתחלקו בימי השידור
      ומשנת 2008 החליפו את ימי השידור כל שנתיים.
      זכיינית אחת משדרת בימים ראשון- שלישי והזכיינית השנייה בימים רביעי- שבת.
      ברצועת הצהריים שידר הערוץ את שידורי הטלוויזיה החינוכית ובו תוכניות בידור,
      תוכניות ילדים, תוכניות אקטואליה ותוכניות בנושאי תרבות.
      שידורי ערוץ 2 שודרו חינם במסגרת שידורי הרשות השנייה.
      וניתן היה לקלוט את הערוץ בשידורי הכבלים ובלוויין ולצפות בשידוריו דרך האינטרנט.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        סוגי הפרסום בערוץ 12

        כיום, גם רשת-עשר 13 וגם ערוץ קשת 12 בדיוק כמו בעבר בערוץ 2 פונים לקהל יעד בהתאם לרצועות השידור.
        קהל הצופים הם ישראלים מכל טווח הגילאים וגיל הצופים משנה כאמור בהתאם לשעות השידור.
        הפרסום יכול להיות בפריים-טיים (שעות הערב) או בשעות הבוקר, צהריים ולילה –
        לנשים, גברים, ילדים, עסקים ועוד…
        הפרסום יכול לבוא לידי ביטוי בשלושה פורמטים: תשדירי פרסום – תשדיר באורך של 6-50 שניות,
        תשדירי חסות – תשדיר באורך 6 שניות המופיע במהלך התכניות ולפני או אחרי מקבץ הפרסומות
        ותוכן שיווק – תוכן שיווקי במהלך תוכניות הטלוויזיה ופינה במהלך התכנית.

        תוכניות מובילות בערוץ

        שני הערוצים נמצאים בתחרות צמודה וניתן לומר כי הקהל די זהה בשני הערוצים ומשתנה בהתאם לרצועת השידור.
        לכל ערוץ יש את תכניות הפריים טיים שלו, בקשת 12 ניתן יהיה לצפות בתכניות:
        הכוכב הבא, אנשים, מאסטר שף, סברי מרנן, בשבילה גיבורים עפים ועוד.
        ברשת עשר 13 נוכל לצפות ב: השרדות, האח הגדול, משחקי השף, שנות ה80 ועוד.
        הפרסום בערוצים אלו מאפשר חשיפה לקהל רחב בכל הארץ ותורם רבות לחיזוק התדמית של המותג ואף משדר יוקרה!



        אולי יעניין אותך גם...

        האם יש קשר בין רייטינג למכירות שלך?

        האם יצא ששמעת על פרסומת של מותגים גדולים בלי לראות את הפרסומת?...

        באיזה ערוצי טלוויזיה כדאי לפרסם את העסק

        לתשדירי פרסום בערוצים יתרונות חשובים: אמינות, חשיפת המוצר, הכרתו וחיזוק התדמית ...

        חבילות מובנות לפרסום בטלוויזיה

        הטלוויזיה הינה כלי הפרסום החזק ביותר, אתה שם – משמע אתה קיים. לפרטים על החבילות כנסו ...

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון