רדיו קול ישראל

רדיו קול ישראל

פרסום ברדיו קול ישראל

פרסום ברדיו ארצי
  • פנייה לקהל ייחודי ממעמד סוציו - אקונומי בינוני וגבוה
  • עלות פרסום משתלמת
  • עלויות הפקת תשדירים זולה
  • תחנות רדיו פופולריות עם נתוני האזנה גבוהים

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום ברדיו קול ישראל? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    קצת על רדיו קול ישראל

    קול ישראל הוא רשת תחנות רדיו הפועלעם מתוקף חוק הרשות במדינת ישראל שנועד להגדיר את הפעלת שידורי הרדיו הארציים במסגרת רשות השידור.
    הכרזת העצמאות היתה השידור הראשון בקול ישראל ומאז עבר קול ישראל שינויים רבים.
    כיום מפעיל קול ישראל שמונה תחנות שידור: רשת א`, רשת ב`, רשת ג`, רשת ד`- (שידורי קול ישראל בשפה הערבית), רשת ה (רק"ע), קול המוזיקה, 88FM, ורשת מורשת לשידורי דת ומסורת.
    ניתן להאזין לשידורי קול ישראל ברחבי הארץ ובשנים האחרונות מתקינה החברה עוד משדרים כדי לחזק את איכות שידוריה. כמו כן ניתן להקשיב לשידורי קול ישראל באינטרנט ובחו"ל כאשר רדת ה- רק"ע מיועדת לשידורים בחו"ל והיא בעלת תכנים ייחודיים. הפרסום בקול ישראל מאפשר להגיע לקהל גילאים מגוון בהתאם לרצועה המשודרת ובהתאם לתחנה הרצויה וניתן לפרסם בכל הרשתות או לבחור ברשת רדיו מסוימת בלבד. המפרסם זוכה לחשיפה ממוקדת ולאפשרויות פרסום מגוונות כמו תשדירי חסות, ג`ינגלים, תוכן שיווקי ועוד.

    מהן אפשרויות הפרסום בכאן רדיו כאן קול ישראל?

    בתחנת הרדיו ניתן לפרסם תשדירים וג`ינגלים עד לאורך 30 שניות, שידור חסויות או תוכן שיווקי המשתלב כחלק מהתכנים המשודרים בתוכניות הרדיו השונות בתחנה. ניתן להרכיב חבילות פרסום מותאמות לתקציב הפרסום ולקהל היעד המבוקש. חסויות הינן באורך 6-10 שניות והתמחור משתנה בהתאם לתוכנית, זמני השידור, מספר שידורי הפרסום ואורך הקמפיין.
    פרסום יעיל בקול ישראל יתחיל לרוב עם ג`ינגל באורך 30 שניות בליווי קול של שדרן או דמות ידועה.
    בתחילת הקמפיין נהוג לשדר את הג`ינגל מספר רב של פעמים ובהמשך משדרים ג`ינגלים קצרים עד לאורך של 15 שניות ואף 10 שניות בלבד כדי לדאוג לשימור המסר והמותג המפורסם בתודעתם של המאזינים. ניתן להשיג פרסום אפקטיבי באמצעות משחקי קידום מכירות בו המאזינים לוקחים חלק או מתן חסות על שעשועון רדיו באחת מהתוכניות וחשיפת המאזינים לתשדירי חסות וחשיפה המוצר הניתן כפרס לתודעה.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הכי משתלם לפרסם בתחנות רדיו קול ישראל!

        פרסום בקול ישראל מאפשר להגיע לקהל מאזינים רחב אך ממוקד מכיוון שמדובר בקהל ייעודי המתעניין בחדשות, אקטואליה ותוכניות ייעודיות כמו מוזיקה קלאסית ועוד. ניתן לבחור ברצועות שידור שונות ולפרסם בתוכניות אשר הולמות את אופי ומטרת הפרסום. באמצעות פרסום אפקטיבי ברדיו חושפים את המוצר, המותג או השירות בפני קהל נרחב, מעוררים את הסקרנות של המאזין, גורמים למיתוג ובידול ממתחרים ואף ניתן להניע את המאזינים לפעולה כלשהי כמו יצירת קשר או רכישת המוצר. הפרסום ברדיו פועל בשני אופנים עיקריים- במודע ולא במודע. המאזינים נחשפים באמצעות הקשבה ישירה או באמצעות האזנה של התחנה ברקע וג`ינגל אהוב נקלט גם באופן לא מודע.

        מי קהל היעד של קול ישראל?

        קהל המאזינים של תחנות קול ישראל הינו מגוון ושידורי תחנות הרדיו פונים לקהלי יעד מגוונים ומפולחים. טווח הגילאים של מאזיני קול ישראל נע בין 15 – 65+ בפריסה ארצית. קהל המאזינים משתנה בהתאם לרוח רצועת השידור ומאפשר למפרסמים להגיע לפלח המאזינים המבוקש. לכל תוכנית יש קהל מאזינים יחסית קבוע בעל מאפיינים ייחודיים, וכך יכול המפרסם לכוון ולייעד את התשדירים לקהל ספציפי ממוקד ולזכות בפרסום אפקטיבי. פילוח קהל המאזינים של קול ישראל מראה על קהל מאזינים המגיע ממעמד סוציו- אקונומי בינוני- גבוה ברובו משכיל אשר מתעניין בענייני היום ובנעשה בישראל ובעולם ובצעירים המעוניינים להקשיב למוזיקה טובה.

        פרסום אפקטיבי ברדיו קול ישראל:

        פרסום אפקטיבי ברדיו הוא פרסום הכולל מינימום של שמונה תשדירים ביום ולרוב 4 שבועות/חודש פרסום. מומלץ להעלות את תדירות כמות הפרסומים היומית מעבר לחשיפה המינימלית וכך לזכות בנתוני חשיפה רבים בפני קהלי יעד שונים בהתאם לתוכניות המשודרות ופילוח קהל היעד. חשוב להשתמש בג`ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן) הפונה למכנה רחב של מאזינים וממשיך להזדמזם גם לאחר הקשבה לג`ינגל.

        פרסום בתכניות יעודייות בקול ישראל

        כדי להגיע לקהל המאזינים המתעניין בענייני כלכלה ושוק ההון ניתן לפרסם בתוכניות ייעודיות כמו "צבע הכסף" עם מנחם פרידמן ברשת ב` או פרסום בתוכניות הבידור ושעשועוני הרדיו ברשת ג`. במהלך הלילה יש מגוון תוכניות מוזיקה לתוך הלילה וכך ניתן להגיע לקהל הצעיר יותר ולהגיע לקהל מאזינים ממוקד ולהשפיע עליו עם ג`ינגל קליט ומסר ברור או באמצעות ג`ינגל משעשע וכד`.

        מה מעניין ברשת השידורים של קול ישראל?

        רשתות הרדיו של קול ישראל משדרות רצועות שידור שונות עם שדרנים מובילים ואיכותיים. לכל רשת רדיו יש קהל מאזינים יחסית קבוע ועקבי הניתן לפילוח ומאפייניו ידועים. לדוגמה מאזיני קול המוזיקה או מאזיני רשת ב` ותוכניות האקטואליה השונות.

        פרסום בתכניות הבוקר בקול ישראל:

        תוכניות הבוקר של קול ישראל זוכות לנתוני האזנה גבוהים כאשר אנשים נוסעים ברכב, נמצאים בתחבורה ציבורית או נמצאים בעבודה ומקשיבים לרשתות הרדיו האהובות עליהם, מתעדכנים בתנועה, מקשיבים לענייני אקטואליה וזוכים ליהנות ממוזיקה איכותית וכך נחשפים לפרסום הממוקד.

        רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום ברדיו קול ישראל?לחץ כאן

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון