ערוץ 12 קשת

ערוץ 12 – קשת

פרסום בערוץ 12 – קשת - חסויות ותשדירי פרסומות

טלוויזיה
  • מגוון תוכניות רחב הפונה לקהלים ממוקדים
  • חשיפה לקהל רחב באופן מיידי בכמויות שאין להם תחרות באמצעי מדיה אחרים
  • בשעות הפריים טיים צופים בערוץ מעל לחצי מיליון צופים
  • אוף פריים עשיר ואיכותי עם תכנים ייחודים וקהל צופים נאמן

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בערוץ 12 – קשת? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7415 [1] => title="contact [2] => form [3] => half [4] => width"] ) exitst

      קצת על ערוץ 12 – קשת

      ערוץ 12 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי בישראל המופעל על ידי הזכיינית קשת לאחר שערוץ 2 התפצל.
      הערוץ זוכה לאחוזי רייטינג גבוהים מכולם ואין כמעט אחד שלא צופה בו או לכל הפחות צפה בעבר.
      בכל רצועות היום והלילה ניתן לראות שקשת נותנת בראש עם תותחים כבדים ולא מוותרת על אף צופה – גם לא על המסך הקטן (פעם קראו לו המסך המשני…) ניתן לצפות גם בתכני הערוץ באתר מאקו ובאתרים נוספים מקבוצת קשת ככה שבעידן בו התוכן הוא המלך הופך את קשת לממלכה של ממש – מפרסמים בטלוויזיה לרוב אינם יכולים להרשות לעצמם שלא לפרסם בערוץ 12 מכיוון שהוא מהווה נדבח מרכזי בתרבות הצפיה היומיומית אצל רוב האוכלוסיה וגם תכל'ס מקשת יוצאות הבשורות לכל השאר. פרסום בקשת זה כמו להיכנס לאיצטדיון דימיוני עם מאות אלפי צופים ולהגיד מה שאתה רוצה בדיוק כשהקהל שלך ממש התרגש עכשיו עם הזמר הבא של שישראל.
      פרסום בערוץ 12 מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים עיקריים: חסויות, תשדירי פרסום ותוכן שיווקי.
      ערוץ קשת 12 נחשב לערוץ המסחרי המוביל בישראל ומהווה פלטפורמת מדיה עוצמתית ביותר המשדרת יוקרה ועוצמה.
      מבחינת לא מעט צופים ערוץ 12 הוא ממש מוסד טלויזיוני ואף מזכיר להם את ההיסטוריה של ערוץ 2 המיתולגי, קשת מקפידים להעסיק את הטאלנטים העדכניים והמתאימים ביותר לכל רצועת שידור ומתאימים את עצמם לצרכי השוק לארוכו לרוחבו.
      המפרסמים בערוץ 12 יוכלו למצוא תוכניות בוקר, תוכניות בריאות, אוכל, אקטואליה וחדשות, טכנולוגיה, רכילות וכמובן – פריים טיים עם ריאליטי ותוכניות דגל מגוונות.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        במה אפשר לצפות בערוץ 12?

        מה לא? בערוץ 12 מבחר תוכניות: דרמה, קומדיה, בידור, תוכניות ריאליטי, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד. בין התוכניות המובילות: חתונה ממבט ראשון, MKR, סברי מרנן, חי בלילה, גיא פינס, תוכנית חסכון, פאולה וליאון (בבוקר), הכוכב הבא לאירויזיון, המטבח המנצח, שש עם…, חמש עם רפי רשף, פגוש את העיתונות וכמובן תוכניות אקטואליה וחדשות רבות ומגוונות. בחדשות 12 יש מגוון דעות רחב שבסופו של דבר הופך את הערוץ לכזה שכל אחד מוצא בו את מבוקשו בין אם הוא ימני או שמאלני אוהד או תומך בפוליטיקאי זה או אחר

        תוכניות פופולריות בערוץ 12:

        ערוץ 12 מציע מספר תוכניות אשר זוכות לרייטינג גבוה. הערוץ מציע תוכניות ריאליטי הזוכות לרייטינג עצום, משדרי ספורט, תוכניות אירוח ותוכניות בידור בפורמטים שונים. ניתן לבחור ברצועות שידור זולות משמעותית אך מציעות התמקדות בקהל יעד מסוים שנתוניו ידועים מראש, לדוגמה שעות השידור בבוקר המציע תכנים לנשים ומבוגרים, שידורי הצהריים להם נחשפים ילדים ונוער או שידורי הלילה בהם צופים צעירים רבים. שידורי החדשות זוכים לנתוני צפייה גבוהים וניתן לקחת חסויות או לשדר פרסומות במהלכן. תוכניות אירוח ואולפן פתוח נחשבות לפופולריות וזוכות לנתוני צפייה גבוהים ולכן גם זוכות לביקוש מצד המפרסמים וניתן לשלב בתוכניות תכנים שיווקיים.

        מי הקהל שצופה בערוץ 12?

        קהל היעד בשידורי ערוץ 12 מתחלק לפי רצועות השידור. הוא מצליח לגעת כמעט בכל הישראלים מכל קשת הגילאים. את הבוקר מתחילים בערוץ 12 כבר החל מהשעה 6:00 עם כ-40-50 אלפי צופים (!) שאתם כבר מסוגלים לדמיין כמה הקהל הזה שיש לו את היכולת לשבת ברוגע מול הטלוויזיה ב-6:00 שווה כצרכן פוטנציאלי כמעט לכל מוצר. גרף הצופים עולה ככל שעולה הבוקר ומגיע לשיאו סביב השעה 8:00+ עם כ-140-150 אלפי צופים. במהלך שעות היממה בין השעות 9:00 ל-15:00 נמדדים שיעורי צפייה של 30,000-70,000 אנשים בכל רגע נתון והחל מהשעה 15:00 שיעור הצופים רק עולה ומגיע בשיאו בממוצע לכחצי מיליון אנשים שצופים בערוץ 12 בו זמנית… ואם כבר מדברים על שיאים למפרסמי טלוויזיה אז בתוכניות החזקות והפופולריות קשת חתומה על שיאי צפיה של אף מיליון וחצי צופים בו זמנית. בטלוויזיה הגודל מאד קובע היכולת ליצור משהו עם אפקט רוחבי משמעותי חייב להיות משולב בפרסום בערוץ עם כמות צופים אדירה ובו זמנית. כמובן שזה לא עסק לקטנים ומצריך יכולות פיננסיות לא מבוטלות אבל התמורה ברורה וניכרת לבעלי היכולת שביננו. בסופו של יום הפרסום בקשת יכול להביא את המוצר שלכם למיליוני בתים בישראל באופן טבעי ונעים תוך שהם צופים בתכנים שהם ממש אוהבים ומתחברים אליהם.

        הגדרת תמהיל נכון לפרסום בערוץ 12:

        ראשית כדי להתחיל קמפיין טלוויזיה נכון חייבים להיות מוכנים עם הגדרות הקהל יעד המדויקות ואסטרטגיה שיווקית-פרסומית של המפרסם. פרסום בקשת מאפשר למפרסמים לאתר כמעט במדויק איפה יושב קהל היעד שלו ואיך ניתן להגיע אליו. לפני שניגשים הלאה צריך להבין את מונחי היסוד בבניית קמפיין טלוויזיה: (GRP (Gross rating points ו-(TRP (Target rating points, האחד מדבר על רייטינג כללי (GRP) – מה בפועל היה שיעור הצפיה בערוץ מבלי להסתכל על סוג הקהל, גילאים וכדו' ומנגד הממוקד (TRP) מתייחס לצד המפרסם כאשר ברור שככל שקהל ה-TRP יהיה ממוקד יותר כך יהיה קשה יותר להגיע אליו במחיר סביר. לדוגמא: אם בתוכנית הכוכב הבא יש בממוצע מיליון צופים מידי ערב אז ה-GRP יחושב לפי מיליון (בפועל זה מחושב לפי נקודות ומוצג אחרת) וה-TRP שלי יכול להגיע גם ל-150 אלף בלבד, זאת כי הגדרתי קהל יעד של נשים בלבד. גילאי 50 ומעלה, נשואות. ואז די ברור למה זה יהיה כך כיוון שמתוך המיליון יורדים כחצי מהצופים שהם גברים, ואז יורדים עוד כ-60% שהם מתחת לגילאי 50, ואז יורדים עוד שליש שהן גרושות ונשארנו עם קהל ממוקד של כ-150 אלפי צופות בלבד.

        למה צריך מתכנן מדיה ?

        בדיוק בשביל לקבל את המקסימום הראוי. לפעמים המחיר לא תמיד משקף את המוצר הסופי.
        קניית פרסומת במיקום או בפריסה לא נכונה יכולה להיות בזבוז כסף של ממש.
        לרוב ההבדלים בין הצעות מחיר (כאשר משווים תפוחים לתפוחים) לא מגיעים לפערים של
        יותר מכמה אחוזים בודדים ולעיתים רחוקות יכולות להגיע עד לכדי 10% פער בין הצעות המחיר.
        לרוב כאשר הפערים גדולים מידי קיימת סבירות שההצעה שונה וכדי שלא לפגוע במתחרים אנו נאמר שההצעה שונה מתוך טעות אנוש ולא מתוך רצון לנצל את חוסר המקצועיות של המפרסם.
        מתכנן מדיה מקצועי אמור להגדיר באופן מאד עיקש קהל מטרה מרכזי קהל מטרה משני ומטרות חשובות למפרסם. בניתוח מעמיק וחשוב זה יכול מתכנן המדיה לחסוך כסף רב וזאת על ידי הבנת מטרות הקמפיין וחישוב במדויק את המיקומים היעילים ביותר. המטרה העילאית של מתכנני מדיה מעולים היא להגיע למקסימום TRP מתוך ה-GRP כלומר אם היו 1000 צופים שמקסימום מתוכם יהיו צופים רלוונטים לקמפיין שלי. ניתן להגיע לנתונים פנומנלים ברצועות נישה למשל חברה הפועלת בתחום הקרמיקה וכלים סניטרים במידה ותפרסם ברצועת הפריים טיים הכי יוקרתית שיש תשלם 100% כסף על כ-5% קהל פוטנציאלי (נתונים לדוגמא) לעומת זאת אם תפרסם בתוכנית עיצוב לבית תשלם 100% כסף על כ-70-85% קהל מטרה ראוי. ברור לחלוטין שגם מי שרכש את הפרסום במחיר מציאה שיש רק היום מגורם המדיה הכי אטרקטיבי שיש הופך לנטול ערך כיוון שבזבז 95% מהכסף על קהל לא רצוי. כמו בתחומים אחרים גם בטלוויזיה הוכח שהמתכנן הוא הגורם הכי חשוב במשוואה.

        למה כדאי לפרסם בערוץ 12?

        ✔️ פרסום בערוץ 12 מאפשר חשיפה לקהל רחב בכל חלקי הארץ באופן מיידי בכמויות שאין להם תחרות באמצעי מדיה אחרים. מסר פרסומי שמגיע בו זמנית למסה קריטית של קהל יעד מייצר שיח, ביקוש והרבה מאד רעש חיובי שלא ניתן להשיג באמצעי מדיה אחרים.
        ✔️ פרסום בטלוויזיה, בסלון בית הלקוח הפוטנציאלי שלך מאפשר למפרסמים להציע את מרכולתם באופן ברור וחד כמעט שאין להם מיקוד אחר חוץ מהטלוויזיה הדלוקה באותו הרגע, ברגעי השיא הגיע ערוץ 12 לחשיפה של מיליון וחצי צופים בו זמנית ואף מעבר לכך.
        אלו נתונים שלא מביישים גם ערוצים בינלואמיים עם קהל יעד גדול בהרבה.
        ✔️ מגוון תוכניות רחב מאד המאפשר למפרסם בטלוויזיה להגיע לקהל ממוקד על פי סוג התוכן או שעת שידור הרצועה והתאמה מדויקת של אופי הפרסומת לאופי הלקוח הפוטנציאלי, גם ברצועות הממוקדות לקהלי יעד מפולחים מצליחה קשת להגיע להשגים גבוהים מאד ואיכותיים במיוחד.
        ✔️ רצועות האוף פריים בקשת מגיעות עם תוכן עשיר ומגוון ומאפשרות לכם המפרסמים בטלוויזיה לקבל מיקודים שונים לקהלי היעד לפי תחומי עניין. לעיתים בעלות מול תועלת רצועות ממוקדות מצליחות להביא תמורה מדהימה כיוון שמאד ממוקדות ומתאימות לתוכן

        רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בערוץ 12 – קשת?לחץ כאן

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון