ערוץ המוזיקה 24

ערוץ 24 – ערוץ המוסיקה

פרסום בערוץ המוסיקה 24 - חסויות ותשדירי פרסומות

טלוויזיה
  • פרסום בערוץ מאפשר חשיפה לקהל רחב בכל הארץ
  • הפרסום בערוץ תורם לחיזוק תדמית המותג – משדר יוקרה!
  • קהל יעד רחב וגדול בשעות הפריים טייים או קהל יעד ממוקד וספציפי לפי תחומי עניין

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום ב ערוץ 24 – ערוץ המוסיקה? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    קצת על ערוץ 24

    הזכיינית "קשת" (ערוץ 12) מחזיקה בבעלות על ערוץ המוסיקה – ערוץ 24.
    פרסום בערוץ המוסיקה 24 נמדד לפי רצועות שידור, כל רצועת שידור פונה לקהל יעד נפרד.
    שידורי ערוץ המוסיקה 24 משודרים חינם במסגרת שידורי הרשות השנייה.
    הערוץ משדר בכל ימות השבוע מוזיקה ישראלית לצד תוכניות טלוויזיה, סרטים וסדרות פופולריים.
    פרסום בערוץ  24 מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים: חסויות, תשדירי פרסום ותוכן שיווקי.
    מדובר בפלטפורמת פרסום עם מחירים משתלמים במיוחד ביחס לערוצי טלוויזיה אחרים
    לעומת חשיפה גבוהה ורחבה במיוחד בימי שישי.

    מי צופה בערוץ המוסיקה 24?

    קהל היעד בשידורי ערוץ המוסיקה 24 מתחלק לפי רצועות השידור.
    עיקר קהל הצופים נע בגילאי 18-30 מצב סוציו אקונומי בינוני – נמוך.
    בשעות הערב (פריים טיים) צופה בערוץ 24 קהל רחב ומגוון מאוד ועם זאת בשעות הבוקר,
    הצהריים והלילה הקהלים מפולחים לפי נושאי התוכניות השונות:
    גברים, נשים, ילדים, צעירים, עסקים ועוד.
    הערוץ משודר באתרי בילוי רבים וכך מפרסמים יכולים להגיע לקהל יעד רחב ביותר ובפריסה ארצית.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        מהן אפשרויות הפרסום בערוץ 24?

        בשידורי ערוץ המוסיקה 24 ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השנייה.
        קיימים שלושה פורמטים לפרסום בערוץ המוסיקה 24 כאשר לכל פורמט
        יש שיטת תמחור שונה ואת רכישת הפורמט יש לבצע באופן שונה.
        תשדיר פרסום בטווח 5-60 שניות כאשר התמחור נעשה על ידי אורך התשדיר, סוג התוכנית וכמות הרייטינג, כלומר, כמות הצופים שנחשפו לשידור תשדיר הפרסומת.
        בתוכניות טלוויזיה רבות מופיע תשדיר חסות פעמיים או שלוש פעמים באורך של 6 שניות. התשדיר מופיע במהלך התוכנית, לפני או אחרי מקבץ הפרסומות והתמחור נעשה לפי הערכת הרייטינג מראש. דוגמה לחסות היא חסות שידור תחזית מזג האוויר, חסות באורך 6 שניות המופיעה לפני התחזית ואחריה. חסות סטנדרטית היא תמונה המלווה בקריינות.
        במהלך תוכניות טלוויזיה שונות מופיע תוכן שיווקי לדוגמה באנר המופיע
        בראש העמוד, פרס המחולק בתוכנית, פינת תוכן במהלך תוכנית ועוד.
        שיטת התמחור לתוכן שיווקי מתומחרת בהתאם לרמת החשיפה לה זוכה
        המותג ובהתאם לצפי חשיפה של התוכנית הנקבע מראש.
        פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור תוכן שיווקי הוא עומק השילוב של המותג או המוצר בתוכן. באמצעות תוכן שיווקי ניתן להגיע לדרכי פרסום מגוונות כמו מתן חסות על עונה שלמה,
        שילוב מוצרים בתוכנית באופנים שונים ועוד.

        הגדרת תמהיל נכון לפרסום בערוץ המוסיקה 24

        חשוב להגדיר באופן מקצועי את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP).
        חברת אקסיומה קובעת את התמהיל בהתאם למטרת הקמפיין, התאמה לקהל היעד המתאים,
        תקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) וקביעת משך זמן הקמפיין.
        יש להגדיר כיצד להשיג פרסום אפקטיבי על פי מספר הפעמים הנדרש לחשוף את המסר
        בפני קהל יעד מוגדר כדי להעביר את המסר ולזכות בהצלחת הפרסום (פרסום אפקטיבי).
        כאשר עושים פרסום בטלוויזיה, לרוב דרושות שלוש חשיפות כדי להשיג פרסום אפקטיבי- העברת המסר, הבנת המסר ושכנוע. בהגדרת התמהיל יש לתכנן שילוב שידור הפרסומת ברצועות שידור שונות
        (בוקר, פריים טיים, לילה וכד`).
        באתר ערוץ המוסיקה 24 הנמצא באתר הפופולרי מאקו ניתן לצפות בתוכניות און ליין,
        להקשיב ולצפות בתוכניות מוקלטות, להתעדכן בחדשות מוסיקה ולהשפיע על מה שקורה
        באולפן או לעלות לשידור כמו בשידורי האולפן השקוף.

        מה מעניין בערוץ 24?

        ערוץ 24 הוא ערוץ מוזיקה אך לא רק, בערוץ ניתן לצפות בקליפים, הופעות, תוכניות ריאליטי, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד. ערוץ המוסיקה 24 מציע מספר תוכניות אשר זוכות לרייטינג גבוה ביותר עם צוות מגישים ומנחים מהמובילים ביותר בארץ בינהם: ירון אילן, אייל גולן, אלירז שדה, קרן פלס ועוד. תוכניות אלה נכנסות לרשימת העשירייה הפותחת מבחינת רייטינג וכל פרסום באחת מתוכניות אלה מבטיח חשיפה רחבה. יש תוכניות המגיעות לרייטינג גבוה, כלומר חשיפת הפרסום לעשרות אלפי בתי אב ומאות אלפי צופים. לא כל פרסום מתאים או זקוק לרצועת השידור של הפריים טיים. ניתן לבחור ברצועות שידור זולות משמעותית אך מציאות התמקדות בקהל יעד מסוים שנתוניו ידועים מראש, לדוגמה שעות השידור בבוקר או שידורי הלילה בהם צופים צעירים רבים.

        הכי משתלם לפרסם בערוץ 24!

        ✔️פרסום בתוכניות של ערוץ המוסיקה 24 מאפשר חשיפה לקהל רחב בכל חלקי הארץ
        ✔️חשיפה נרחבת באמצעות תשדיר קצר המגיע למיליוני ישראלים (פרסום בפריים טיים).
        ✔️קהל יעד רחב וגדול בשעות הפריים טייים או קהל יעד ממוקד וספציפי לפי תחומי עניין
        ✔️לשידורי ערוץ המוסיקה 24 תוכניות פופולריות במיוחד הפונות לקהל יעד מאוד רחב.
        ✔️גם בשעות פחות אטרקטיביות ניתן להגיע לכמות גדולה של צופים במחיר נמוך יחסית.
        ✔️הפרסום בשידורי ערוץ המוסיקה 24 תורם לחיזוק תדמית המותג – משדר יוקרה!
        ✔️ניתן לצפות בערוץ גם דרך אתר מאקו.
        ✔️אם תמונה שווה אלף מילים הרי פרסום וידאו שווה אלף תמונות!

        ערוץ 24 – ערוץ המוסיקה?לחץ כאן

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון