קהל יעד  של עיתון The Marker:

עיתון דה מרקר פונה לקהל רחב ומגוון. טווח הגילאים של קוראי העיתון נע מגיל 20 ועד גיל הזהב. מאפייני קהל הקוראים הם מעמד סוציו- אקונומי גבוה ומעלה, רובם אנשי כלכלה ועסקים, אנשי שיווק ומקבלי החלטות בכירים במשק הישראלי. העיתון מהווה כלי עבודה לבכירים רבים, בעיקר בתחום השיווק והפרסום, ומקבלי החלטות רבים נעזרים בעיתון כדי ללמוד על מגמות חדשות בשוק.

מדורים ומוספים מיוחדים בעיתון The Marker:

בעיתון The Markerמגוון כתבות ומאמרים המסודרים לפי נושאים הנוגעים לעולם הכלכלה, מחשבים, בורסה, שוק ההון בארץ ובעולם, צרכנות, הייטק, תקשורת, פרסום ושיווק, נדל"ן. בנוסף, ניתן לקרוא בעיתון טורי דעות של מומחים בתחום הכלכלה ושוק ההון. בימי חמישי העיתון יוצא גם בגרסה הקרויה מרקוויק בעלת אופי מגזיני. בנוסף למהדורה המודפסת זוכה גם אתר דה מרקר לקוראים ולבלוגים שונים הזוכים להצלחה.

אפשרויות פרסום בעיתון The Marker:

עיתון דהמרקר מודפס בפורמט "טבלואיד", הפורמט הנפוץ ביותר, ומאפשר למפרסמים לבחור בין מודעות בעמודים שונים ובגדלים שונים. מפרסם יכול להתאים חבילת פרסום בהתאם לתקציב העומד לרשותו ולפי המסר אותו ברצונו להעביר. ניתן לבחור בין מודעת עמוד, מודעת חצי עמוד לאורך או לרוחב, רבע עמוד, שמינית עמוד, סטריפ בשער הקדמי של העיתון, סטריפ בעמודים פנימיים ושילוב בין פרסום בעיתון ובאנרים באתר האינטרנט של העיתון.

יתרונות הפרסום בעיתון דה מרקר:

  • פרסום בעיתון דה מרקר מבטיח חשיפה לקהל יעד ממעמד סוציו- אקונומי גבוה, רובם אקדמאים ומנהלים בכירים במשק הישראלי במקצועות רבים הנוגעים לתחומי הכלכלה, שיווק, נדל"ן, תעשייה ועוד.
  • פנייה לקהל קוראים ממוקד
  • אפשרות להתמקד בקהל יעד מוגדר מראש
  • פנייה לאנשים משכילים ומביני עניין
  • עיצוב ברור לעין ונוח לקריאה
  • פרסום ב- The Marker משדר יוקרה
  • אפשרות להגיע לבכירים במשק

פרסום במדור "שוק ההון" בעיתון דה מרקר:

פרסום במדור שוק ההון מאפשר גישה ישירה לבכירים במשק הישראלי. מדור שוק ההון נועד לקהל המתעניין בשוק ההון ויכול למצוא מידע שימושי כמו חדשות, מידע, המלצות וכתבות בנושאים המגוונים של שוק ההון. במדור שוק ההון יש תתי מדורים כמו דו"חות, MarketMoney, מט"ח וסחורות, שכר מנהלים, חיפושי גז ונפט ועוד. כך ניתן להגיע לקהל קוראים ספציפי ומוגדר ביותר ולהתאים לו פרסום אפקטיבי ויעיל.
אחד המדורים הפופולריים הנוספים של עיתון דה מרקר עוסק בחייהם האישיים של ידועני ובכירי הכלכלה בישראל. פרסום בתוך מדור זה מבטיח חשיפה רבה. העיתון אהוב על ידי בכירי המשק ומהווה מקור למידע אמין. מפרסמים יכולים להגיע לבכירי המשק עם מסק שיווקי מובהק או לעניין אנשים אמידים במוצר יוקרתי או שירות המיועד לבכירים או לאנשים אמידים. כך לדוגמה נופש יוקרתי, שעון מהודר, מחשב חדש שיוצא לשוק, עט יוקרתי, מכשיר חשמל ועוד.

אסטרטגיית פרסום בעיתון דה מרקר:

מפרסמים יכולים לקבל מידע לגבי מאפייני הקוראים וכך להתאים את אסטרטגיית הפרסום כדי שתהיה אפקטיבית. חשוב להגדיר מראש מיהו קהל היעד ורק אז להתחיל בתכנון המודעה עצמה. יש להגדיר האם המודעה היא אינפורמטיבית ובאה להציג מידע לגבי מוצר או שירות מסוים, או מידע לגבי חברה הפועלת בשוק. יש להגדיר האם מודעת הפרסום נועדה לקדם מבצע כלשהו, לדוגמה מכירת שעונים יוקרתיים לזמן מוגבל בהנחת ענק, וחשוב כי חברת הפרסום תבנה קמפיין משכנע אשר חוזר על עצמו מספר פעמים כדי שהמסר ייקלט ואף יניע את הקוראים לפעולה.

פרסום מתוכנן היטב בדה מרקר:

פרסום בדה מרקר יביא לתוצאות טובות במידה ונערכים לקמפיין הפרסומי היטב. חשוב לפנות לחברת אקסיומה אשר מציעה שילוב עבודה בין חמש מחלקות האחראיות להפקת מודעת פרסום מתקדמת אשר מתאימה לצרכי הלקוח והמוצר או השירות אותו הוא מעוניין להציע וכל זאת במעטפת של בקרת תקציב ורכישת מדיה באופן אפקטיבי ומוזל כך שהלקוח מרוויח יותר. חשוב כי מחלקת המחקר והאסטרטגיה תספק מידע אמין ותמקד את צוות הקריאטיב לגבי קהל היעד והמצב בשוק, צוות הקריאייטיב יכין מודעה שקל לקלוט והיא משפיעה באופן מידי ומחלקת המדיה תדאג לאינטרס של הלקוח ותרכוש מדיה במחירים מוזלים כך שהלקוח מרוויח יותר שטח פרסום או יותר הופעות בעיתון.

יש לך מה להגיד? בוא נשמע! הוסף את התגובה שלך