ערוץ 13 רשת

ערוץ 13 – רשת

פרסום בערוץ 13 – רשת - חסויות ותשדירי פרסומות

טלוויזיה
  • הפרסום בשידורי רשת תורם לחיזוק תדמית המותג – משדר יוקרה
  • חשיפה נרחבת באמצעות תשדיר קצר המגיע למיליוני ישראלים
  • לשידורי רשת תוכניות פופולריות במיוחד הפונות לקהל יעד מאוד רחב
  • גם בשעות פחות אטרקטיביות ניתן להגיע לכמות גדולה של צופים במחיר נמוך יחסית

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום ב ערוץ 13 – רשת? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    קצת על ערוץ 13 – רשת

    ערוץ 13 מופעל על ידי זכיינית הטלוויזיה רשת וערוץ 10 (לשעבר).
    רשת הייתה בעבר אחת משתי הזכייניות של ערוץ 2 יחד עם הזכיינית קשת,
    ב-2017 התפצל הערוץ לשניים ונפתח ערוץ 13 המופעל על ידי רשת בלבד,
    ב-2019 מוזגה רשת עם ערוץ 10 למה שאנו מכירים כיום כרשת – עשר 13.
    הערוץ זוכה לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד ואין כמעט אחד שלא צופה או צפה בעבר.
    ניתן לצפות גם בתכני הערוץ באתר ומפרסמים יכולים לשלב חבילות פרסום וכך לזכות
    בחבילת פרסום משתלמת וכלכלית המגיעה לצופים רבים ואינה מוגבלת רק לשידורי הטלוויזיה.
    ערוץ 13 נחשב לערוץ מסחרי מוביל בישראל ומהווה פלטפורמת מדיה עוצמתית ביותר המשדרת יוקרה ועוצמה, אין דרך טובה יותר למתג המוצר או השירות כמותג מוביל בארץ מאשר פרסום בערוץ זה – המדיום הוא המסר, אם אתה מפרסם בערוץ 13 – כנראה שאתה גדול!

     

    הגדרת תמהיל נכון לפרסום בערוץ רשת 13

    חשוב להגדיר באופן מקצועי את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP).
    חברת אקסיומה קובעת את התמהיל בהתאם למטרת הקמפיין, התאמה לקהל היעד המתאים,
    תקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) וקביעת משך זמן הקמפיין.

    פרסום בטלוויזיה הופך לאפקטיבי ומשתלם כאשר יודעים לחשוף את המסר בפרסומי בפני
    קהל יעד מוגדר בכמות פעמים מספקת, לרוב דרושות שלוש חשיפות כדי להשיג פרסום אפקטיבי- העברת המסר, הבנת המסר ושכנוע. בהגדרת התמהיל יש לתכנן שילוב שידור הפרסומת ברצועות שידור שונות (בוקר, פריים טיים, לילה וכד`).

     

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7415 [1] => title="contact [2] => form [3] => half [4] => width"] ) exitst

      מהן אפשרויות הפרסום בערוץ?

      בשידורי רשת ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השניה.
      קיימים שלושה פורמטים לפרסום ברשת כאשר לכל פורמט יש שיטת תמחור שונה ואת רכישת הפורמט יש לבצע באופן שונה.
      תשדירי פרסום: תשדירים בטווח 5-60 שניות כאשר התמחור נעשה על ידי אורך התשדיר,
      סוג התוכנית וכמות הרייטינג, כלומר, כמות הצופים שנחשפו לשידור תשדיר הפרסומת.
      תשדיר חסויות: בתוכניות טלוויזיה רבות מופיע תשדיר חסות 2-3 פעמים באורך של 6 שניות.
      התשדיר מופיע במהלך התוכנית, לפני או אחרי הפרסומות, והתמחור נעשה לפי הערכת הרייטינג.
      דוגמה לחסות היא חסות תחזית מזג האוויר, חסות באורך 6 שניות המופיעה לפני התחזית ואחריה.
      חסות סטנדרטית היא תמונה המלווה בקריינות.
      תוכן שיווקי: במהלך תוכניות טלוויזיה שונות מופיע תוכן שיווקי כמו פרסומי.
      לדוגמה באנר המופיע בראש העמוד, פרס המחולק בתוכנית, פינת תוכן במהלך תוכנית ועוד.
      שיטת התמחור לתוכן שיווקי מתומחרת בהתאם לרמת החשיפה לה זוכה המותג ובהתאם לצפי חשיפה של התוכנית.
      פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור תוכן שיווקי הוא עומק השילוב של המותג או המוצר בתוכן.
      באמצעות תוכן שיווקי ניתן להגיע לדרכי פרסום מגוונות כמו מתן חסות על עונה שלמה,
      שילוב מוצרים בתוכנית באופנים שונים ועוד.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        מי צופה בערוץ 13?

        קהל היעד בשידורי רשת מתחלק לפי רצועות השידור. בשעות הערב (פריים טיים) צופה ברשת קהל רחב ומגוון מאוד ממעמד סוציו- אקונומי נמוך ומעלה, ועם זאת בשעות הבוקר, הצהרים והלילה הקהלים מפולחים לפי נושאי התוכניות – גברים, נשים, ילדים, צעירים, הורים, עסקים ועוד. קהל היעד אשר צופה בשידורי רשת מפוזר בכל הארץ ומורכב מכל שכבות הגיל.

        מה מעניין בערוץ רשת 13?

        רשת מציעה מבחר תוכניות: דרמה, קומדיה, בידור, תוכניות ריאליטי, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד. בין התוכניות המובילות של רשת: צחוק מעבודה, דייט בחשיכה, פסיכו, מירוץ למיליון, אחד נגד מאה, רוקדים עם כוכבים, גב האומה, דה וויס, השרדות, האח הגדול, שנות ה80 ועוד. בין הטאלנטים של שידורי רשת: אברי גלעד, ליאור שליין, שחר חסון, אלון גל, רפי גינת ועוד. בנוסף בשנים האחרונות רשת מוכרת תוכניות מקור לזכייניות בחו"ל.

        למה כדאי לפרסם ברשת – 13?

        ✔️פרסום בתוכניות של רשת 13 מאפשר חשיפה לקהל רחב בכל חלקי הארץ.
        ✔️חשיפה נרחבת באמצעות תשדיר קצר המגיע למיליוני ישראלים (פרסום בפריים טיים).
        ✔️קהל יעד רחב וגדול בשעות הפריים טייים או קהל יעד ממוקד וספציפי לפי תחומי עניין
        ✔️לשידורי רשת תוכניות פופולריות במיוחד הפונות לקהל יעד מאוד רחב
        ✔️גם בשעות פחות אטרקטיביות ניתן להגיע לכמות גדולה של צופים במחיר נמוך יחסית
        ✔️הפרסום בשידורי רשת תורם לחיזוק תדמית המותג – משדר יוקרה
        ✔️פרסום המאפשר בידול ממתחרים
        ✔️אם תמונה שווה אלף מילים הרי פרסום בטלוויזיה שווה אלף תמונות

        תוכניות פופולריות בערוץ 13:

        הזכיינית רשת מציעה מספר תוכניות אשר זוכות לרייטינג גבוה ביותר. בינהן הישרדות, האח הגדול, אל תפילו את המיליון, דה ווייס ועוד… תוכניות אלה נכנסות לרשימת העשירייה הפותחת מבחינת רייטינג וכל פרסום באחת מתוכניות אלה מבטיח חשיפה רחבה. יש תוכניות המגיעות למעל 30% רייטינג, כלומר חשיפת הפרסום למאות אלפי בתי אב. לא כל פרסום מתאים או זקוק לרצועת השידור של הפריים טיים. במידה ומפרסמים משחק לילדים ניתן לבחור ברצועות שידור זולות משמעותית אך מציעות התמקדות בילדים והורים, לדוגמה שעות השידור של הטלוויזיה החינוכית, או שידורי בוקר בהם הורים צופים.

         

        רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בערוץ 13 – רשת?לחץ כאן

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון