רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970800
רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970656

רוצה לקבל הצעת מחיר?

אני מאשר לקבל הצעות, מידע ומבצעים, אל תדאג אנחנו לא ספאם

רשת – ערוץ 13

פרסום בערוץ רשת – עשר 13 (ערוץ 2 לשעבר)!
חבילות פרסום אטרקטיביות בטלוויזיה: 072-3970800 ☎️

ערוץ 13 מופעל על ידי זכיינית הטלוויזיה רשת וערוץ 10 (לשעבר). רשת הייתה בעבר אחת משתי הזכייניות של ערוץ 2 יחד עם הזכיינית קשת, ב-2017 התפצל הערוץ לשניים ונפתח ערוץ 13 המופעל על ידי רשת בלבד, ב-2019 מוזגה רשת עם ערוץ 10 למה שאנו מכירים כיום כרשת – עשר 13. הערוץ זוכה לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד ואין כמעט אחד שלא צופה בו או לכל הפחות יודע במה מדובר. ניתן לצפות גם בתכני הערוץ באתר ומפרסמים יכולים לשלב חבילות פרסום וכך לזכות בחבילת פרסום משתלמת וכלכלית המגיעה לצופים רבים ואינה מוגבלת רק לשידורי הטלוויזיה. ערוץ 13 נחשב לערוץ מסחרי מוביל בישראל ומהווה פלטפורמת מדיה עוצמתית ביותר המשדרת יוקרה ועוצמה, אין דרך טובה יותר למתג המוצר או השירות כמותג מוביל בארץ מאשר פרסום בערוץ זה – המדיום הוא המסר, אם אתה מפרסם בערוץ 13 – כנראה שאתה גדול!

מי צופה בערוץ 13?

קהל היעד בשידורי רשת מתחלק לפי רצועות השידור. בשעות הערב (פריים טיים) צופה ברשת קהל רחב ומגוון מאוד ממעמד סוציו- אקונומי נמוך ומעלה, ועם זאת בשעות הבוקר, הצהרים והלילה הקהלים מפולחים לפי נושאי התוכניות – גברים, נשים, ילדים, צעירים, הורים, עסקים ועוד. קהל היעד אשר צופה בשידורי רשת מפוזר בכל הארץ ומורכב מכל שכבות הגיל.

מה מעניין בערוץ רשת 13?

רשת מציעה מבחר תוכניות: דרמה, קומדיה, בידור, תוכניות ריאליטי, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד. בין התוכניות המובילות של רשת: צחוק מעבודה, דייט בחשיכה, פסיכו, מירוץ למיליון, אחד נגד מאה, רוקדים עם כוכבים, גב האומה, דה וויס, השרדות, האח הגדול, שנות ה80 ועוד. בין הטאלנטים של שידורי רשת: אברי גלעד, ליאור שליין, שחר חסון, אלון גל, רפי גינת ועוד. בנוסף בשנים האחרונות רשת מוכרת תוכניות מקור לזכייניות בחו"ל.

למה כדאי לפרסם ברשת – עשר 13?

✔️פרסום בתוכניות של רשת 13 מאפשר חשיפה לקהל רחב בכל חלקי הארץ.
✔️חשיפה נרחבת באמצעות תשדיר קצר המגיע למיליוני ישראלים (פרסום בפריים טיים).
✔️קהל יעד רחב וגדול בשעות הפריים טייים או קהל יעד ממוקד וספציפי לפי תחומי עניין
✔️לשידורי רשת תוכניות פופולריות במיוחד הפונות לקהל יעד מאוד רחב
✔️גם בשעות פחות אטרקטיביות ניתן להגיע לכמות גדולה של צופים במחיר נמוך יחסית
✔️הפרסום בשידורי רשת תורם לחיזוק תדמית המותג – משדר יוקרה
✔️פרסום המאפשר בידול ממתחרים
✔️אם תמונה שווה אלף מילים הרי פרסום בטלוויזיה שווה אלף תמונות

תוכניות פופולריות בערוץ 13:

הזכיינית רשת מציעה מספר תוכניות אשר זוכות לרייטינג גבוה ביותר. תוכניות אלה נכנסות לרשימת העשירייה הפותחת מבחינת רייטינג וכל פרסום באחת מתוכניות אלה מבטיח חשיפה רחבה. יש תוכניות המגיעות למעל 30% רייטינג, כלומר חשיפת הפרסום למאות אלפי בתי אב. לא כל פרסום מתאים או זקוק לרצועת השידור של הפריים טיים. במידה ומפרסמים משחק לילדים ניתן לבחור ברצועות שידור זולות משמעותית אך מציעות התמקדות בילדים והורים, לדוגמה שעות השידור של הטלוויזיה החינוכית, או שידורי בוקר בהם הורים צופים.

מהן אפשרויות הפרסום בערוץ?

בשידורי רשת ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השניה.
קיימים שלושה פורמטים לפרסום ברשת כאשר לכל פורמט יש שיטת תמחור שונה ואת רכישת הפורמט יש לבצע באופן שונה.

תשדירי פרסום:

תשדיר פרסום בטווח 5-60 שניות כאשר התמחור נעשה על ידי אורך התשדיר, סוג התוכנית וכמות הרייטינג, כלומר, כמות הצופים שנחשפו לשידור תשדיר הפרסומת.

תשדיר חסויות:

בתוכניות טלוויזיה רבות מופיע תשדיר חסות פעמיים או שלוש פעמים באורך של 6 שניות. התשדיר מופיע במהלך התוכנית, לפני או אחרי מקבץ הפרסומות, והתמחור נעשה לפי הערכת הרייטינג מראש. דוגמה לחסות היא חסות שידור תחזית מזג האוויר, חסות באורך 6 שניות המופיעה לפני התחזית ואחריה. חסות סטנדרטית היא תמונה המלווה בקריינות

תוכן שיווקי:

במהלך תוכניות טלוויזיה שונות מופיע תוכן שיווקי כמו פרסומי. לדוגמה באנר המופיע בראש העמוד, פרס המחולק בתוכנית, פינת תוכן במהלך תוכנית ועוד. שיטת התמחור לתוכן שיווקי מתומחרת בהתאם לרמת החשיפה לה זוכה המותג ובהתאם לצפי חשיפה של התוכנית הנקבע מראש. פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור תוכן שיווקי הוא עומק השילוב של המותג או המוצר בתוכן. באמצעות תוכן שיווקי ניתן להגיע לדרכי פרסום מגוונות כמו מתן חסות על עונה שלמה, שילוב מוצרים בתוכנית באופנים שונים ועוד.

הגדרת תמהיל נכון לפרסום בערוץ רשת 13:

חשוב להגדיר באופן מקצועי את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP). חברת אקסיומה קובעת את התמהיל בהתאם למטרת הקמפיין, התאמה לקהל היעד המתאים, תקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) וקביעת משך זמן הקמפיין. יש להגדיר כיצד להשיג פרסום אפקטיבי על פי מספר הפעמים הנדרש לחשוף את המסר בפני קהל יעד מוגדר כדי להעביר את המסר ולזכות בהצלחת הפרסום (פרסום אפקטיבי). לרוב דרושות שלוש חשיפות כדי להשיג פרסום אפקטיבי- העברת המסר, הבנת המסר ושכנוע. בהגדרת התמהיל יש לתכנן שילוב שידור הפרסומת ברצועות שידור שונות (בוקר, פריים טיים, לילה וכד`).

 

 

התחומים הפעילים בחודש האחרון ברשת – ערוץ 13

מאמרים ותוכן
placeholder

למה הקמפיין הבא שלכם צריך להיות באינטרנט?

קמפיין באינטרנט – משלמים לפי תוצאות

האם הפרזנטור עושה את הפרסומת או הפרסומת עושה את הפרזנטור?

placeholder

למה פרסומת מצחיקה בטלוויזיה זכורה יותר?

חבילות מובנות לפרסום בטלוויזיה

placeholder

מתלבטים איך לפרסם נכון? איך תמצאו את חבילת הפרסום המושלמת בשבילכם

הרשמו לניוזלטר שלנו!

קבלו את כל העידכונים, המבצעים והסיפורים החמים
של עולם התקשורת ישירות למייל שלכם