רדיו כאן רשת ג

כאן רשת ג'

פרסום בתחנת רדיו כאן רשת ג'

פרסום ברדיו ארצי
  • עלויות הפקת תשדירים זולה
  • מחירי פרסום משתלמים!
  • רדיו פופולרי הזוכה להצלחה ונתוני האזנה גבוהים
  • קהל ייחודי ממעמד סוציו - אקונומי בינוני וגבוה

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום ב כאן רשת ג'? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    קצת על רדיו רשת ג'

    תחנת הרדיו רשת ג’ היא תחנה של קול ישראל וכיום מוכרת בשמה החדש: כאן גימל.
    ניתן להאזין לשידורי התחנה בכל רחבי הארץ ברדיו או באתר האינטרנט.
    קהל המאזינים של רשת ג’ גדול ומתאפיין בגילאי 21 ועד 50 + מכל רחבי הארץ.
    רשת ג` זוכה לנתוני האזנה גבוהים ובשעות הבוקר זוכה תחנת הרדיו לנתוני האזנה
    בקרב קהל מאזינים מגוון המעוניין להקשיב לשירים ישראליים.
    רשת ג’ נוסדה בשנת 1976 ובשמך שנים היוותה במה לאמנים בישראל.
    עם השנים שינתה רשת ג` את מתכונת השידורים, בעיקר לאחר נטישת מאזינים רבים את התחנה בעקבות שידורי MTV וערוצי מוזיקה אחרים. כיום, לאחר המיתוג החדש זוכה רשת ג` לאחוזי האזנה גבוהים כ- 10.5% מכלל המאזינים לרדיו. הפרסום ברשת ג’ מאפשר להגיע לקהל גילאים מגוון בהתאם לרצועה המשודרת והמפרסם זוכה לחשיפה ממוקדת ולאפשרויות פרסום מגוונות כמו תשדירי חסות, ג`ינגלים, תוכן שיווקי ועוד.

    מהן אפשרויות הפרסום ברשת גימל?

    בתחנת הרדיו ניתן לפרסם תשדירים וג`ינגלים עד לאורך 30 שניות, שידור חסויות או תוכן שיווקי המשתלב כחלק מהתכנים המשודרים בתוכניות הרדיו השונות בתחנה.
    ניתן להרכיב חבילות פרסום מותאמות לתקציב הפרסום ולקהל היעד המבוקש.
    חסויות הינן באורך 6-10 שניות והתמחור משתנה בהתאם לתוכנית, זמני השידור,
    מספר הפעמים בו משודר הפרסום ואורך הקמפיין.
    פרסום יעיל ברשת ג’ יתחיל לרוב עם ג`ינגל באורך 30 שניות בליווי קול של שדרן אהוב או דמות ידועה.
    בתחילת הקמפיין נהוג לשדר את הג`ינגל מספר רב של פעמים ובהמשך משדרים ג`ינגלים קצרים עד לאורך של 15 שניות ואף 10 שניות בלבד כדי לדאוג לשימור המסר והמותג המפורסם בתודעתם של המאזינים.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        למה משתלם לפרסם בכאן ג'?

        פרסום ברשת ג’ מאפשר להגיע לקהל מאזינים רחב אך ממוקד מכיוון שמדובר בקהל ייעודי המתעניין במוזיקה ישראלית, בידור ישראלי איכותי, שעשועונים, חידונים ועוד. ניתן לבחור ברצועות שידור שונות ולפרסם בתוכניות אשר הולמות את אופי ומטרת הפרסום. באמצעות פרסום אפקטיבי ברדיו חושפים את המוצר, המותג או השירות בפני קהל נרחב, מעוררים את הסקרנות של המאזין, גורמים למיתוג ובידול ממתחרים ואף ניתן להניע את המאזינים לפעולה כלשהי כמו יצירת קשר או רכישת המוצר. הפרסום ברדיו פועל בשני אופנים עיקריים- במודע ולא במודע. המאזינים נחשפים באמצעות הקשבה ישירה או באמצעות האזנה של התחנה ברקע וג`ינגל אהוב נקלט גם באופן לא מודע.

        מי מאזין לרשת ג'?

        קהל המאזינים של תחנת הרדיו רשת ג’ הינו בטווח הגילאים 20 – 50+ בפריסה ארצית. קהל המאזינים משתנה בהתאם לרוח רצועת השידור ומאפשר למפרסמים להגיע לפלח המאזינים המבוקש. לכל תוכנית יש קהל מאזינים יחסית קבוע בעל מאפיינים ייחודיים, וכך יכול המפרסם לכוון ולייעד את התשדירים לקהל ספציפי ממוקד ולזכות בפרסום אפקטיבי. פילוח קהל המאזינים של רשת ג’ מראה על קהל מאזינים המגיע ממעמד סוציו- אקונומי בינוני- גבוה אשר מעוניין להקשיב למוזיקה ישראלית איכותית, תוכניות בידור ושדרנים ידועים ומקצועיים.

        פרסום אפקטיבי ברשת ג':

        פרסום אפקטיבי ברדיו הוא פרסום הכולל מינימום של שמונה תשדירים ביום ולרוב 4 שבועות/חודש פרסום. מומלץ להעלות את תדירות כמות הפרסומים היומית מעבר לחשיפה המינימלית וכך לזכות בנתוני חשיפה רבים בפני קהלי יעד שונים בהתאם לתכניות המשודרות ופילוח קהל היעד. חשוב להשתמש בג`ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן) הפונה למכנה רחב של מאזינים וממשיך להזדמזם גם לאחר הקשבה לג`ינגל.

        מה מעניין ברדיו כאן גימל?

        תוכנית "אמצע הדרך" עם אהרון פררה מתחילה את הבוקר עם מוזיקה ולהיטים מכל הזמנים ודיווחי תנועה. בסופי שבוע התחנה משדרת תוכניות מוזיקה כמו להיטי שנות ה- 70 וה- 80 ולהיטים לוהטים. תוכניות פופולאריות נוספות ברשת ג' הן: אגן הים התיכון עם סמי שוקרי ואתי לוי, כמעט שבת עם רוני ידידיה, פוקוס, מקום בצמרת- מצעד הפזמונים הישראלי ועוד.

        פרסום בתכניות יעודייות ברשת ג':

        במהלך הלילה יש תכניות מוזיקה לתוך הלילה וכך ניתן להגיע לקהל הצעיר יותר ולהגיע לקהל מאזינים ממוקד ולהשפיע עליו עם ג`ינגל קליט ומסר ברור או באמצעות ג`ינגל משעשע וכד`. במהלך היום יש לכל רצועת שידור קהל ממוקד ושונה אליו ניתן להגיע באמצעי פרסום שונים, לדוגמה חסות על פרס המחולק במהלך התכנית וכד`.

         

        פרסום בתכניות הבוקר של כאן ג'

        תכניות הבוקר זוכות לנתוני האזנה גבוהים. אנשים נוסעים ברכב, נמצאים בתחבורה ציבורית או נמצאים בעבודה ומקשיבים לרשת ג’ ומתעדכנים בתנועה, מקשיבים למוזיקה איכותית ולהרגשה של שיחה אינטימית עם השדרן אותו הם אוהבים וכך נחשפים לפרסום הממוקד.

        כאן רשת ג'?לחץ כאן

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון