רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3969955
רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970656

רוצה לקבל הצעת מחיר?

אני מאשר לקבל הצעות, מידע ומבצעים, אל תדאג אנחנו לא ספאם

כאן רשת ב' 95.5FM

פרסום ברשת ב' -תחנת רדיו כאן רשת ב' 95.5FM!
למחירי פרסום וייעוץ מקצועי: 072-3969955 ☎️

✔️עלויות הפקת תשדירים זולה ✔️התאמה אישית של הפרסום בהתאם לצורך
✔️קהל מאזינים רחב בפריסה ארצית ✔️נתוני האזנה גבוהים

תחנת הרדיו רשת ב’ היא תחנה של קול ישראל וניתן להאזין לשידוריה בכל רחבי הארץ ברדיו או באמצעות האינטרנט. קהל המאזינים של רדיו ב’ גדול ומתאפיין בגילאי 35 + המעוניינים להקשיב לשידורי חדשות ואקטואליה. בשעות הבוקר זוכה תחנת הרדיו רשת ב` לנתוני האזנה גבוהים. רשת ב` היא תחנת הרדיו הראשונה בארץ אשר שידרה פרסומות ובתחילת דרכה עבדו בה קריינים מובילים כמו חיים יבין, ירון לונדון, רבקה מיכאלי ואחרים.
עם הקמת רשת ג` שינתה רשת ב` את מאפייניה והחלה להתרכז בשידורי חדשות ואקטואליה ותכנית הספורט שלה שירים ושערים ליוותה את התחנה במשך שנים ארוכות עד למכירת זכויות השידור לרדיו האזורי. הפרסום ברשת ב’ מאפשר להגיע לקהל גילאים מגוון בהתאם לרצועה המשודרת והמפרסם זוכה לחשיפה ממוקדת ולאפשרויות פרסום מגוונות כמו תשדירי חסות, ג`ינגלים, תוכן שיווקי ועוד.

מי מאזין לרשת ב'?

קהל המאזינים של תחנת הרדיו רשת ב’ הינו ממוקד בטווח הגילאים 35 – 65+ בפריסה ארצית. קהל המאזינים משתנה בהתאם לרוח רצועת השידור ומאפשר למפרסמים להגיע לפלח המאזינים המבוקש. לכל תוכנית יש קהל מאזינים יחסית קבוע בעל מאפיינים ייחודיים, וכך יכול המפרסם לכוון ולייעד את התשדירים לקהל ספציפי ממוקד ולזכות בפרסום אפקטיבי. פילוח קהל המאזינים של רשת ב’ מראה על קהל מאזינים המגיע ממעמד סוציו- אקונומי בינוני- גבוה ברובו משכיל אשר מתעניין בענייני היום ובנעשה בישראל ובעולם.

איזה תוכניות מעניינות יש ברדיו ב’?

תכנית "הבוקר הזה" עם אריה גולן ממשיכה את תכנית הבוקר האקטואלית וזוכה לפופולריות רבה. במהלך התכנית המשלבת אקטואליה, חדשות וענייני מהארץ והעולם ניתן להקשיה למוזיקה טובה ולהתעדכן במצב התנועה והכבישים בארץ. בסופי שבוע התחנה משדרת תכניות מוזיקה ונוסטלגיה ותכניות של שדרנים ידועים כמו משה טימור ואחרים.
תכניות פופולריות נוספות ברשת ב’ הן: סדר יום עם קרן נויבך או ענת דוידוב (כללי), הכל דיבורים עם יוסי הדר (חדשות ואקטואליה), בחצי היום- יומן חדשות ואקטואליה, השעה הבין- לאומית עם יוסי נהרי (אקטואליה), זה ברשת (תכנית ספורט), רגעי קסם, לילה חי מאוד עם אמנון פאר.

מהן אפשרויות פרסום בכאן רשת ב'?

בתחנת הרדיו ניתן לפרסם תשדירים וג`ינגלים עד לאורך 30 שניות, שידור חסויות או תוכן שיווקי המשתלב כחלק מהתכנים המשודרים בתכניות הרדיו השונות בתחנה. ניתן להרכיב חבילות פרסום מותאמות לתקציב הפרסום ולקהל היעד המבוקש. חסויות הינן באורך 6-10 שניות והתמחור משתנה בהתאם לתכנית, זמני השידור, מספר הפעמים בו משודר הפרסום ואורך הקמפיין.

פרסום יעיל ברשת ב’ יתחיל לרוב עם ג`ינגל באורך 30 שניות בליווי קול של שדרן אהוב או דמות ידועה. בתחילת הקמפיין נהוג לשדר את הג`ינגל מספר רב של פעמים ובהמשך משדרים ג`ינגלים קצרים עד לאורך של 15 שניות ואף 10 שניות בלבד כדי לדאוג לשימור המסר והמותג המפורסם בתודעתם של המאזינים.

משתלם לפרסם ברדיו רשת ב'!

פרסום ברשת ב’ מאפשר להגיע לקהל מאזינים רחב אך ממוקד מכיוון שמדובר בקהל ייעודי המתעניין בחדשות, אקטואליה ותכניות ייעודיות כמו רגע של עברית ועוד. ניתן לבחור ברצועות שידור שונות ולפרסם בתכניות אשר הולמות את אופי ומטרת הפרסום. באמצעות פרסום אפקטיבי ברדיו חושפים את המוצר, המותג או השירות בפני קהל נרחב, מעוררים את הסקרנות של המאזין, גורמים למיתוג ובידול ממתחרים ואף ניתן להניע את המאזינים לפעולה כלשהי כמו יצירת קשר או רכישת המוצר. הפרסום ברדיו פועל בשני אופנים עיקריים- במודע ולא במודע. המאזינים נחשפים באמצעות הקשבה ישירה או באמצעות האזנה של התחנה ברקע וג`ינגל אהוב נקלט גם באופן לא מודע.

פרסום אפקטיבי ברשת ב':

פרסום אפקטיבי ברדיו הוא פרסום הכולל מינימום של שמונה תשדירים ביום ולרוב 4 שבועות/ חודש פרסום. מומלץ להעלות את תדירות כמות הפרסומים היומית מעבר לחשיפה המינימלית וכך לזכות בנתוני חשיפה רבים בפני קהלי יעד שונים בהתאם לתכניות המשודרות ופילוח קהל היעד. חשוב להשתמש בג`ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן) הפונה למכנה רחב של מאזינים וממשיך להזדמזם גם לאחר הקשבה לג`ינגל.

פרסום בתכניות הבוקר ברשת ב':

תכניות הבוקר זוכות לנתוני האזנה גבוהים. אנשים נוסעים ברכב, נמצאים בתחבורה ציבורית או נמצאים בעבודה ומקשיבים לרשת ב’ ומתעדכנים בתנועה, מקשיבים לענייני אקטואליה וזוכים ליהנות ממוזיקה איכותית וכך נחשפים לפרסום הממוקד.

פרסום בתכניות ייעודיות ברשת ב':

כדי להגיע לקהל המאזינים המתעניין בענייני כלכלה ושוק ההון ניתן לפרסם בתכניות ייעודיות כמו "צבע הכסף" עם מנחם פרידמן או פרסום בתכנית דין ודברים לענייני חוק ומשפט. במהלך הלילה יש תכניות מוזיקה לתוך הלילה וכך ניתן להגיע לקהל הצעיר יותר ולהגיע לקהל מאזינים ממוקד ולהשפיע עליו עם ג`ינגל קליט ומסר ברור או באמצעות ג`ינגל משעשע וכד`.

רוצה לפרסם ברדיו כאן רשת ב' 99.5FM?
נשמח לתת לך הצעה משתלמת ומותאמת לעסק שלך ללא כל התחייבות!
חייגו עכשיו – 072-3969955☎️

התחומים הפעילים בחודש האחרון בכאן רשת ב' 95.5FM

מאמרים ותוכן

רדיו מקומי ופרסום על הדרך

חלוקת תקציב הפרסום בעולם מלא באפשרויות

placeholder

הסאונד זה כל ההבדל

חבילות פרסום בעיתונות בהתאמה לעסק

קמפיין ברדיו למגזר החרדי?

placeholder

חבילות מותאמות לפרסום על גבי אוטובוסים

הרשמו לניוזלטר שלנו!

קבלו את כל העידכונים, המבצעים והסיפורים החמים
של עולם התקשורת ישירות למייל שלכם