ערוץ 9 ישראל פלוס

ערוץ 9

פרסום בערוץ 9 - חסויות ותשדירי פרסומות

טלוויזיה
  • קהל יעד רחב וגדול בשעות הפריים טייים
  • גם בשעות פחות אטרקטיביות ניתן להגיע לכמות גדולה של צופים במחיר נמוך יחסית
  • הפרסום בשידורי ערוץ 9 תורם לחיזוק תדמית המותג – משדר יוקרה!

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום ב ערוץ 9? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7415 [1] => title="contact [2] => form [3] => half [4] => width"] ) exitst

      קצת על ערוץ 9

      ערוץ 9 (ישראל פלוס) הוא ערוץ ישראלי המשודר בלוויין והכבלים והפונה בעיקר לקהל הרוסי.
      ערוץ 9 משדר בכל ימות השבוע תוכניות אקטואליה, בידור, סדרות רכש ועוד.
      הפרסום בערוץ נמדד לפי רצועות שידור – כל רצועת שידור פונה לקהל יעד נפרד.
      בנוסף ניתן לצפות בתוכניות השונות של הערוץ באינטרנט.
      ערוץ 9 (ישראל פלוס) החל לשדר משנת 2002 וניתן לקלוט אותו בשידורי הכבלים
      |ובלוויין וכן ניתן לצפות בשידוריו דרך האינטרנט.
      פרסום בערוץ 9 מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים עיקריים:
      – חסויות – תשדירי פרסום – תוכן שיווקי
      פרסום בערוץ 9 מאפשר חשיפה לקהל רחב יוצאי חבר העמים ודוברי השפה הרוסית בכל חלקי הארץ.
      פרסום בטלוויזיה מאפשר חשיפה נרחבת באמצעות תשדיר קצר המגיע למיליוני ישראלים.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        מי צופה בערוץ 9?

        קהל היעד בשידורי ערוץ 9 מתחלק לפי רצועות השידור.
        עיקר קהל הצופים הם ישראלים דוברי השפה הרוסית ו
        טווח הגיל של הצופים נע במגוון כל הגילאים ומשתנה בהתאם לשידור.
        בשעות הערב (פריים טיים) צופה בערוץ 9 קהל רחב ומגוון מאוד ועם זאת בשעות הבוקר, הצהרים והלילה הקהלים מפולחים לפי נושאי התוכניות – גברים, נשים, ילדים, צעירים, עסקים ועוד.
        רוב השידורים מתורגמים לעברית וכך הערוץ פופולרי בקרב עולים חדשים וותיקים
        דוברי השפה הרוסית ולישראלים ותיקים המעוניינים לצפות בשידורים בשפה זו.
        ערוץ 9 הוא הערוץ הפופולרי ביותר בקרב אוכלוסיית חבר העמים עם מעל 50 אחוזי צפייה.

        הגדרת תמהיל נכון לפרסום בערוץ 9

        חשוב להגדיר באופן מקצועי את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP).
        חברת אקסיומה קובעת את התמהיל בהתאם למטרת הקמפיין, התאמה לקהל היעד המתאים, תקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) וקביעת משך זמן הקמפיין.
        יש להגדיר כיצד להשיג פרסום אפקטיבי על פי מספר הפעמים הנדרש לחשוף את המסר
        בפני קהל יעד מוגדר כדי להעביר את המסר ולזכות בהצלחת הפרסום (פרסום אפקטיבי).
        לרוב דרושות שלוש חשיפות כדי להשיג פרסום אפקטיבי.

         

        במה אפשר לצפות בערוץ 9?

        בערוץ 9 מבחר תוכניות אקטואליה, חדשות, תוכניות דת ומסורת, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד.
        בין הטאלנטים של שידורי ערוץ 9: דוד קון, יאנה בריקסמן, אנה שוליק, יורי ברודסקי ועוד.
        עד שנת 2009 הופקו החדשות עבור הערוץ בידי חברת החדשות של הערוץ השני
        אך לאחר סוף ההסכם הוקמה בערוץ חברת חדשות עצמאית.

        תוכניות פופולריות בערוץ 9:
        ערוץ 9 מציע מספר תוכניות אשר זוכות לרייטינג גבוה.
        הערוץ פונה לכ- 1.2 מיליון עולים ממדינות חברה העמים המהווה כ- 20% מסך הצופים בטלוויזיה. ניתן לבחור ברצועות שידור זולות משמעותית אך מציעות התמקדות בקהל יעד מסוים שנתוניו ידועים מראש, לדוגמה שעות השידור בבוקר או שידורי הלילה בהם צופים צעירים רבים.
        שידורי החדשות הם עיקר הליבה של הערוץ. תוכניות אירוח ואולפן פתוח נחשבות לפופולריות וזוכות לנתוני צפייה גבוהים ולכן גם זוכות לביקוש מצד המפרסמים וניתן לשלב בתוכניות תכנים שיווקיים. הערוץ משדר ספיישלים בחגיגות השנה האזרחית, יום האישה הבינלאומי וב- 9 למאי- יום חגיגות ניצחון הצבא הרוסי על הנאצים.

        למה כדאי לפרסם בערוץ 9?

        בשידורי ערוץ 9 ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השניה.
        קיימים שלושה פורמטים לפרסום בערוץ 9 כאשר לכל פורמט יש שיטת תמחור שונה
        תשדירי פרסום- תשדיר פרסום בטווח 5-60 שניות כאשר התמחור נעשה על ידי אורך התשדיר,
        סוג התוכנית וכמות הרייטינג, כלומר, כמות הצופים שנחשפו לשידור תשדיר הפרסומת.
        תשדיר חסויות- בתוכניות טלוויזיה רבות מופיע תשדיר חסות 2-3 פעמים באורך של 6 שניות.
        התשדיר מופיע במהלך התוכנית, לפני או אחרי מקבץ הפרסומות,
        והתמחור נעשה לפי הערכת הרייטינג מראש.
        דוגמה לחסות – תחזית מזג האוויר, חסות באורך 6 שניות המופיעה לפני התחזית ואחריה.
        חסות סטנדרטית היא תמונה המלווה בקריינות.
        תוכן שיווקי- במהלך תוכניות טלוויזיה שונות מופיע תוכן שיווקי כמו פרסומי.
        לדוגמה באנר המופיע בראש העמוד, פרס המחולק בתוכנית, פינת תוכן במהלך תוכנית ועוד.
        שיטת התמחור לתוכן שיווקי מתומחרת בהתאם לרמת החשיפה לה זוכה המותג ובהתאם לצפי חשיפה של התוכנית הנקבע מראש. פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור תוכן שיווקי הוא עומק השילוב של המותג או המוצר בתוכן.
        באמצעות תוכן שיווקי ניתן להגיע לדרכי פרסום מגוונות כמו מתן חסות על עונה שלמה,
        שילוב מוצרים בתוכנית באופנים שונים ועוד.
        קהל יעד רחב וגדול בשעות הפריים טייים או קהל יעד ממוקד וספציפי לפי תחומי עניין
        לשידורי ערוץ 9 תוכניות פופולריות במיוחד הפונות לקהל יעד מאוד רחב
        גם בשעות פחות אטרקטיביות ניתן להגיע לכמות גדולה של צופים במחיר נמוך יחסית
        הפרסום בשידורי ערוץ 9 תורם לחיזוק תדמית המותג – משדר יוקרה!

        ערוץ 9?לחץ כאן

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון