רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970800
רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970656

רוצה לקבל הצעת מחיר?

אני מאשר לקבל הצעות, מידע ומבצעים, אל תדאג אנחנו לא ספאם

ערוץ המוסיקה 24

פרסום בערוץ המוסיקה 24!
לחבילות פרסום וייעוץ אישי: 072-3970800 ☎️

הזכיינית "קשת" (ערוץ 12) מחזיקה בבעלות על ערוץ המוסיקה – ערוץ 24. פרסום בערוץ המוסיקה 24 נמדד לפי רצועות שידור, כל רצועת שידור פונה לקהל יעד נפרד. שידורי ערוץ המוסיקה 24 משודרים חינם במסגרת שידורי הרשות השנייה. הערוץ משדר בכל ימות השבוע מוזיקה ישראלית לצד תוכניות טלוויזיה שונות וסרטים וסדרות ישראליים פופולריים. פרסום בערוץ המוסיקה 24 מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים עיקריים: חסויות, תשדירי פרסום ותוכן שיווקי. מדובר בפלטפורמת פרסום עם מחירים משתלמים במיוחד ביחס לערוצי טלוויזיה אחרים לעומת חשיפה גבוהה ורחבה במיוחד בימי שישי.

מי צופה בערוץ המוסיקה 24?

קהל היעד בשידורי ערוץ המוסיקה 24 מתחלק לפי רצועות השידור. עיקר קהל הצופים נע בגילאי 18-30 מצב סוציו אקונומי בינוני – נמוך. בשעות הערב (פריים טיים) צופה בערוץ 24 קהל רחב ומגוון מאוד ועם זאת בשעות הבוקר, הצהריים והלילה הקהלים מפולחים לפי נושאי התוכניות השונות: גברים, נשים, ילדים, צעירים, עסקים ועוד. הערוץ משודר באתרי בילוי רבים וכך מפרסמים יכולים להגיע לקהל יעד רחב ביותר ובפריסה ארצית.

 מה מעניין בערוץ 24?

ערוץ 24 הוא ערוץ מוזיקה אך לא רק, בערוץ ניתן לצפות בקליפים, הופעות, תוכניות ריאליטי, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד. ערוץ המוסיקה 24 מציע מספר תוכניות אשר זוכות לרייטינג גבוה ביותר עם צוות מגישים ומנחים מהמובילים ביותר בארץ בינהם: ירון אילן, אייל גולן, אלירז שדה, קרן פלס ועוד. תוכניות אלה נכנסות לרשימת העשירייה הפותחת מבחינת רייטינג וכל פרסום באחת מתוכניות אלה מבטיח חשיפה רחבה. יש תוכניות המגיעות לרייטינג גבוה, כלומר חשיפת הפרסום לעשרות אלפי בתי אב ומאות אלפי צופים. לא כל פרסום מתאים או זקוק לרצועת השידור של הפריים טיים. ניתן לבחור ברצועות שידור זולות משמעותית אך מציאות התמקדות בקהל יעד מסוים שנתוניו ידועים מראש, לדוגמה שעות השידור בבוקר או שידורי הלילה בהם צופים צעירים רבים.

 הכי משתלם לפרסם בערוץ 24!

✔️פרסום בתוכניות של ערוץ המוסיקה 24 מאפשר חשיפה לקהל רחב בכל חלקי הארץ
✔️חשיפה נרחבת באמצעות תשדיר קצר המגיע למיליוני ישראלים (פרסום בפריים טיים).
✔️קהל יעד רחב וגדול בשעות הפריים טייים או קהל יעד ממוקד וספציפי לפי תחומי עניין
✔️לשידורי ערוץ המוסיקה 24 תוכניות פופולריות במיוחד הפונות לקהל יעד מאוד רחב.
✔️גם בשעות פחות אטרקטיביות ניתן להגיע לכמות גדולה של צופים במחיר נמוך יחסית.
✔️הפרסום בשידורי ערוץ המוסיקה 24 תורם לחיזוק תדמית המותג – משדר יוקרה!
✔️ניתן לצפות בערוץ גם דרך אתר מאקו.
✔️אם תמונה שווה אלף מילים הרי פרסום וידאו שווה אלף תמונות!

 מהן אפשרויות הפרסום בערוץ 24?

בשידורי ערוץ המוסיקה 24 ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השנייה. קיימים שלושה פורמטים לפרסום בערוץ המוסיקה 24 כאשר לכל פורמט יש שיטת תמחור שונה ואת רכישת הפורמט יש לבצע באופן שונה. תשדיר פרסום בטווח 5-60 שניות כאשר התמחור נעשה על ידי אורך התשדיר, סוג התוכנית וכמות הרייטינג, כלומר, כמות הצופים שנחשפו לשידור תשדיר הפרסומת.

בתוכניות טלוויזיה רבות מופיע תשדיר חסות פעמיים או שלוש פעמים באורך של 6 שניות. התשדיר מופיע במהלך התוכנית, לפני או אחרי מקבץ הפרסומות והתמחור נעשה לפי הערכת הרייטינג מראש. דוגמה לחסות היא חסות שידור תחזית מזג האוויר, חסות באורך 6 שניות המופיעה לפני התחזית ואחריה. חסות סטנדרטית היא תמונה המלווה בקריינות.

במהלך תוכניות טלוויזיה שונות מופיע תוכן שיווקי לדוגמה באנר המופיע בראש העמוד, פרס המחולק בתוכנית, פינת תוכן במהלך תוכנית ועוד. שיטת התמחור לתוכן שיווקי מתומחרת בהתאם לרמת החשיפה לה זוכה המותג ובהתאם לצפי חשיפה של התוכנית הנקבע מראש. פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור תוכן שיווקי הוא עומק השילוב של המותג או המוצר בתוכן. באמצעות תוכן שיווקי ניתן להגיע לדרכי פרסום מגוונות כמו מתן חסות על עונה שלמה, שילוב מוצרים בתוכנית באופנים שונים ועוד.

הגדרת תמהיל נכון לפרסום בערוץ המוסיקה 24📺:

חשוב להגדיר באופן מקצועי את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP). חברת אקסיומה קובעת את התמהיל בהתאם למטרת הקמפיין, התאמה לקהל היעד המתאים, תקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) וקביעת משך זמן הקמפיין. יש להגדיר כיצד להשיג פרסום אפקטיבי על פי מספר הפעמים הנדרש לחשוף את המסר בפני קהל יעד מוגדר כדי להעביר את המסר ולזכות בהצלחת הפרסום (פרסום אפקטיבי). לרוב דרושות שלוש חשיפות כדי להשיג פרסום אפקטיבי- העברת המסר, הבנת המסר ושכנוע. בהגדרת התמהיל יש לתכנן שילוב שידור הפרסומת ברצועות שידור שונות (בוקר, פריים טיים, לילה וכד`).

באתר ערוץ המוסיקה 24 הנמצא באתר הפופולרי מאקו ניתן לצפות בתוכניות און ליין, להקשיב ולצפות בתוכניות מוקלטות, להתעדכן בחדשות מוסיקה ולהשפיע על מה שקורה באולפן או לעלות לשידור כמו בשידורי האולפן השקוף.

 

 

התחומים הפעילים בחודש האחרון בערוץ המוסיקה 24

מאמרים ותוכן

הסוד לקמפיין טלוויזיה שמביא תוצאות

האם פרסום בפריים טיים הוא הטוב ביותר?

תכנון מדיה – מה זה אומר ולמה זה חשוב?

חבילות מובנות לפרסום בטלוויזיה

שידורי קשת

פרסום בערוץ הספורט

הרשמו לניוזלטר שלנו!

קבלו את כל העידכונים, המבצעים והסיפורים החמים
של עולם התקשורת ישירות למייל שלכם