עיתון ידיעות אשדוד

ידיעות אשדוד

פרסום בעיתון ידיעות אשדוד - מודעות מסחריות וחבילות פרסום

פרסום בעיתונים הדרום ואילת
  • קהל מקומי איכותי ומגוון
  • תפוצה רחבה מול עלות נמוכה
  • חשיפה רחבה ויעילה להעברת מסרים לתושבים

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בידיעות אשדוד? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7415 [1] => title="contact [2] => form [3] => half [4] => width"] ) exitst

      עיתון ידיעות אשדוד

      ידיעות אשדוד הוא מקומון מבית ידיעות אחרונות. העיתון מופץ באשדוד יבנה והסביבה ועיקר הנושאים בו נוגעים למתרחש באזור בו הוא מופץ. מקומון ידיעות אשדוד הוא עיתון חינמי היוצא בכל סוף שבוע ביום שישי בתוך מהדורת סוף השבוע המובילה של ידיעות אחרונות ומחולק גם בנפרד בדוכני עיתונים ובנקודת חלוקה נבחרות באזור. העיתון מודפס בפורמט A3 גדול ונח לקריאה זהה לזה של המהדורה הראשית של ידיעות איתו הוא מופץ. ידיעות אשדוד נותן הזדמנות למפרסם המקומי להגיע לקהל הרלוונטי בתקציבים אפשריים ובאופן המשדר סטטוס גבוה.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        מה אפשר לקרוא בידיעות אשדוד?

        הכל! העיתון מקפיד על תכנים עדכניים ומקצועיים ממגוון תחומים המעניינים את הקהל המקומי; טיפוח העיר, חדשות מקומיות, תרבות, ספורט, בידור, רכילות מקומית מדור ספורט ופנאי, פוליטיקה, תרבות, חינוך, בריאות, נדל"ן, עירוני, טורים קבועים, כתבות תחקיר ועוד. כמו כן לידיעות אשדוד יש לוח מודעות מקומי מוצלח בו מופיעות מודעות דרושים, דירות למכירה ולהשכרה, מתווכים מקומיים, רכבים וכדו. העיתון מתפאר בצוות כותבי תוכן ועיתונאים הבקיאים בפרטי השטח ומכירים את אשדוד ואת הנושאים המעניינים את הקהל המקומי..

        משתלם לפרסם בעיתון ידיעות אשדוד!

        ידיעות אשדוד מאפשר למפרסמים מקומיים להגיע לאוכלוסיה מקומית ומגוונת באופן ממוקד ובמחירים שנכנסים בתקציב. המפרסם מרוויח את הסטטוס והיוקרה המגיעים עם פרסום בעיתון נחשב ומוביל ולתפוצה ונתוני חשיפה מקומית גבוהה וכל זאת בעלות נמוכה יחסית. בעיתון כ-50 עמודים והוא מודפס בפורמט A3 בכתב ברור ונעים לעין ממש כמו המהדורה הראשית של ידיעות המשדר אמינות ורצינות בעיני הלקוח, הרי המדיום הוא המסר.
        המקומון מציע סוגי מודעות בגדלים שונים ומגוון אפשרויות פרסום כגון הפצת אינסרטים, כמובן גם שניתן גם לבנות חבילה לעסק בהאתם לתקציב ולמסר.

        מי מפרסם בידיעות אשדוד?

        הודות לקהל הקוראים המגוון שלו עיתון ידיעות אשדוד מושך אליו העיתון מפרסמים ממגוון תחומים, ביניהם: סוכניות נסיעות ותיירות, מרכזים רפואיים, רשתות שיווק וחנויות, מנויציפלי, ריהוט, אופטיקה, חנויות חשמל ואלקטרניקה, מסעדה/קפה, תרבות, אוכל, ספורט, הגיינה וטיפוח, רשתות מזון, הצגות ומופעים, מודעות לוח: נדל"ן, דרושים ועוד.

        מי קורא את ידיעות אשדוד?

        קהל הקוראים של ידיעות אשדוד הוא מגוון וגדול במיוחד יחסית לעיתון מקומי. העיתון מגיע לבתי אב צרכניים רבים ופונה לכל מגזר, גיל ומגדר באשר הוא. גיל הקוראים הממוצע הוא כ-30+ ונמצא בחתך סוציו אקונומי בינוני עד גבוהה. המקומון מופץ בתוך עיתון ידיעות אחרונות בדיוור ישיר לבתי המנויים ובדוכני העיתונים, הודות לכך ידיעות אשדוד מגיע לפלח מקומי מתוך קהל קוראים איכותי ונאמן הרוכש את המהדורה הראשית מדי שבוע.

        רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בידיעות אשדוד?לחץ כאן

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון