כאן רשת ב

כאן רשת ב'

פרסום בכאן רשת ב'

פרסום ברדיו ארצי
  • עלויות הפקת תשדירים זולה
  • התאמה אישית של הפרסום בהתאם לצורך
  • קהל מאזינים רחב בפריסה ארצית
  • נתוני האזנה גבוהים

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בכאן רשת ב'? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    קצת על רדיו כאן רשת ב'

    תחנת הרדיו רשת ב’ היא תחנה של קול ישראל ושל התאגיד כאן.
    ניתן להאזין לשידוריה בכל רחבי הארץ ברדיו או באמצעות האינטרנט.
    קהל המאזינים של רדיו ב’ הוא בגילאי 35 + המעוניינים בשידורי חדשות ואקטואליה.
    בשעות הבוקר זוכה תחנת הרדיו רשת ב` לנתוני האזנה גבוהים.
    רשת ב` היא תחנת הרדיו הראשונה בארץ אשר שידרה פרסומות ובתחילת דרכה עבדו בה
    קריינים מובילים כמו חיים יבין, ירון לונדון, רבקה מיכאלי ואחרים.
    עם הקמת רשת ג`, שינתה רשת ב` את מאפייניה והחלה להתרכז בשידורי חדשות ואקטואליה,
    תכנית הספורט שלה שירים ושערים ליוותה את התחנה במשך שנים רבות
    עד למכירת זכויות השידור לרדיו האזורי.
    הפרסום ברשת ב’ מאפשר להגיע לקהל גילאים מגוון בהתאם לרצועה המשודרת והמפרסם
    זוכה לחשיפה ממוקדת ולאפשרויות פרסום מגוונות כמו תשדירי חסות, ג`ינגלים, תוכן שיווקי ועוד.

    משתלם לפרסם ברדיו רשת ב'!

    פרסום ברשת ב’ מאפשר להגיע לקהל מאזינים רחב אך ממוקד מכיוון שמדובר בקהל ייעודי
    המתעניין בחדשות, אקטואליה ותכניות ייעודיות כמו רגע של עברית ועוד.
    ניתן לבחור ברצועות שידור שונות ולפרסם בתכניות אשר הולמות את אופי ומטרת הפרסום.
    באמצעות פרסום אפקטיבי ברדיו חושפים את המוצר, המותג או השירות בפני קהל נרחב,
    מעוררים את הסקרנות של המאזין, גורמים למיתוג ובידול ממתחרים ואף ניתן להניע את
    המאזינים לפעולה כלשהי כמו יצירת קשר או רכישת המוצר.
    הפרסום ברדיו פועל בשני אופנים עיקריים- במודע ולא במודע.
    המאזינים נחשפים באמצעות הקשבה ישירה או באמצעות האזנה של התחנה ברקע
    וג`ינגל אהוב נקלט גם באופן לא מודע.

    לאפשרויות נוספות של פרסומות ברדיו לחץ כאן.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        מהן אפשרויות פרסום בכאן רשת ב'?

        בתחנת הרדיו ניתן לפרסם תשדירים וג`ינגלים עד לאורך 30 שניות, שידור חסויות או תוכן שיווקי המשתלב כחלק מהתכנים המשודרים בתכניות הרדיו השונות בתחנה. ניתן להרכיב חבילות פרסום מותאמות לתקציב הפרסום ולקהל היעד המבוקש. חסויות הינן באורך 6-10 שניות והתמחור משתנה בהתאם לתכנית, זמני השידור, מספר הפעמים בו משודר הפרסום ואורך הקמפיין.
        פרסום יעיל ברשת ב’ יתחיל לרוב עם ג`ינגל באורך 30 שניות בליווי קול של שדרן אהוב או דמות ידועה. בתחילת הקמפיין נהוג לשדר את הג`ינגל מספר רב של פעמים ובהמשך משדרים ג`ינגלים קצרים עד לאורך של 15 שניות ואף 10 שניות בלבד כדי לדאוג לשימור המסר והמותג המפורסם בתודעתם של המאזינים.

        מי מאזין לרשת ב'?

        קהל המאזינים של תחנת הרדיו רשת ב’ הינו ממוקד בטווח הגילאים 35 – 65+ בפריסה ארצית. קהל המאזינים משתנה בהתאם לרוח רצועת השידור ומאפשר למפרסמים להגיע לפלח המאזינים המבוקש. לכל תוכנית יש קהל מאזינים יחסית קבוע בעל מאפיינים ייחודיים, וכך יכול המפרסם לכוון ולייעד את התשדירים לקהל ספציפי ממוקד ולזכות בפרסום אפקטיבי. פילוח קהל המאזינים של רשת ב’ מראה על קהל מאזינים המגיע ממעמד סוציו- אקונומי בינוני- גבוה ברובו משכיל אשר מתעניין בענייני היום ובנעשה בישראל ובעולם.

        פרסום אפקטיבי ברשת ב'

        פרסום אפקטיבי ברדיו הוא פרסום הכולל מינימום של שמונה תשדירים ביום ולרוב 4 שבועות/ חודש פרסום. מומלץ להעלות את תדירות כמות הפרסומים היומית מעבר לחשיפה המינימלית וכך לזכות בנתוני חשיפה רבים בפני קהלי יעד שונים בהתאם לתכניות המשודרות ופילוח קהל היעד. חשוב להשתמש בג`ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן) הפונה למכנה רחב של מאזינים וממשיך להזדמזם גם לאחר הקשבה לג`ינגל.

        איזה תוכניות מעניינות יש ברדיו ב’?

        תכנית "הבוקר הזה" עם אריה גולן ממשיכה את תכנית הבוקר האקטואלית וזוכה לפופולריות רבה. במהלך התכנית המשלבת אקטואליה, חדשות וענייני מהארץ והעולם ניתן להקשיה למוזיקה טובה ולהתעדכן במצב התנועה והכבישים בארץ. בסופי שבוע התחנה משדרת תכניות מוזיקה ונוסטלגיה ותכניות של שדרנים ידועים כמו משה טימור ואחרים.
        תכניות פופולריות נוספות ברשת ב’ הן: סדר יום עם קרן נויבך או ענת דוידוב (כללי), הכל דיבורים עם יוסי הדר (חדשות ואקטואליה), בחצי היום- יומן חדשות ואקטואליה, השעה הבין- לאומית עם יוסי נהרי (אקטואליה), זה ברשת (תכנית ספורט), רגעי קסם, לילה חי מאוד עם אמנון פאר.

        פרסום בתכניות הבוקר ברשת ב'

        תכניות הבוקר זוכות לנתוני האזנה גבוהים. אנשים נוסעים ברכב, נמצאים בתחבורה ציבורית או נמצאים בעבודה ומקשיבים לרשת ב’ ומתעדכנים בתנועה, מקשיבים לענייני אקטואליה וזוכים ליהנות ממוזיקה איכותית וכך נחשפים לפרסום הממוקד.

        פרסום בתכניות ייעודיות ברשת ב'

        כדי להגיע לקהל המאזינים המתעניין בענייני כלכלה ושוק ההון ניתן לפרסם בתכניות ייעודיות כמו "צבע הכסף" עם מנחם פרידמן או פרסום בתכנית דין ודברים לענייני חוק ומשפט. במהלך הלילה יש תכניות מוזיקה לתוך הלילה וכך ניתן להגיע לקהל הצעיר יותר ולהגיע לקהל מאזינים ממוקד ולהשפיע עליו עם ג`ינגל קליט ומסר ברור או באמצעות ג`ינגל משעשע וכד`.

        רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בכאן רשת ב'?לחץ כאן

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון