למה הקמפיין הבא שלכם צריך להיות באינטרנט?
תעשיית הפרסום באינטרנט עוברת בשנים האחרונות מהפכות לא קטנות, אך התוצאה של המהפכה הזו היא כנראה הדבר הטוב ביותר שיכולנו לבקש כאנשי פרסום, שיווק ומדיה. אם בעולם ידעו לנצל כבר לפני שנים כל קמפיין בצורה מקסימלית ולעשות אופטימיזציה של המדיה והקריאייטיב בזמן אמת, הרי שבארץ התופעה הזו מחלחלת לה אט אט ונדמה שאנו סוף סוף מבינים את מהו קמפיין פרסום מדיד באינטרנט.
שחקנית חזקה הגיעה: פרסום תוכן ווידאו ברשת
אם חשבנו שהטלוויזיה היא מדיום הצפיה הנפוץ ביותר כנראה שנשארנו קצת מאחור, נכנסה לשוק שחקנית חדשה וחזקה הרבה יותר. סרטוני הוידאו נכנסו לשוק הפרסום ומאז הם רק מוכיחים את היתרונות הגדולים בקיומם ברשת, ואת הפוטנציאל האדיר שיש לנו, המפרסמים, במדיום זה.
קמפיין באינטרנט – משלמים לפי תוצאות
החלטתם להעלות קמפיין פרסום ברדיו, אבל אתם לא ממש סגורים על התחנה, התוכן, ומשך הקמפיין. הרבה פעמים כאשר עומד תקציב פרסום על השולחן, לקראת קמפיין קרוב, שוכחים לשאול את השאלות המהותיות ביותר, כך קורה שמנהל השיווק אומר ככה, המנכ"ל אומר אחרת ובפועל עלולה להתפספס הזדמנות ענקית לחשיפה ממוקדת ואיכותית.
רדיו מקומי ופרסום על הדרך
החלטתם להעלות קמפיין פרסום ברדיו, אבל אתם לא ממש סגורים על התחנה, התוכן, ומשך הקמפיין. הרבה פעמים כאשר עומד תקציב פרסום על השולחן, לקראת קמפיין קרוב, שוכחים לשאול את השאלות המהותיות ביותר, כך קורה שמנהל השיווק אומר ככה, המנכ"ל אומר אחרת ובפועל עלולה להתפספס הזדמנות ענקית לחשיפה ממוקדת ואיכותית.
שילוט חוצות, עשה ואל תעשה.
אז בדקתם, התייעצתם והחלטתם שבמהלך השיווקי הבא שלכם תשלבו גם פרסום על גבי שילוט חוצות. איך תדעו איפה הכי כדאי להציב את הפרסום שלכם? מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות? איזה חברת שילוט חוצות היא האפקטיבית ביותר עבורכם? על כל השאלתו הללו ועוד ניסינו לתת לכם מענה בעזרת טיפים שיעשו לכם קצת סדר לפני שאתם מעלים את הקמפיין הבא שלכם.
כך תבנו קמפיין שילוט חוצות מנצח
אז נכון שבדקתם, התייעצתם ואפילו מצאתם לנכון לבצע את המהלך השיווקי, פרסומי הבא שלכם על גבי שלוט חוצות, איך באמת תדעו איפה הכי כדאי להציב את הפרסום שלכם? מהו המדיום הכי אפקטיבי למסר שאתם רוצים להעביר?
האם לרייטינג בטלוויזיה יש השפעה ישירה על המכירות שלך?
כמה פעמים קרה לך ששמעת על פרסומת זו או אחרת של מותגים גדולים כמו בזק, שטראוס, תנובה וחבריהם בלי שתצטרך בכלל לראות את הפרסומת? כמה פעמים המשכת לחשוב או לדבר על אותה פרסומת אחרי שראית אותה בטלוויזיה? אם התשובה שלך היא "לא מעט" אז כנראה שלרייטינג יש בכל זאת איזושהי השפעה על מה שקורה אצלנו בחיי היומיום.
קמפיין שילוט חוצות הכי בולט בסביבה
מכוני המחקר הגדולים בעולם לנושא פסיכולוגיה וצרכנות מצאו שאדם ממוצע נחשף בכל רגע לכ-4000 גירויים ותתי גירויים בסביבתו הקרובה, מה יכול להפוך את השלט שלכם להיות מסקרן יותר מהשאר, אם לא עמידה בכל הכללים שהוזכרו.
אסטרטגיות פרסום לקראת הקיץ הקרוב
אם עד לפני כמה שנים יכולת להשיק מהלך אסטרטגי אחד שיתפוס ויהיה רלוונטי כל השנה, אז בעידן הנוכחי הדבר הזה כבר הרבה פחות יעיל, ולמה? הסיבות הן אמנם מגוונות, אך מספיק שנזכיר את עניין השינויים התכופים בעולם הדיגיטל, המאפשר להציע אין ספור הצעות, לאין ספור קהלים על פי רמת העניין והביקוש.
תוכן שיווקי בטלוויזיה – למי זה מתאים?
למרות שלל האיסורים, התוכן השיווקי בטלוויזיה הולך ומתבסס וכובש שווקים חדשים. מי שנחת מהירח בשנה האחרונה, עשוי להתרשם שהתוכן השיווקי בטלוויזיה תחת מתקפה גלויה – דו"ח חמור של מבקר המדינה, זכייניות הטלוויזיה המסחרית זומנו לשימוע, תכנית של רשת הורדה מהאוויר… אז זהו, שלא. התוכן השיווקי נמצא כאן כדי להישאר וחלקו בעוגת הפרסום הטלוויזיונית רק הולך וגדל.
דירוג אתרי אינטרנט בישראל
ועדת מידרוג אתרי האינטרנט חושפת את דירוג אתרי האינטרנט נכון לחודש מרץ 2012. הדירוג כולל מדגם מייצג של 30,000 גולשי אינטרנט מכלל האוכלוסיה בישראל בגילאי 7 ומעלה. לפי המידרוג אתר YNET מצמצם את הפער שהיה עד כה מול וואלה. וואלה מובילה במקום הראשון מבין אתרי האינטרנט עם 2466 מיליון גולשים.
הלהיט החדש לפרסומת ביוטיוב, תשלום פר צפייה!
אתר שיתוף הסרטים יו- טיוב יוצא בפורמט פרסום חדש העונה לשם True view,"תשלום פר צפייה", המאפשר לצופה את הבחירה אם לצפות בסרטון הפרסומת ביטויוב או לא. אם תהיתם על מה כל המהומה אז כאן המקום להדגיש כי בכך לא מסתכמת הבשורה החדשה והמרעישה, את התשלום עבור הצפייה או האי צפייה של הגולש בסרטון הפרסומת ביוטיוב ישלם המפרסם רק במידה והצופה אכן התמיד וצפה במשך 30 שניות לפחות בסרטון. סנסציה!
אסטרטגיה לפרסום סטריפים בעיתון
קמפיין בעיתון יכול להיות הרבה יותר מתוחכם, כאשר יודעים לנצל את המדיה שלו בצורה נכונה. הרי המטרה של הפרסום בעיתון נועדה בסופו של דבר לצוד את עינו של הקורא ולא רק לשתול מודעת אינצ`ים קטנה בשביל להגיד שעשינו פרסום בעיתון.
איך יודעים לבחור קריין מתאים לפרסומת ברדיו
איך נשמע המותג שלך? לא תמיד ברור. להלן כמה טיפים שיעזרו לבחור את הקול הנכון. החלטתם על פרסומת ברדיו, לאחר התחבטויות רבות נבחר סוף סוף נוסח התשדיר הנכון, כזה שיעביר את המסר בצורה נכונה, מדויקת ומייצגת. נותר לבחור את הקריין, וגם הוא כמובן צריך להיות נכון, מדויק, מייצג ומקצועי.
שילוב QR קוד בפרסום בעיתון
ה-QR קוד מאיים לשנות את כללי הפרסום בפרינט – ולטובה. עידן הסמארטפון מסתמן גם כעידן ה-QR קוד. זה קורה כמעט 20 שנה לאחר שהומצא וכמה שנים טובות לאחר שביפן וקוריאה הוא להיט היסטרי – אבל זה קורה. וחשוב לדעת: אם יש תחום בו ה-QR קוד מאיים לערער את כל המקובל בו – זה הפרסום, בייחוד את הפרסום בתחום הפרינט ובעיקר בעיתון.
מדורי השיווק והפרסום בעיתון
מדורי השיווק והפרסום בעיתון, שכדאי לכם להכיר למה חשוב שיכתבו על העסק שלך בעיתון? כי זו הפרסומת הטובה ביותר! לכל העיתונים היומיים יש מדור העוסק בשיווק ופרסום.
הבהלה לאינסטגרם
יכול להיות ששמעתם על זה, איך לא בעצם?! מיליארד דולר, כן כן, זהו הסכום של עסקת הענק בה רכשה פייסבוק את רשת שיתוף התמונות הראשונה בסלולר.
איך לבחור מגזין נישה לפרסום?
למה יבואן אופניים יכול להרוויח מפרסום במגזין נשים ומה חשוב לדעת בנוגע לפרסום במגזין נישה. כיום ניתן למצוא מגזין נישה כמעט לכל תחום וכולם מתחרים על תקציב הפרסום שלך. השאלה היא איפה הפרסום יעיל יותר.
קמפיין פרסום ברדיו למגזר החרדי?
הרדיו החרדי צובר תאוצה וגם המפרסמים מתחילים לגלות את הפוטנציאל הטמון בו כערוץ פרסום למגזר ממוקד מאד. הציבור החרדי בארץ מונה קרוב למיליון איש. נתח שוק משמעותי שלא פשוט לחדור אליו. עד לפני שנים אחדות כשדברו על פרסום למגזר החרדי דברו בעיקר על פרסום בעיתונות החרדית.
האהובות והזכורות
איך נדע שהפרסומת שלנו עבדה? מה בעצם אנחנו צריכים לבדוק בכדי לדעת את זה? ומה הפרמטרים החשובים להצלחת הפרסומת?
פרסום באינטרנט
שוק הפרסום באינטרנט נמצא במגמת עליה תמידית ולעיתים אף נדמה כי הוא עוקף את אמצעי המדיה המסורתיים והוותיקים יותר, אם זה מבחינת חשיפה ואם זה מבחינת תוצאות הפרסום שהוא מניב. אז איך זה קורה ומה גרם לאינטרנט לצבור תאוצה ולהוות את אחד מאמצעי המדיה המרכזים ביותר בחיינו ובעיקר בעולמו של הפרסומאי.
תורת הילדים- איך בונים קמפיין פרסום לילדים
איך פונים לילדים? באיזו דרך כדי לשכנע אותך ואיזה מדיום הכי מתאים לפרסום מוצר לילדים? הילדים של היום חכמים מתוחכמים ובעיקר נמצאים בעולם של שפע באפשרויות, אז איך בעצם נגרום להם לרצות דווקא את המוצר שלנו.
הסאונד זה כל ההבדל
האם יש השפעה למוסיקה בפרסומות? האם היא שם כדי שיהיה לנו יותר נעים לצפות בה או באמת יש לה תפקיד משמעותי בתהליך שכנוע הצופה, פרסומות כוללות מגוון רחב של גורמים המשפיעים על תפקידה ומורכבים לפי מטרות מוגדרות מראש.