מחירי פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט מהווה כלי פרסום חזק, ממוקד מאוד ובעל חשיפה מקסימלית ללקוחות אליהם פונה המפרסם. מחירי הפרסום באינטרנט הינם דינאמיים…

מחירי פרסום בעיתונות

פרסום בעיתונות מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום המוצר / השירות אותו תרצו להציע ללקוחותיכם. כמפרסמים – בעלי עסק, מטרתכם היא…

מחירי פרסום באוטובוסים

פרסום באוטובוסים מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום המוצר / השירות אותו תרצו להציע ללקוחותיכם. כמפרסמים – בעלי עסק, מטרתכם היא…

מחירי פרסום ברכבת

מחירי פרסום ברכבת משתנים בהתאם למספר פרמטרים ומותאמים למפרסם על פי תקציבו, כמות תחנות הרכבת בה יפרסם ובחירת גודל השלטים….

מחירי פרסום בטלוויזיה

מחירי פרסום בטלוויזיה משתנים בהתאם למספר פרמטרים ומותאמים למפרסם על פי תקציבו, יעדיו ורצועת השידור בה מעוניין המפרסם. אורך הפרסומת…

מחירי פרסום ברדיו

מחירי פרסום ברדיו משתנים בהתאם למספר פרמטרים ומותאמים למפרסם על פי תקציבו, יעדיו, סוג הפרסום ותחנת הרדיו בה הוא מפרסם….

חבילות פרסום באוטובוסים

פרסום באוטובוסים מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום המוצר / השירות אותו תרצו להציע ללקוחותיכם. כמפרסמים – בעלי עסק, מטרתכם היא…

חבילות פרסום ברכבת

פרסום בתחנות הרכבת פונה לכל שכבות האוכלוסייה כאשר ברכבת ישראל נוסעים כ-4 מיליון נוסעים מידי חודש. הפרסום ברכבת מגיע  לציבור נוסעים קבוע…

חבילות פרסום בעיתונות

פרסום בעיתונות מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום המוצר / השירות אותו תרצו להציע ללקוחותיכם. כמפרסמים – בעלי עסק, מטרתכם היא…

חבילות פרסום ברדיו

פרסום ברדיו מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום המוצר / השירות אותו תרצו להציע ללקוחותיכם. תשדירי הפרסום ברדיו מהווים מספר יתרונות…

פרסום לציבור הדתי

פרסום לציבור הדתי הינו פרסום ממוקד מאוד כאשר בתוכו ניתן לבחור בין הזרמים השונים, בין פרסום לקהל הדתי לאומי –…

פרסום לגברים

פרסום לגברים בא לידי ביטוי בפרסום מאוד ממוקד, אפקטיבי ומכוון מטרה. אפשרויות הפרסום לגברים רבות ובעלי תחומי עניין מגוונים ורבים!…

פרסום לנשים

פרסום לנשים בא לידי ביטוי בפרסום מאוד ממוקד, אפקטיבי ומכוון מטרה. אפשרויות הפרסום לנשים רבות ובעלי תחומי עניין מגוונים ורבים!…

פרסום ברשת ב'

תחנת הרדיו רשת ב’ היא תחנה של קול ישראל וניתן להאזין לשידוריה בכל רחבי הארץ ברדיו או באמצעות האינטרנט. קהל…

פרסום ברדיו תל אביב

רדיו תל אביב 102FM היא תחנת רדיו אזורית בעיר תל אביב. התחנה משלבת בין תכניות מלל העוסקות בתחומי האקטואליה ומוזיקת…

פרסום ברדיו דרום

רדיו דרום פונה בעיקר לקהל מקומי לכן הפרסום בתחנה הוא אישי וממוקד מאוד לאוכלוסייה. ניתן לשלב תוכן שיווקי, תשדירי פרסומת או חסויות…

פרסום בערוץ הספורט

פרסום בערוץ הספורט פונה לקהל יעד ממוקד וספציפי – כאשר רובו גברים. הערוץ משדר תכניות ספורט החל מליגת העל בכדורגל…

פרסום ברדיו בצפון

פרסום ברדיו בצפון פונה לקהל יעד רחב ומגוון. הפרסום ברדיו באזור זה פונה בעיקר לקהל מקומי ולכן הפרסום בתחנה הוא…

פרסום ברדיו בדרום

פרסום ברדיו בדרום פונה לקהל יעד רחב ומגוון. הפרסום ברדיו באזור זה פונה בעיקר לקהל מקומי ולכן הפרסום בתחנה הוא…

פרסום ברדיו במרכז

פרסום ברדיו במרכז פונה לקהל יעד רחב ומגוון. אזור המרכז הוא אחד משבעת מחוזותיה האדמניסטרטיביים של מדינה ישראל. פרסום ברדיו…

פרסום בערוץ 10

פרסום בערוץ 10 מגיע לאוכלוסייה מגוונת ולקהל יעד בפריסה ארצית, ערוץ 10 הינו ערוץ מסרחי בישראל בעל קהל צופים נאמן….

פרסום ברדיו ירושלים

תחנת רדיו ירושלים משדרת באזור ירושלים והסביבה וניתן לקלוט את שידוריה גם מעבר לאזור בתדרים רחבים יותר.   פרסום ברדיו…

פרסום במובייל

פרסום במובייל תפס תאוצה וגדל בשנים האחרונות ועלה בכ-30% מכלל הפרסום באינטרנט. גם בפרסום במובייל, כמו באינטרנט, רוב הפרסום נשלט…

פרסום ברדיו חיפה

תחנת הרדיו חיפה משדרת באזור חיפה והצפון וניתן לקלוט את שידוריה גם באמצעות האינטרנט. קהל המאזינים של רדיו חיפה גדול…

פרסום ברדיוס 100FM

תחנת הרדיו רדיוס 100FM צוברת תאוצה וקהל המאזינים שלה הולך וגודל בעיקר בקרב תושבי המרכז. הפרסום ברדיוס 100FM מאפשר להגיע לקהל גילאים…

פרסום ברדיו

פרסום ברדיו מציע ייחודיות ובלעדיות לפניה לקהל מאזינים אשר נחשב קהל שבוי שנמצא בדרכו או בחזרתו מיומו כאשר אין עוד אמצעי…

פרסום בMAKO

אתר מאקו הוא אחד האתרים הגדולים והמובילים בארץ ומהווה את אתר הבית של הזכיינית קשת, זכיינית ערוץ 2. אתר מאקו…

פרסום בWALLA

אתר וואלה הוא אחד מאתרי האינטרנט הוותיקים בישראל והוא עוסק בתכנים רבים כגון: מנוע חיפוש, דואר אלקטרוני, חדשות, פוליטיקה, ספורט, קהילות…

פרסום בעיתון הארץ

עיתון הארץ הוא היומון הוותיק במדינת ישראל, הוא מופץ בימי חול בכ- 70,000 עותקים ובסופי שבוע הוא מגיע ל 100,000 עותקים….

פרסום במעריב

פרסום במעריב מגיע לקהל יעד רחב ומגוון בפריסה ארצית ומתחלק לשלוש: פרסום במעריב הבוקר, פרסום במעריב השבוע ופרסום במעריב סופהשבוע….

פרסום ברכבת

פרסום בתחנות הרכבת פונה לכל שכבות האוכלוסייה כאשר ברכבת ישראל נוסעים כ-4 מיליון נוסעים מידי חודש. הפרסום ברכבת מגיע לציבור נוסעים…

פרסום בישראל היום

פרסום בישראל היום מגיע לאוכלוסייה מגוונת ולקהל יעד רחב בפריסה ארצית. ישראל היום מחולק בנקודות חלוקה מרכזיות, ביניהן תחנות רכבת,…

למה הקמפיין הבא שלכם צריך להיות באינטרנט?
תעשיית הפרסום באינטרנט עוברת בשנים האחרונות מהפכות לא קטנות, אך התוצאה של המהפכה הזו היא כנראה הדבר הטוב ביותר שיכולנו לבקש כאנשי פרסום, שיווק ומדיה. אם בעולם ידעו לנצל כבר לפני שנים כל קמפיין בצורה מקסימלית ולעשות אופטימיזציה של המדיה והקריאייטיב בזמן אמת, הרי שבארץ התופעה הזו מחלחלת לה אט אט ונדמה שאנו סוף סוף מבינים את מהו קמפיין פרסום מדיד באינטרנט.
שחקנית חזקה הגיעה: פרסום תוכן ווידאו ברשת
אם חשבנו שהטלוויזיה היא מדיום הצפיה הנפוץ ביותר כנראה שנשארנו קצת מאחור, נכנסה לשוק שחקנית חדשה וחזקה הרבה יותר. סרטוני הוידאו נכנסו לשוק הפרסום ומאז הם רק מוכיחים את היתרונות הגדולים בקיומם ברשת, ואת הפוטנציאל האדיר שיש לנו, המפרסמים, במדיום זה.
קמפיין באינטרנט – משלמים לפי תוצאות
החלטתם להעלות קמפיין פרסום ברדיו, אבל אתם לא ממש סגורים על התחנה, התוכן, ומשך הקמפיין. הרבה פעמים כאשר עומד תקציב פרסום על השולחן, לקראת קמפיין קרוב, שוכחים לשאול את השאלות המהותיות ביותר, כך קורה שמנהל השיווק אומר ככה, המנכ"ל אומר אחרת ובפועל עלולה להתפספס הזדמנות ענקית לחשיפה ממוקדת ואיכותית.
רדיו מקומי ופרסום על הדרך
החלטתם להעלות קמפיין פרסום ברדיו, אבל אתם לא ממש סגורים על התחנה, התוכן, ומשך הקמפיין. הרבה פעמים כאשר עומד תקציב פרסום על השולחן, לקראת קמפיין קרוב, שוכחים לשאול את השאלות המהותיות ביותר, כך קורה שמנהל השיווק אומר ככה, המנכ"ל אומר אחרת ובפועל עלולה להתפספס הזדמנות ענקית לחשיפה ממוקדת ואיכותית.
שילוט חוצות, עשה ואל תעשה.
אז בדקתם, התייעצתם והחלטתם שבמהלך השיווקי הבא שלכם תשלבו גם פרסום על גבי שילוט חוצות. איך תדעו איפה הכי כדאי להציב את הפרסום שלכם? מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות? איזה חברת שילוט חוצות היא האפקטיבית ביותר עבורכם? על כל השאלתו הללו ועוד ניסינו לתת לכם מענה בעזרת טיפים שיעשו לכם קצת סדר לפני שאתם מעלים את הקמפיין הבא שלכם.
כך תבנו קמפיין שילוט חוצות מנצח
אז נכון שבדקתם, התייעצתם ואפילו מצאתם לנכון לבצע את המהלך השיווקי, פרסומי הבא שלכם על גבי שלוט חוצות, איך באמת תדעו איפה הכי כדאי להציב את הפרסום שלכם? מהו המדיום הכי אפקטיבי למסר שאתם רוצים להעביר?
האם לרייטינג בטלוויזיה יש השפעה ישירה על המכירות שלך?
כמה פעמים קרה לך ששמעת על פרסומת זו או אחרת של מותגים גדולים כמו בזק, שטראוס, תנובה וחבריהם בלי שתצטרך בכלל לראות את הפרסומת? כמה פעמים המשכת לחשוב או לדבר על אותה פרסומת אחרי שראית אותה בטלוויזיה? אם התשובה שלך היא "לא מעט" אז כנראה שלרייטינג יש בכל זאת איזושהי השפעה על מה שקורה אצלנו בחיי היומיום.
קמפיין שילוט חוצות הכי בולט בסביבה
מכוני המחקר הגדולים בעולם לנושא פסיכולוגיה וצרכנות מצאו שאדם ממוצע נחשף בכל רגע לכ-4000 גירויים ותתי גירויים בסביבתו הקרובה, מה יכול להפוך את השלט שלכם להיות מסקרן יותר מהשאר, אם לא עמידה בכל הכללים שהוזכרו.
אסטרטגיות פרסום לקראת הקיץ הקרוב
אם עד לפני כמה שנים יכולת להשיק מהלך אסטרטגי אחד שיתפוס ויהיה רלוונטי כל השנה, אז בעידן הנוכחי הדבר הזה כבר הרבה פחות יעיל, ולמה? הסיבות הן אמנם מגוונות, אך מספיק שנזכיר את עניין השינויים התכופים בעולם הדיגיטל, המאפשר להציע אין ספור הצעות, לאין ספור קהלים על פי רמת העניין והביקוש.