בחירת קריין לרדיו

בחירת קריין מתאים לפרסומת ברדיו

לקריין בפרסום יש חשיבות רבה. לכן חשוב לדעת איך בוחרים את הקול שייצג את העסק? שימתג את המוצר? שיגרום ללקוחות לזכור את הפרסום ואת העסק המפרסם

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      קריין ברדיו

      איך נשמע המותג שלך? לא תמיד ברור.
      להלן כמה טיפים שיעזרו לבחור את הקול הנכון.
      החלטתם על פרסומת ברדיו, לאחר התחבטויות רבות נבחר סוף סוף נוסח התשדיר הנכון,
      כזה שיעביר את המסר בצורה נכונה, מדויקת ומייצגת.
      נותר לבחור את הקריין, וגם הוא כמובן צריך להיות נכון, מדויק, מייצג ומקצועי.
      לעיתים קול של שחקן מסוים שמשחק במספר רב של סרטים ותכניות בו זמנית, נצרב בזיכרונו של הקהל ויכול לשמש אתכם מצוין כמנוף לזכירות המוצר, כדי שהקהל יידע לשייך את הקול למוצר, חשוב לעשות סיעור מוחות בעניין, ולפעמים לתפור קמפיין ספציפי סביב אותו שחקן.

      שפה זרה

      אם מדובר בתשדיר בשפה זרה, צריך למצוא קריין עם שליטה מלאה, כולל מבטא והגהה נכונים, בשפה שהוא מקריין.
      רצוי לבחור בקריין ששפת האם שלו היא השפה שיש בה צורך ושגם לא נמצא "יותר מדי זמן בארץ",
      או לפחות עושה שימוש בצורה שוטפת פחות או יותר בשפה שהוא מקריין בה.
      נקודה נוספת בנוגע לשפה זרה קשורה למדינת היעד.
      האם יש צורך ב"אנגלית מאנגליה" או ב"אמריקאית?" ואולי "אוסטרלית?"
      גם בשפות אחרות, כמו ספרדית למשל, יש צורך להקדיש תשומת לב לכך.
      הספרדית המדוברת בספרד למשל, אינה דומה כלל וכלל מבחינת מבטא ואף מבחינת הטיית פעלים מסוימים, לספרדית המדוברת בארגנטינה, אורוגוואי וצ`ילה.

      איך בוחרים את הקול שייצג את העסק?

      כשמדברים על תשדיר ברדיו מדברים קודם כל על עבודה מקצועית.
      גם את התשדיר ישודר בתחנת רדיו מקומית כמו רדיו חיפה או רדיו ירושלים
      וגם אם ישודר בתחנה ארצית כמו רשת ב'או גלגל"צ.
      אין כאן אפשרויות להתפשר על השכן עם הקול המרשים או המזכירה עם הקול הנעים שהקליטה את המענה הקולי (שרצוי שגם הוא יעשה על יד קריין\ית מקצועי).
      צריך לבחור בקריין מקצועי ומנוסה וכן באולפן הקלטות המתמחה בהפקת קריינות.
      בנוסף, לא כל קריין – גם אם הוא מקצועי, מתאים לרדיו.
      לא כל קריין טלוויזיה שמתפקד היטב כקול רקע להתרחשות שנראית על המסך, מתאים בהכרח לקריין פרסומת ברדיו. קריין ברדיו זקוק לקול רדיופוני, רהיטות, בהירות, מהירות ומעל כל אלה דיוק בשפה, קריין טוב חייב לשחק את התפקיד שניתן לו דרך הרדיו, ועל כן טוב יהיה אם יהיו לו גם יכולות משחק ושירה בסיסים, כריזמה וורסטיליות.

      קריין או קריינית?

      הקריין הוא קול החברה, הקול המוחשי של המותג באוזני הקהל הרחב.
      איך אמור להישמע המותג שלך? לא תמיד ברור.
      ההחלטה הראשונה היא בין קריין או קריינית והיא נגזרת מאופי המוצר והמסר שמעוניינים להעביר.
      האם יש צורך להעביר סמכותיות, מקצועיות, אמינות, עוצמה, או אולי רכות והבנה לצרכי הזולת.
      מה לגבי מסר קליל ואף מצחיק? לא כל קריין יודע לספר בדיחה.
      ישנם כמובן מוצרים שמסורתית מועברים על ידי נשים או גברים.
      גבר שיפרסם טמפונים למשל – לא ישמע אמין, באופן דומה פרסומות על כלי עבודה ומשקאות אלכוהוליים מועברים בדרך כללי על ידי גברים. ומה לגבי שירותיים פיננסים, בנק, ביטוח? כאן לא חשוב המין אלא אופיו של הקריין או הקריינית והיכולת האישית לשדר אמינות וענייניות. קיימת כמובן האפשרות ללכת דווקא ולשבור סטריאוטיפים, אבל זה חייב לשרת את המותג ובהתאם לתוכן הקריאטיבי, וזה הרבה פעמים תלוי עד כמה אמיצים מקבלי ההחלטות.
      בסופו של דבר הבחירה בקריין לפרסומת ברדיו, מוכתבת על ידי אופיו של תשדיר השירות ואופי המוצר. כאשר השאיפה היא ליצור קו ישר המאחד ומשלים באופן מושלם בין התוכן, המוצר והקריין.

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          כל המידע על פרסום ברדיו

          במשך שנים רבות נחשב הרדיו למקור פרסום יעיל במיוחד אשר חודר לתודעת המאזינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע! גודל החשיפה הוא עצום ומחירי הפרסום יהיו זולים מאמצעי מדיה אחרים....

          הסאונד זה כל ההבדל

          מוזיקה בפרסומות היא לא נעימה שמתלווה לפרסום! למוזיקה יש תפקיד חשוב - בזכותה הפרסומת תהייה זכורה יותר! ניתן להתאים את המוזיקה בהתאם לקהל היעד אליו הפרסום מכוון...

          פרסום ברדיו בצפון

          בצפון הארץ קיימות מגוון תחנות מקומיות אשר פונות לקהל יעד רחב ומגוון המתוגרר באזור. חשוב למקד כל פרסום אל קהל היעד הספיציפי אליו פונה הפרסום עפ"י גיל, תחביבים, אג'נדה ועוד......

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון