קמפיין פרסום לילדים

איך בונים קמפיין פרסום לילדים

איך פונים לילדים? באיזו דרך כדי לשכנע אותך ואיזה מדיום הכי מתאים לפרסום מוצר לילדים?

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      איך פונים לילדים?

      באיזו דרך כדי לשכנע אותך ואיזה מדיום הכי מתאים לפרסום מוצר לילדים?
      הילדים של היום חכמים מתוחכמים ובעיקר נמצאים בעולם של שפע באפשרויות,
      אז איך בעצם נגרום להם לרצות דווקא את המוצר שלנו.
      כיום מפרסמים רבים יודעים להבחין בכוחם של הילדים,
      ילדים הינם כוח צרכני חזק ובעל השפעה רבה על מבצעי הרכישה בפועל, ההורים.
      הורים רבים אינם עומדים בלחצי הילדים ולבסוף רוכשים בשבילם את המוצר שבו כל כך חפצו,
      זה יכול להיות מוצר במעורבות נמוכה ובעל עלויות נמוכות כמו ממתק, או צעצוע קטן,
      אך לא שם הילדים שלנו נעצרים אלא ממשיכים ועולים עם רצונותיהם עד למוצרים יקרים
      ובעלי מעורבות גבוהה אשר דורשים מההורה מאמץ ומשאבים גדולים על מנת לבצע את הרכישה.
      במקרים רבים זה מצליח להם, לילדים יש כוח השפעה עצום על מבצעי הרכישה.
      אז איך בעצם נפנה לילדים, ואיך נשפיע עליהם?
      ראשית נבחר את המדיום הפונה לקהל יעד זה, אצל ילידם ישנם שני מדיומים חזקים ביותר והם:

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        אינטרנט

        אמצעי נוסף המשמש את הילד בחלק גדול מיומו בבית הינו המחשב.
        במחשב הילד משחק במשחקים מובנים אך גם גולש באינטרנט באתרים מובילים לילדים
        אשר שם הוא מוצא את המשחקים שהוא אוהב מתכתב עם חברים ועוד.
        דרך האינטרנט ניתן לעניין את הילד במוצרים המתאים לו ולהציג לו את המוצר
        בצורה אטרקטיבית שתמשוך, תשכנע ותעורר אצלו את הצורך במוצר.
        מצאנו את אמצעי המדיה החזקים ביותר בהם ילידים נמצאים אך כל זאת לא מספיק,
        חשוב לפנות לילדים בצורה מאוד ממוקדת, מעניינת ויצירתית,
        למרות גילם ילדים הינם כוח צרכני חכם לכן לא כל מסר יעבור אליו ולא כל מסר התקבל אצלם כמשכנע וכמושך.

        הטלוויזיה

        היום כמעט בכל בית יש טלוויזיה וכשיש ילדים בבית הם הצרכנים העיקרים של תוכן הטלוויזיה, מחקרים מראים כי ילדים בישראל צופים בממוצע שלוש שעות ביום בטלוויזיה ולשליש מהם יש את מכשיר הטלוויזיה בחדרם, כלומר הטלוויזיה עבור הילדים הינה אמצעי חזק ומשמעותי אשר לוקח חלק נכבד מיומו של הילד, לכן פרסום בטלוויזיה נחשב לכלי מצוין להשפיע, לעורר צרכים ולגעת בילדים.

        מהירות

        לילדים אין סבלנות, הם רוצים הכל כאן ועכשיו אם לא תעניין אותם בשניה הראשונה אתה לא רלוונטי מבחינתם והם ממשיכים האלה, צריך לעניין אותם כבר ברגע הראשון אחרת הם כבר לא איתך.

        אלמנטים ויזואליים

        ילדים רגילים לקבל מסרים בצורה ויזואלית אם זה במכשיר הטלוויזיה או משחקי המחשב או באתרי האינטרנט מכאן נבין  שילדים אוהבים לקבל מסרים בצורה וויזואלית המשלבים סאונד.

        הומור

        ילדים אוהבים מסרים קלילים ומשעשעים, הם מתחברים לתוכן שמצחיק אותם וזה גורם להם לזכור יותר את המסר, לעבד אותו ובסופו של דבר יגרום להם להתחבר למוצר.
        פניה לילדים אינה קלה ויש לחשוב ולתכנן את זה מראש, צריך להיכנס ממש לתוך הראש של הילד
        ולראות מה מעניין אותו, מה נוגע בו ואיך ניתן להשפיע עליו.
        בכל גיל יש דברים שמעניינים ונוגעים לעולמו של הילד, יש גילאים בהם הילדים אוהבים ומתחברים לפנטזיות, בגיל גדול יותר הם מחפשים את הקרבה לדמויות מוכרות ומודל לחיקוי וישנם גילאים שניתן להעביר מסרים עם יותר מעורבות חברתית המדברת אל הילד.
        הם אומנם קטנים אך לנו המפרסמים יש עבודה רבה כשאנחנו רוצים לפנות אליהם.
        בכל פרסום יש לנתח את גיל הילד, את מה שמעניין אותו ולפצח את הדרך להגיע לעולמו.

        דמויות מוכרות

        שימוש בדמויות מוכרות, מצוירות או כוכבי טלוויזיה אהובים משפיעים רבות על הילדים, הילדים רואים בהם מודל לחיקוי ומרגישים אליהם רגשי חיבה והערצה, הם מקשרים את הופעתם בתוכנית או במשחק שהם אוהבים להופעתם לפרסומות ומחברים את ערכי המותג עם ערכי הדמות המופיעה בפרסומת.

        אולי יעניין אותך גם...

        פרסום לגברים

        פרסום לגברים בא לידי ביטוי בפרסום מאוד ממוקד, אפקטיבי ומכוון מטרה. ישנן מגוון אפשרויות פרסום לגברים ...

        פרסום באילת

        אילת המוכרת כעיר נמל ותיירות וכאזור "סחר חופשי" – ללא מע"מ. אילת מהווה מקום קניות עבור הנופשים והמתגוררים בה....

        בחירת אסטרטגיית פרסום

        לב ליבה של האסטרטגיה היא יצירת יתרון תחרותי למוצר שלך בעיני הצרכנים אל מול המתחרים.......

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון