שילוב קוד QR בפרסום בעיתון

שילוב קוד QR בפרסום מודעה בעיתון

ה-QR קוד מאיים לשנות את כללי הפרסום לטובה.
עידן הסמארטפון מסתמן גם כעידן ה-QR קוד.
בסריקה סלולרית של הקוד העורכת כמה שניות, הקורא יכול להגיע ישירות לעמוד אליו תרצו להפנות.

את הקוד ניתן להטמיע בכל מודעת עיתון, את הקוד נהוג למקם בשליש התחתון של המודעה.

חייגו אלינו עוד היום וקבלו חבילת פרסום מנצחת.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      מהו קוד QR?

      QR קוד הוא סוג של בר קוד דו-מימדי שמסוגל לאחסן תוכן טקסטואלי או ויזואלי
      הניתן לפענוח על ידי מצלמה של טלפון נייד שמצויד באפליקציה מתאימה.
      לרוב הוא מופיע בצורת ריבוע אך באופן חיצוני הוא אכן מזכיר רבות את הברקוד שאנו רגילים לפגוש במוצרים בסופרמרקט, אך ישנו הבדל משמעותי- בר קוד פשוט יכול להכיל עד 20 תווים, QR קוד מסוגל להכיל כ-7,000 תווים וכן חומר ויזואלי. עם זאת, על מנת שרוב המכשירים הניידים יכלו לפענח אותו, מומלץ לא לעבור את ה-300 תווים.

      נוצר עבור רובוטים

      כמו כל הגא`דג`טים שלא הומצאו בישראל, ה-QR קוד הומצא ביפן אי אז ב-1994, ותחילה שימש בעיקר רובוטים במפעלי הרכבת רכבים, שנעזרו בו למעקב מהיר אחרי חלקי הרכב (השם שלו משמעותו Quick Response – תגובה מהירה). בהמשך ובמקביל להתפתחות הטכנולוגיה הסלולארית, נפוצו השימושים המסחריים והפרסומים ב-QR קוד, שמסוגל לאחסן קישורים של אתרי אינטרנט או סרטונים ברשת וניתן להוסיף אותם בכתבות ופרסומות במגזינים ועיתונים, בשלטי חוצות, לוחות מודעות,אוטובוסים, כרטיסי ביקור ועוד.

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        הקשר בין העולם הפיזי לדיגיטלי

        נאמר שאיש המעוניין לרכוש רכב קונה עיתון ותוך כדי דפדוף נתקל במודעה מגניבה על רכב חדש. התמונה אולי מדרבנת הורמונים ובתחתית המודעה סביר להניח שיופיעו כמה פרטים בסיסים וכן דרכי התקשרות, אבל בכך זה נגמר. אז זהו, שעכשיו זה רק מתחיל.
        בסריקה סלולרית של הקוד העורכת כמה שניות, הקורא יכול להגיע ישירות לסרטון שמדגים את ביצועי הרכב, לדפדף ולהתעמק בנתונים הטכניים באתר היבואן, לבדוק את המחירים, את הדגמים שמעניינים אותו, את המבצע האחרון, לתאם נהיגת ניסיון ועוד. אנחנו מדברים על עולם אחר ואלה רק מקצת הכלים השיווקים והפרסומים הגלומים ב-QR קוד.
        ה-QR קוד משמש בעצם כמקשר מיידי בין העולם הפיזי, בין אם זו מודעה בעיתון מודפס, קופון הנחה, קטלוג, לוח מודעות ועוד, לעולם הדיגיטלי אליו כולנו מחוברים רוב הזמן. בעזרת הקוד הלקוח יכול להיחשף לתכנים אינטראקטיביים הצומחים מתוך הנייר המודפס בקליק סלולרי אחד. לאחר הגירוי הוויזואלי הראשוני הוא מקבל גישה למידע ממוקד המעניין אותו באופן אישי, והוא מגיע אליו מהר ובקלות. היכולת לחבר בין הפיזי לדיגיטלי, ולא משנה מה קדם למה כי נכון להיום שני העולמות האלה הם אמיתיים ורובנו מתנהלים בשילוב שביניהם – היא הבשורה הגדולה לעולם הפרסום.
        ועוד משהו: ליצור QR קוד זה קל ופשוט ולרוב גם לא עולה כסף (תלוי בדרישות ובצרכים כמובן). ניתן להוריד מהרשת תוכנות המאפשרות ליצור קודים במגוון צורות או ליצור קודים באתרים המתאימים לכך, לרוב – זה חינם.

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          עיתונות באזור ירושלים

          בעלי עסק באזור ירושלים? ידעת כי ניתן לפרסם את העסק שלך בעיתונים בירשלים והסביבה, לצבור לקוחות חדשים ובמינימום השקעה?...

          פרסום מודעה בעיתון

          פרסום בעיתונות מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום מוצרים או שירותים. אך חשוב לדעת איך ואיפה לפרסם מודעה כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.מיקום המודעה הינו קריטי בפרסום בעיתון, חשוב לבחור מיקום מנצח עם נראות מקסימלית.גודל המודעה משפיע אף הוא על איכות הפרסום, ישנם סוגים רבים של גדלים בעיתונות וביניהם - מודעת עמוד, חצי עמוד, רבע עמוד, מודעת סטריפ, דאבל ועודמחירי הפרסום הינם לפי גודל ומיקום המודעה.חייגו אלינו עכשיו לקבלת פרטים נוספים ונשמח להתאים עבורכם חבילת פרסום מנצחת. ...

          מדורי השיווק והפרסום בעיתון

          לכל העיתונים היומיים (גם לחלק מהשבועונים) יש מדור העוסק בשיווק ופרסום. המטרה שלנו היא להגיע למדורים הללו כיוון שזה הפרסום הטוב ביותר בשביל עסקים למטרת יצירת אמינות וביטחון אצל הלקוחות....

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון