על הפרסום
פרסום ברדיו מציע ייחודיות ובלעדיות לפניה לקהל מאזינים אשר נחשב קהל שבוי שנמצא בדרכו או
בחזרתו מיומו כאשר אין עוד אמצעי מדיה אשר יכול להוות תחליף לרדיו.
הרדיו מציע למתעניינים בו גישה לקהל יעד רחב מאוד 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע
כאשר קיומן של תכניות נישתיות מאפשר כיוון כל פרסומת למשבצת זמן יעילה במיוחד עבורה.
פרסום ברדיו מהווה פלטפורמה מצוינת על מנת להעביר מסרים ולהחדיר אותם לתודעת המאזינים,
התשדירים ברדיו לרוב יהיו קליטים אשר מניעים לפעולה ומעביר את יתרונות ומאפייני המוצר.
כאשר אנשים מרוכזים בעבודתם או בנהיגה והרדיו מנגן ברקע נוצר מצב מנטלי אידיאלי
שבו המגננות של אנשים אינן בפוקוס על הרדיו וזוהי הזדמנות מצוינת לקדם מסרים פרסומיים.
היתרונות
אחד מהיתרונות של הרדיו הוא העובדה שהוא מאפשר למפרסמים גישה לפלטפורמה פרסומית זולה יחסית בהשוואה לאמצעי מדיה אחרים אך בלי להתפשר על גודל חשיפה משום שהחשיפה ברדיו היא עצומה ומגיעה לאנשים רבים בקנה מידה ארצי. ברדיו מתאפשרת פניה כמעט בלתי אמצעית של המפרסם ישירות אל קהל היעד תוך יצירת אווירה אינטימית.
לבסוף הרדיו מאפשר להתאים פרסום של מוצר לתוכן אשר מתאים לו מבחינת קהל המאזינים.