רדיוס 100FM

רדיוס 100FM

פרסום ברדיוס 100FM - חסויות, תשדירים חבילות פרסום

פרסום ברדיו אזורי
  • רדיו פופולרי הזוכה להצלחה ונתוני האזנה גבוהים
  • קהל מאזינים רחב ומגוון
  • עלות פרסום זולה לעומת אמצעי מדיה אחרים
  • חבילות פרסום בהתאם לתקציב ולמסר

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום ברדיוס 100FM? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    קצת על רדיוס 100FM

    תחנת הרדיו 100FM או רדיוס בשמה העכשווי נקראה בעבר רדיוס השרון.
    התחנה צוברת תאוצה וקהל המאזינים שלה הולך וגודל בעיקר בקרב תושבי המרכז.
    ניתן להקשיב לשידורי התחנה ברדיו או דרך האינטרנט ואף לצפות בזמן אמת בשדרנים באמצעות האתר של רדיו רדיוס. רדיו רדיוס אשר הוקם בשנות ה- 90 ממוקם בראש העין והתחנה מציעה לוח שידורים המשלב קריאת כותרות עיתונים ודיווחי תנועה, תוכניות אקטואליה ובעיקר תוכניות מוזיקה הזוכות להצלחה רבה כמו מנהרת הזמן עם ירון אשבל, מופעי לילה ותוכנית VIP עם השדרן מושיקו שטרן בו מתארחים מוזיקאים ואורחים שונים. הפרסום ברדיו רדיוס מאפשר להגיע לקהל גילאים צעיר בגילו וברוחו והמפרסם זוכה לחשיפה רבה ולאפשרויות פרסום מגוונות כמו תשדירי חסות, ג`ינגלים, תוכן שיווקי ועוד.

    פרסום אפקטיבי ברדיו:

    פרסום אפקטיבי ברדיו כולל מינימום של שמונה תשדירים ביום ולרוב 4 שבועות/חודש של פרסום.
    מומלץ להעלות את תדירות כמות הפרסומים היומית מעבר לחשיפה המינימלית וכך לזכות
    בנתוני חשיפה רבים בפני קהלי יעד שונים בהתאם לתוכניות המשודרות ופילוח קהל היעד.
    חשוב להשתמש בג`ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן) הפונה למכנה רחב של מאזינים וממשיך להזדמזם גם לאחר הקשבה לג`ינגל.
    ניתן להשיג פרסום אפקטיבי באמצעות משחקי קידום מכירות בו המאזינים לוקחים חלק או מתן חסות על שעשועון רדיו באחת מהתוכניות וחשיפת המאזינים לתשדירי חסות וחשיפה המוצר הניתן כפרס לתודעה.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הכי משתלם לפרסם ברדיוס 100FM!

        פרסום ברדיו רדיוס מאפשר להגיע לקהל מאזינים רחב אך ממוקד מכיוון שמדובר בקהל המתגורר באזור המרכז. ניתן לבחור ברצועות שידור שונות ולפרסם בתוכניות אשר הולמות את אופי ומטרת הפרסום. באמצעות פרסום אפקטיבי ברדיו חושפים את המוצר, המותג או השירות בפני קהל נרחב, מעוררים את הסקרנות של המאזין, גורמים למיתוג ובידול ממתחרים ואף ניתן להניע את המאזינים לפעולה כלשהי כמו יצירת קשר או רכישת המוצר. הפרסום ברדיו פועל בשני אופנים עיקריים- במודע ולא במודע. המאזינים נחשפים באמצעות הקשבה ישירה או באמצעות האזנה של התחנה ברקע וג`ינגל אהוב נקלט גם באופן לא מודע.

        מהן אפשרויות פרסום בתחנת רדיוס 100FM?

        בתחנת הרדיו ניתן לפרסם תשדירים וג`ינגלים עד לאורך 30 שניות, שידור חסויות או תוכן שיווקי המשתלב כחלק מהתכנים המשודרים בתוכניות הרדיו השונות בתחנה. ניתן להרכיב חבילות פרסום מותאמות לתקציב הפרסום ולקהל היעד המבוקש. חסויות הינן באורך 6-10 שניות והתמחור משתנה בהתאם לתוכנית, זמני השידור, מספר הפעמים בו משודר הפרסום ואורך הקמפיין. פרסום יעיל ברדיו רדיוס יתחיל לרוב עם ג`ינגל באורך 30 שניות בליווי קול של אחד השדרנים האהובים או סלב אחר. בתחילת הקמפיין נהוג לשדר את הג`ינגל מספר רב של פעמים ובהמשך משדרים ג`ינגלים קצרים עד לאורך של 15 שניות ואף 10 שניות בלבד כדי לדאוג לשימור המסר והמותג המפורסם בתודעתם של המאזינים. חשוב לנסח היטב את תשדירי הפרסום כדי להגיע למכנה רחב של קהל המאזינים וכדי ליצור תשדיר פרסומת קליט וסלוגן קל הנקלט היטב ומשפיע על המאזין לאורך זמן.

        מי מאזין לרדיוס 100FM?

        קהל המאזינים של תחנת רדיוס הינו ממוקד ומקומי הנע בטווח הגילאים 18 – 45+. קהל המאזינים הינו לרוב צעירים וצעירים ברוחם תושבי המרכז והשרון. לכל תוכנית יש קהל מאזינים יחסית קבוע בעל מאפיינים ייחודיים, וכך יכול המפרסם לכוון ולייעד את התשדירים לקהל ספציפי ממוקד ולזכות בפרסום אפקטיבי. פילוח קהל המאזינים של רדיו רדיוס מראה על קהל מאזינים המגיע ממעמד סוציו- אקונומי בינוני- גבוה, כאשר אחוז גבוה מהמאזינים הם צעירים תושבי המרכז המחוברים למוזיקה טובה ולחדשות מוזיקה.

        תוכניות פופולריות ברדיוס 100FM:

        תוכנית הבוקר "בוקר חדש" עם שירה זהבי זוכה לפופולריות רבה ובמהלך התוכנית המשלבת אקטואליה, שיחות והרבה מוזיקה טובה ניתן להתעדכן במצב התנועה והכבישים. תוכניות פופולריות נוספות ברדיו רדיוס הן: מנהרת הזמן עם ירון אשבל, אהבה פלוס עם ג`ני בלום, קול השלום עם גלי קציר, סע לשלוש עם יקיר אביב, קול השלום עם טים שפרד, VIP עם מושיקו שטרן ועוד.

        פרסום בתוכניות הבוקר ברדיוס 100FM:

        תוכניות הבוקר זוכות לנתוני האזנה גבוהים. אנשים נוסעים ברכב, נמצאים בתחבורה ציבורית או יושבים בבית קפה ומקשיבים לרדיוס ומתעדכנים בתנועה, מקשיבים לענייני אקטואליה וזוכים ליהנות ממוזיקה איכותית.

        פרסום בתוכניות המוזיקה ברדיוס 100FM:

        כדי להגיע לקהל הצעירים כדאי לפרסם בתוכניות המוזיקה הפופולריות של התחנה וכך להגיע לקהל מאזינים ממוקד ולהשפיע עליו עם ג`ינגל קליט ומסר ברור, ניתן גם באמצעות ג`ינגל משעשע או באמצעות ליווי קולי של שדרן אהוב על צעירים.

         

        רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום ברדיוס 100FM?לחץ כאן

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון