מה חשוב לדעת לפני פרסום בנורווגיה?
האוכלוסייה בנורווגיה דוברת בעיקר את השפה נורווגית.
מתוכם 52% הינם בחתך גיל 25-64 המהווים קהל היעד הצרכני המוביל.
רוצה לקבל הצעת מחיר?
הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי
אינדיקטורים כללים על השוק בנורווגיה :
שיעור האבטלה 4.7%
– מדד תמ"ג עולמי – 48 עם שיעור של 69,267 $ תמ"ג לנפש
מדד החדשנות והפיתוח האישי – 1 בעולם
נתונים אלו הופכים את נורווגיה לאטרקטיבית ביותר לפרסום ושיווק
שכן האוכלוסייה חזקה ומעניינת ופתוחה לשמוע חידושים טכנולוגיים וכח הקניה חזק במיוחד.
אתרי החדשות והתוכן המובילים בנורווגיה :
vg.no – כ 38 מיליון כניסות בחודש
dagbladet.no – כ 20 מיליון כניסות בחודש
yr.no – כ 11 כניסות בחודש
מחירי הפרסום בנורווגיה מבוססים: CPA, CPM, CPC, CPI ו-CPL
וניתן לפרסם קמפיינים בתקציב פרסום של כ- 15,000 ש' בלבד.
היתרונות של פרסום בנורווגיה
נורווגיה היא מדינה מדהימה בצפון אירופה, ופרסום בנורווגיה יכול להביא לעסק שלך הזדמנויות עסקיות מרתקות. הנה מספר יתרונות של הפרסום בנורווגיה
יציבות כלכלית
נורווגיה היא מדינה עם יציבות כלכלית גבוהה מאוד. פרסום בנורווגיה מאפשר לעסק שלך לפעול בשוק היציב והמתפתח בנורווגיה, ולנצל את ההזדמנויות העסקיות הגדולות שהשוק מציע.
קהל רחב וממוקד
נורווגיה מכילה קהל רחב וממוקד של לקוחות. פרסום בנורווגיה מאפשר לעסק שלך להתאים את המסר שלך לצרכי הקהל המקומי וליצור קשר אישי ועמוק עם הלקוחות הנורווגים
תשתיות וטכנולוגיה מתקדמות
נורווגיה ידועה בתשתיות וטכנולוגיה מתקדמות. פרסום בנורווגיה מאפשר לעסק שלך לנצל את הטכנולוגיה המתקדמת וליצור קמפיינים חדשניים ומרשימים באמצעות פלטפורמות דיגיטליות ואונליין.
תרבות פתוחה ומגוונת
נורווגיה היא מדינה עם תרבות פתוחה ומגוונת. פרסום בנורווגיה מאפשר לעסק שלך להתאים את המסר שלך לתרבות המקומית, להתחבר ללקוחות בצורה אותנטית וליצור חוויות חיוביות ואישיות עם הלקוחות הנורווגים.
בסיכום, פרסום בנורווגיה מציע הזדמנויות עסקיות מרתקות. עם היציבות הכלכלית, הקהל הרחב, התשתיות המתקדמות והתרבות הפתוחה, נורווגיה היא יעד מעולה לפרסום וקידום העסק שלך.