קמפיין שלטי חוצות

כך תבנו קמפיין שלטי חוצות מנצח

אמנם קמפיין שילוט חוצות הוא קמפיין מנצח!
אך ישנם כמה משתנים שחשוב לדבר עליהם על מנת להגיע לקמפיין פרסום מושלם!

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      שילוט בתחנות אוטובוס ושילוט ברכבת:

      אנשים רבים חולפים מדי יום בתחנות האוטובוס והרכבת הפזורות ברחבי הארץ, הפריסה היא בד"כ ארצית אך ניתנת במקרים מסוימים גם להתאמה מקומית תלוי בזכיין (היצע וביקוש, זוכרים?).
      היתרון בסוג זה של שילוט הוא שמעבר לפריסה התדמיתית,
      הקהל יכול לבוא במגע עם השלט חוצות, כיוון שהוא קרוב אליו.
      שילוט שכזה מתאים לקמפיינים בעלי מסרים אישיים יותר, מעט יותר ארוכים וכן כאלה הקוראים לפעולה מיידית.
      קהלי היעד גם הם תלויים במספר פרמטרים וניתן לקבל את המידע ההדמוגרפי הזה מחברות המדיה.
      מדובר בד"כ על חיילים, סטודנטים, בני נוער, אנשי עסקים, קשישים.
      ברכבת לדוגמא, קהל היעד הוא שבוי במיוחד שכן הוא ממתין לרכבת
      ואין לו שום אפשרות "לברוח" מהמסרים הפרסומיים אליהם הוא נחשף.
      בנוסף, היכולת לבדוק, לבחון ולחפש בגוגל דרך הנייד האישי הרבה יותר פשוטה בזמן ההמתנה.
      רוב המפרסמים ברכבת יכולים גם לקשר את הקריאייטיב המפורסם לחויית הנסיעה ברכבת
      ובכך ליצור זהות רגשית בצורה הטובה ביותר שניתן.

      עיצוב שלטי חוצות יכול לעשות את ההבדל

      אם רוצים לעשות קמפיין פרסום שלטי חוצות אפקטיבי חשוב לשים לב לעיצוב של שלט החוצות, מאחר ויש לו תפקיד משמעותי מאד בהצלחתו. כאשר נגשים לעיצוב של שלט חוצות חובה לקחת בחשבון מספר גורמים כמו, מרחק, תנאי מזג אוויר אפשריים, גודל, וכמובן מיקום.
      צבע: בהתאם לכך יש להתחיל את מלאכת העיצוב כאשר הכלל הוא שיש לעשות שימוש בצבע דומיננטי ובולט משאר הסביבה, צבעים אפורים למיניהם לבנים למיניהם, ושחורים מידי, נוטים להעלם על רקע הסביבה, שמן הסתם מלאה בגירויים שמושכים את העין.
      שילוט חוצות שלא משתמש בשילוב צבעים חזק ובולט יפספס ככל הנראה רבים מהעוברים ושבים. שימו לב שמנגד אין סיבה להשתמש בצבעים רבים מידי ללא פרופורציות כי הרי שגם אז אנו מפספסים את המטרה ויוצרים "דחייה" של העין מאותו שלט.
      דבר נוסף שכדאי מאד לשים אליו לב הוא איכות ההדפסה של אותה חברת שלטים שבחרתם לעבוד איתה. הדפסות צבע חלשות מידי או כאלה החורגות ממפתח הצבעים המקורי ייראו פחות טוב, ויימשכו פחות את העין.
      פונטים: השימוש בפונטים ברורים, עבים וגדולים יעשה עבורכם עבודה הרבה יותר טובה מאשר כל התחכמות עיצובית אחרת וניסיון להיות יצירתיים עם פונטים חדשים.
      אל תחפשו להיות יוצאים דופן ביצירת הפונטים שלכם, נסו להיות אפקטיביים ותקבלו בהכרח תוצאות טובות יותר. הטיפ: צבעים מנוגדים, ומסרים קצרים הם המפתח לעיצוב של כל שלט חוצות.

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        שלטי חוצות על קירות בצידי הדרכים במיקומים מרכזיים

        החשיפה העיקרית של שלטי חוצות מסוג זה היא לאלפי הנהגים שחולפים בכביש, או להולכי הרגל שעוברים בצמתים. אין ספק שהתדמית הנוצרת מהופעה של קמפיין פרסום חוצות בשילוט ענק או בשלטי חוצות על שלטים גדולים בפריסה ארצית, היא בעיקרה "פסיכולוגית" ומייצרת אצל הצרכן אפקט רב ועוצמתי, הקהל מבין שמדובר במותג חזק, גדול ויציב ובהתאם לכך גם רמת הקשב ותשומת הלב שלו.

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          שלטי הכוונה

          מי מאיתנו לא נתקל באותם שלטים המופיעים על גבי תמרורים, שלטי רחוב ובמרכזי הערים ברחובות הראשיים על אזורי ההפרדה בין הנתיבים. השימוש בשלטי הכוונה נועד בדרך כלל לשימוש מקומי, כדי ליידע את העוברים ושבים ובכללם הנהגים, כי העסק שלנו נמצא כאן ממש מעבר לפינה או ברחוב הסמוך.
          לחלופין, גם חברות גדולות יכולות לעשות שימוש בפרסום מכוונים על מנת לקדם מבצעים מסויימים גם אם ברמה ארצית אך באזור נקודתי שבו קהל רב בעל עניין שיוכל להוביל דעת קהל ברמה הארצית.
          למשל, קידום סרט או הצגה בתאטרון בירושלים יכולה להיות מפורסמת ברשל"צ וליצור באזז חיובי אשר יוביל לרכישת כרטיסים, תנועה ערה ויצירת שיח בקרב התושבים המקומיים – "מה אני מפספס"?
          התקציבים בדרך כלל נמוכים משילוט חוצות מאסיבי וניתן להתאים כאן את השלט למסר שאתם רוצים להעביר בצורה יפה, אסתטית וקריאייטיבית. לדוגמא שלטים בצורות של לוגויים/ ספלי קפה/ יהלום/ המבורגר וכו`.

          בילבורדים

          שלטים גדולים יותר משלטי הכוונה בגדלים משתנים (לרוב 4 מטרים רוחב על 3 מטרים גובה) הממוקמים בצמתים מרכזיות, נקודות אסטרטגיות ובעלות עניין ומהווים כלי פרסום חשוב בקמפיין שלטי חוצות. בהנחה שהקמפיין מבוסס על מכוונים, חשוב לזכור שמדובר על פרסום שאינו שובה את העין ולכן על מנת ליצור Say חזק ומרכזי, רצוי לפרסם בילבורדים שיוכלו לתת חותמת סופית על המסר הפרסומי ומטרתו.
          אפשרות נוספת לפרסום בילבורדים יכולה כמובן להיות גם בבלעדיות. כלומר, פרסום על גבי 10-12 בילבורדים ברחבי העיר, הנמצאים בנקודות עניין ספציפיות הרלוונטיות לעסק (סמוך לסניפים, ביציאות וכניסות לעיר ובמוקדים אשר מושכים קהל רב).
          פרסום מן הסוג הזה יגיע ללקוח הפוטנציאלי כמה פעמים במהלך סדר היום שלו ובתדירות יחסית גבוהה (רפיטיציה=מחזוריות) ובכך יסייע מאוד להשגת תשומת ליבו ואפשרות לגרום לו לבצע פעולה מיידית.

          שילוט דיגיטלי

          מסכי ענק דיגיטליים בצמתים, בתחנות מעבר, באצטדיוני ספורט ובקניונים, מסכים קטנים יותר בתחנות דלק, בסניפים של רשתות ובמקומות נוספים הם רק חלק מאפשרויות הפרסום הדיגיטליות. החשיפה כאן מאפשרת לתוכן להיות הרבה יותר אינטראקטיבי ולהשתנות בקלות. בשל מיקומי המסכים במקומות אסטרטגיים שבהם ציבור רב ומעורב.
          כיום, קיימים מסכים דיגיטליים בהן ניתן לפרסם סרטונים באורכים משתנים ממש כמו פרסומת בטלוויזיה. מסכים אלו ממוקמים בעיקר בצמתים מרכזיות ובאזורים הומי אדם בכדי להשיג את מירב תשומת הלב וכמה שיותר קהל צופה.
          במסכים מן הסוג הזה, חשוב לזכור שאין סאונד ולכן המסרים חייבים להיות ברורים, מובנים וללא התחכמויות מיותרות. תדירות הפרסום (רוטציה של 1 ל-6 בממוצע – פרסומת אחת בכל דקה) מסייעת לרפיטיציה (מחזוריות) וכך הפרסומת המשודרת מגיעה לכמה שיותר קהלים, בשעות שונות ובזמנים שונים מצד הלקוח הצופה.

          קירות ענק

          אפשרות מובילה בשוק הישראלי היא כמובן שלטי חוצות ענקיים במיקומים מרכזיים ואסטרטגיים כאשר לרוב מדובר על קירות ענק בגדלים של עשרות ואף מאות מ"ר. פרסום מסוג כזה שמור ללקוחות גדולים במיוחד או למפרסמים הרוצים להיכנס לליגה של הגדולים ולהינות מחשיפה אולטימטיבית.
          תחשבו על קיר בציר איילון הסואן במיוחד, עמידה אינסופית בפקק וחשיפה לקיר לד דיגיטלי, צבעוני ומושך את העין – יצירת פעולה מיידית על ידי הקהל הנחשף.
          חשוב לזכור שפרסום על קירות ענק מצריך תקציב פרסום נכבד ולעיתים אף כדאי להשקיע את הכסף בקיר אחד במיקום מרכזי ולהשיג חשיפה שתהפוך אתכם בין לילה ללקוח ענק ומכובד, מאשר פריסת מדיה בשלטים קטנים שבסופו של דבר גם תאבד את האפקט הנדרש וגם תאפיין אתכם כלקוח מקומי קטן.

          שילוט חוצות באצטדיוני ספורט

          אפשרויות הפרסום בסביבת אצטדיוני ספורט, כדורגל, כדורסל, טניס ועוד מאפשרת לכם לנהל קמפיין שלטי חוצות ממוקד, שהשפעה שלו היא כפולה ומכופלת מאחר ובעת שידורי המשחקים.
          הקמפיין שלכם או שלט החוצות הבודד שלכם נחשף למאות אלפי צופים גם בטלוויזיה ובאינטרנט. זכויות הפרסום בד"כ מבוצעות מול הזכיינים ובמרבית הפעמים מדובר על הסכמים שאינם חד פעמיים.

          שלטי פרסום נוספים

          באפשרותכם לנהל קמפיין שלטי פרסום סביב רכבי החברה שלכם ולנצל בכך את הפלטפורמה הפרטית שלכם. במידה וכן חשוב לכם לבצע קמפיין רכוב ואין לכם צי רכב משלכם תוכלו להיעזר בשירותי הפרסום של חברות מוניות, משאיות, חברות השכרת רכב ועוד.

          שיטת הקומבינציה

          הקפידו באדיקות לא להעמיס על השלט, השתדלו מאד להישאר על שלושה אלמנטים ולשחק איתם על פי שיקול הדעת בהעברת המסר.
          אם החלטתם לשלב תמונה, לוגו, כותרת, טלפון, כותרת משנה, אייקון, מחיר וכל זה בשלט אחד, איבדתם את הצופה בוודאות.
          לעומת זאת אם תבצעו שילוב נכון (שיטת הקומבינציה) של שלושה מתוך כל אותם האלמנטים שהוזכרו מעלה, תקבלו שלט ברור וקליט שקל יותר להבין את המסר שלו.

          כמה שפחות מילים

          הצופה שלכם חולף על פני שלט חוצות במשך כמה שניות בודדות, הוא לא מחפש אותו, הוא לא מחזיק אותו ביד והוא לא מקבל אותו באימייל, לכן חשוב מאד לקחת את זה בחשבון ולכתוב את המסר שלכם בהתאם. תחשבו על נסיעה (גם אם בפקק) בה הנהג לא ממש יכול לקרוא ולהתעמק במסרים רבים ובמידע רב ודווקא המסר הקצר והקולע ישיג כאן את התוצאה הנדרשת והיא – צריבת המסר בתודעתו.

          שתי שניות בממוצע

          מחקרים מוכיחים שמשפט המופיע על שלט חוצות עם יותר מחמש מילים, לרוב לא ייקרא עד סופו, ומשמעות הדבר שחלק ניכר מהקמפיין לא עובד. קריאה ממוצעת של שילוט חוצות היא בין שנייה וחצי לשתיים וחצי שניות. תעשו טסט ותראו כמה מילים אתם מסוגלים לקרוא על שלט חוצות.

          רחוק מהעין – רחוק מהלב

          נכון שישנם שלטי חוצות כמו בתחנות אוטובוס ורכבת, פוסטר מדיה ברחוב, בהם הלקוח יכול להתקרב לשלט קרוב קרוב, לקרוא ואף לראות עד רמת הפסיק והנקודה. אבל רוב שלטי החוצות הגדולים הפרוסים ברחבי הארץ, נמצאים קצת יותר רחוק ממודעה בעיתון או מפרסומת בטלוויזיה, לכן מומלץ לקצר, לבלוט ולמשוך את תשומת הלב בקצרה.

          אולי יעניין אותך גם...

          שילוט על גבי גשרים

          פרסום שילוט על גבי גשרים באזורים שונים בארץ, מאפשר למפרסמים רבים להגיע לחתך אוכלוסיה גדול במיוחד...

          שילוט חוצות באזור הדרום

          קבלו עוד היום אסטרטגיית פרסום + הצעת מחיר משתלמת במיוחד לפרסום שלטי באזורידרום הארץ ...

          שילוט חוצות – עשה ואל תעשה

          החלטתם לפרסם על גבי שילוט חוצות. אך איך תדעו שהפרסום אכן אפקטיבי ויעיל? כנסו וגלו מהי הדרך הכי טובה לפרסם...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון