פרסומות בטלוויזיה

כך יזהו את מודעת הפרסומת שלך

מחקרים מצאו שכמחצית מהמודעות המפרסמות מותג לא משויכות על ידי הצרכן לאותו מותג.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        מקפיין פרסום בטלוויזיה

        אתם יכולים להשקיע המון במודעת פרסומת, במבצעים חסרי תקדים, בפריסת מדיה רחבה,
        בעיצוב יפה, אך בסופו של דבר הצרכן, שגם כך רווי במסרים,
        עלול לשייך בטעות תמימה את המוצר שלכם למתחרים.
        איך בכל זאת תצליח לבדל את המודעה שלך,
        כך שהצרכן לא יתבלבל ולא יחשוב שאתה זה המתחרה שלך?
        איך בכל זאת תצליח לקבל את הקרדיט על המותג שלך ועל המבצעים הייחודיים שלך?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          חשיבות הפרסום

          ישנם כמה כללי מפתח שיעזרו לך בכך והם אינם קשורים בהכרח למודעה זו אחרת שפרסמת, אלא
          קשורים יותר לשפה המותגית, לעקביות של המודעות ולדרך הטמעת שם המותג במודעות.
          כאשר אתם מחליטים לצאת עם קמפיין כלשהו, זה יכול להיות מודעה אחת כל שבוע, או כמה מודעות בו זמנית בעיתונים שונים. לדוגמא, אדם שראה מודעה שעוסקת ברכב חדש במקומון גל גפן באזור מגוריו, מספר ימים אחר כך ראה את המודעה בתחנת הרכבת ובערב צפה בפרסומת בתכנית האח הגדול בערוץ 2 – יוכל לחבר את כל הפרסומים שראה, לזכור אותם ולייצר אצלו מותג בעל כוח. סיכוי גדול שכאשר ירצה לרכוש רכב יזכור ויחפש את הרכב שראה. שהקהל יידע לזהות מודעת פרסומת שלכם באופן ברור ובולט, עליכם לעזור לו להבין בדיוק שמדובר בכם, על כן חשוב לשמור על צבעוניות זהה, מבנה זהה ומיקומים זהים של מכלול הפרטים במודעה.

          כדאי ללמוד ממקדונלדס

          תחשבו על מקדונלדס` למשל, בלתי אפשרי לפספס פרסום של מקדונלדס
          ולחשוב בטעות שמדובר באחד המתחרים שלהם!
          בין אם מדובר במודעת פרסומת תדמיתית ובין אם מדובר במודעת מכירה הכוללת מספר מבצעים, תמיד השפה תהיה אותה שפה הסמלים יהיו אותם סמלים והכל על מנת שלצרכן תהיה היכולת לזהות בקלות, רק ממבט חטוף את מי מייצגת המודעה או הפרסומת.
          הדבר נכון גם לגבי סניפי המכירה של רשת מקדונלדס` בכל העולם, כולם בנויים פחות או יותר או דבר, וזו גם הסיבה שכצרכנים קל לנו יותר להיכנס לסניף של מקדונלדס` בספרד, גם אם איננו דוברי ספרדית ולהזמין את מה שאנו חפצים בו. וכל זה כיוון שאנו פשוט מזהים את השפה ואת המוצרים וקל לנו להתחבר למקום שאנו כבר מכירים.
          חמשת הערכים החשובים ביותר ליצירת זהות מותגית אחידה
          צבע מוביל- חשוב שלמותג יהיה צבע שמלווה אותו כזה שיכול להשתלב עם צבעים נוספים במקרה הצורך.

          פונט קבוע

          שינוי של פונט בכל מודעה מעיד על חוסר החלטיות,
          חשוב למצוא את הפונט שיישקף את אופי המוצרים ושפת המותג.

          מבנה אחיד של כל המודעות בעיתון

          שינויים תכופים במבנה, יבלבלו את הצרכן ויגרמו לו לנטוש את המודעה, תחשבו על חנות מכולת
          שכל שני וחמישי המוכר משנה את סידור המדפים, זה מתיש!

          מיקום של הלוגו והסלוגן במקום בולט

          באסכולה הישנה נהגו להקפיד שהלוגו יופיע בצד שמאל למטה,
          כך שהצרכן בסופו של דבר יתקל בו מלמעלה למטה.
          כיום יש מספר דעות בנושא ופעמים רבות תראו לוגויים שמופיעים דווקא בראש העמוד

          טון וסגנון

          שפה מורכבת מהמון רבדים, אך אין ספק כי הצורה בה אתם פונים לקהל שלכם,
          לא יכולה להשתנות כל שבוע. אם החלטתם שאתם צעירים וקלילים,
          חשוב שגם המילים שלכם יהיו כאלה, התנסחויות שלכם יהיו כאלה
          וכמובן שגם הסגנון העיצובי שלכם יהיה כזה, אחרת זה פשוט לא עובד

          אולי יעניין אותך גם...

          פרסום בהרצליה

          תל אביב היא העיר המרכזית בגוש דן והשנייה בגודל אוכלוסייתה במדינה ישראל ומהווה כח קניה גדול במיוחד...

          פרסום לנשים

          פרסום לנשים בא לידי ביטוי בפרסום מאוד ממוקד, אפקטיבי ומכוון מטרה. אפשרויות הפרסום לנשים רבות ...

          טיפים לתכנון מסע הפרסום שלך

          כאשר מתכננים תוכנית פרסום, חשוב שניקח בחשבון מספר גורמים שיכולים להשפיע על הקמפיין הפרסומי...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון