חבילות פרסום לטלוויזיה

חבילות מובנות לפרסום בטלוויזיה

הטלוויזיה הינה כלי הפרסום החזק ביותר, אתה שם – משמע אתה קיים. לפרטים על החבילות כנסו

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        סוגי החבילות

        חברות המציגות את מוצריהם/שירותם בטלוויזיה נתפסות כחזקות, מובילות, אמינות ובעלות כוח רב.
        הטלוויזיה מהווה כלי פרסום המוני המאפשר הגעה לקהל לקוחות רחב מאוד אך ממוקד ע"י קביעת תשדירי הפרסום על פי תכניות שונות – תכניות לגברים, נשים, עסקים, ילדים ועוד.
        הטלוויזיה מציעה כלים שונים לפרסום וניתן לבנות חבילות המשלבות מספר אמצעים שונים:
        ✔️ תשדירי פרסום – תשדירי פרסומת הנעים בין 5-60 שניות המשודרים במספר גלים ופרוסים לאורך כל שעות היום.
        ✔️ תשדירי חסות – תשדירי חסות הינם באורך 6-10 שניות המשודרים לפני / אחרי התכניות השונות.
        ✔️ תוכן שיווקי – תוכן שיווקי הוא כלי חזק ותדמיתי מאוד כאשר בתכנית אותה תבחרו המוצר שלכם יקודם וישווק לכלל הצופים בתכנית, התכנית תכלול השתתפות של צופים, הצגת המוצר והדגמת שימושו באופן מלא!
        בעבר פרסום בטלוויזיה היה נחלתם של הלקוחות הגדולים והמובילים בשוק,
        כיום עם תכנון מדיה חכם גם עסק בינוני יכול לפרסם בטלוויזיה במחירים שלא חשב כקיימים

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          איך פרסום בערוץ 13 יקדם את העסק שלכם?

          ערוץ 13 נחשב לערוץ מסחרי מוביל בישראל פרסום בערוץ משדר עוצמתית וזוהר ...

          באיזה רצועת שידור כדאי לפרסם בטלוויזיה?

          פריים טיים? לייט נייט? כנסו למאמר וגלו מהי רצועת השידור המתאימה והמשתלמת ביותר לפרסום העסק שלך...

          ערוץ 2 – התפצל לשניים

          ערוץ 2 היה הערוץ המסחרי המוביל בישראל. בערוץ התחרו שתי הזכיינות הגדולות בישראל- קשת ורשת...

          רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בחבילות מובנות לפרסום בטלוויזיה?לחץ כאן

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון