סוגי החבילות
חברות המציגות את מוצריהם/שירותם בטלוויזיה נתפסות כחזקות, מובילות, אמינות ובעלות כוח רב.
הטלוויזיה מהווה כלי פרסום המוני המאפשר הגעה לקהל לקוחות רחב מאוד אך ממוקד ע"י קביעת תשדירי הפרסום על פי תכניות שונות – תכניות לגברים, נשים, עסקים, ילדים ועוד.
הטלוויזיה מציעה כלים שונים לפרסום וניתן לבנות חבילות המשלבות מספר אמצעים שונים:
✔️ תשדירי פרסום – תשדירי פרסומת הנעים בין 5-60 שניות המשודרים במספר גלים ופרוסים לאורך כל שעות היום.
✔️ תשדירי חסות – תשדירי חסות הינם באורך 6-10 שניות המשודרים לפני / אחרי התכניות השונות.
✔️ תוכן שיווקי – תוכן שיווקי הוא כלי חזק ותדמיתי מאוד כאשר בתכנית אותה תבחרו המוצר שלכם יקודם וישווק לכלל הצופים בתכנית, התכנית תכלול השתתפות של צופים, הצגת המוצר והדגמת שימושו באופן מלא!
בעבר פרסום בטלוויזיה היה נחלתם של הלקוחות הגדולים והמובילים בשוק,
כיום עם תכנון מדיה חכם גם עסק בינוני יכול לפרסם בטלוויזיה במחירים שלא חשב כקיימים
הטלוויזיה מהווה כלי פרסום המוני המאפשר הגעה לקהל לקוחות רחב מאוד אך ממוקד ע"י קביעת תשדירי הפרסום על פי תכניות שונות – תכניות לגברים, נשים, עסקים, ילדים ועוד.
הטלוויזיה מציעה כלים שונים לפרסום וניתן לבנות חבילות המשלבות מספר אמצעים שונים:
✔️ תשדירי פרסום – תשדירי פרסומת הנעים בין 5-60 שניות המשודרים במספר גלים ופרוסים לאורך כל שעות היום.
✔️ תשדירי חסות – תשדירי חסות הינם באורך 6-10 שניות המשודרים לפני / אחרי התכניות השונות.
✔️ תוכן שיווקי – תוכן שיווקי הוא כלי חזק ותדמיתי מאוד כאשר בתכנית אותה תבחרו המוצר שלכם יקודם וישווק לכלל הצופים בתכנית, התכנית תכלול השתתפות של צופים, הצגת המוצר והדגמת שימושו באופן מלא!
בעבר פרסום בטלוויזיה היה נחלתם של הלקוחות הגדולים והמובילים בשוק,
כיום עם תכנון מדיה חכם גם עסק בינוני יכול לפרסם בטלוויזיה במחירים שלא חשב כקיימים