הסוד לקמפיין טלוויזיה מוצלח

הסוד לקמפיין טלוויזיה שמביא תוצאות

פרסמת מוצר בצורה הטובה ביותר עם מחיר משתלם במיוחד, אז מדוע התוצאות לא תאמו את הציפיות?

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    מקפיין פרסום בטלוויזיה

    בכל קמפיין פרסום בטלוויזיה הגישה הבסיסית היא שהתוצאות ירקיעו שחקים
    עקב השימוש באמצעי המדיה המוביל בעולם.
    אבל חשוב להבין שגם פרסום בטלוויזיה צריך לבנות בצורה נכונה וחכמה
    ולחשוב מחוץ לקופסא על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

    אורך התשדיר אומר הכל

    בהמשך לגישת מוצרי הצריכה אל מול מוצרים בעלי אורח חיים קצר כך גם התשדיר שלכם
    אומר הרבה גם מבלי להתייחס לתוכן שלו.
    לרוב, פרסום של טלוויזיה במבצע לדוגמא, יהיה תשדיר קצר, נלהב ומאוד מהיר בו הקריין ינסה לשכנע אותנו למהר ולרכוש לפני שייגמר.
    גישה זו אמורה לגרום לנו לפעול מיידית ולהילחץ שמה אנחנו מפספסים הזדמנות חד פעמית
    לגבי מוצרים בעלי אורח חיים ארוך, תשדיר איטי המשדר אווירה נינוחה ולעיתים קרובות גם הסברים מעמיקים הוא זה שיעשה את העבודה.
    לדוגמא: תשדיר המשווק מזרן אורטופדי ומשלב מחקרים והסברים על טיב הקפיצים, האיכות ועוד.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        קמפיין פרסום קצר

        קמפיין המפורסם למספר קצוב של ימים (בדר"כ עד 10 ימים) ומטרתו היא להשיג כמה שיותר תוצאות מיידיות ולכן המוצרים שנפרסם בו יהיו מוצרים שהתחלופה בהן היא שכיחה או לחלופין עבור שיווק אירועים בעלי תאריך מדויק.
        לדוגמא:
        מוצרי צריכה / תוצאה מיידית- קוטג', אבקת כביסה, לונה פארק, חופשה
        מוצרים בעלי תחלופה שכיחה – טלפון נייד, משקפי שמש, טלוויזיה
        אירועים – יום פתוח במכללה, פסטיבל, יריד אוכל

        מוצרים / אירועים אלו אינם תלויים בתקופת זמן כלשהי על מנת לבנות עניין רב אצל  קהל היעד ומספיק מחיר אטרקטיבי או מועד מתאים על מנת לגרום לו לפעול
        בנוסף, כמות קהל היעד הרלוונטית למוצר היא בדרך כלל גדולה מאוד, כך שגם אם רק חלקו כרגע מעוניין במוצר, חלק יחסי זה הוא עדיין גדול במיוחד.

         

        דוגמא לתשדיר לתקופה קצרה:

        קמפיין פרסום ארוך

        קמפיין המפורסם לתקופת זמן ארוכה (בדר"כ מספר חודשים או אפילו שנה)
        ומטרתו היא טפטוף של המסר בצורה קבועה בקרב קהל היעד.
        מוצרים המפורסמים בקמפיינים מן הסוג הזה יהיו לרוב מוצרים בעלי תחלופה מינורית ובהתאם גם קהל היעד שלהם. לדוגמא: רכב, מטבח, דלתות פנים / חוץ
        מוצרים מהסוג הזה הנרכשים לעיתים רחוקות, בדרך כלל כל מספר שנים ולכן דרוש קמפיין ארוך בכדי "לבשל" את קהל היעד למשך תקופת זמן ארוכה עד אשר יגיע לשלב בו המוצר דרוש לו.
        מבחינת קהל היעד, ברור לכולנו שרכב חדש לדוגמא, הוא מוצר שהעניין בו הוא רב בקרב אוכלוסייה גדולה מאוד, אך אם נפרסם עבורו קמפיין קצר של מספר ימים, נגיע רק לחלק קטן שממש ברגעים אלו המוצר הוא בראש מעייניו.
        לכן, בכדי להגיע לתוצאות מיטביות, כדאי להשקיע בקמפיין פרסום ארוך יותר ולהגיע לכמה שיותר עיניים רואות בתקופת זמן ארוכה ככל האפשר.
        אגב, קמפיין ארוך לאו דווקא אומר שצריך לפרסם בכל יום ובכמות גדולה, להפך, כדאי דווקא להתמקד ברצועות בהן קהל היעד נמצא יותר ואפילו לפרסם לסירוגין מבחינת ימי השידור.

        דוגמא לתשדיר לתקופה ארוכה:

        אולי יעניין אותך גם...

        כמה עולה פרסום בטלוויזיה?

        עלויות הפרסום בטלוויזיה יכולות להיות גבוהות מאוד, אך יחד עם זאת, ישנן אפשרויות פשוטות ברצועות שידור...

        פרסום בערוצי ספורט בטלוויזיה

        פרסום בערוצי הספורט המובילים בישראל - ספורט 1, ספורט 2, ספורט 3 ו-ספורט 4 אשר משדרים את מיטב הליגות המובילות בארץ ובעולם, לכ-350 אלף מנויים!! פרסום לקהל יעד מאוד מדויק ואמין ...

        באיזה רצועת שידור כדאי לפרסם בטלוויזיה?

        פריים טיים? לייט נייט? כנסו למאמר וגלו מהי רצועת השידור המתאימה והמשתלמת ביותר לפרסום העסק שלך...

        רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בהסוד לקמפיין טלוויזיה שמביא תוצאות?לחץ כאן

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון