פייסבוק היתה יכולה לבד
לכאורה נדמה שאם פייסבוק הייתה קצת מתאמצת היא היתה יכולה להקים פלטפורמה לא פחות טובה מאינסטגרם ואולי אם יורשה להגזים, אפילו טובה ומפותחת יותר, אך למה להציק ל- 800 מיליון משתמשי הפייסבוק שגם כך "סובלים, מהמניה דיפרסייה של צוקרברג לאור השינויים הבלתי פוסקים.
וכך היה כנראה שצוקרברג הידוע בחיבתו הרבה לאפליקציות, החליט יום אחד בעודו משתף תמונות באינסטגרם, למה שבעצם לא אקנה אותם וזהו, הם מתאימים לקו של פייסבוק, הם חברתיים, יש להם 40 מליון משתמשים והם יושבים על מערכת מאד פשוטה, ויזואלית וידידותית, וכמו שאומרים אצלנו …כל השאר היסטוריה.
המדיה של יחסי הציבור
העובדה ש -83% מבעלי הסמארטפונים עושים בהם שימוש לצורך צילום רק מעצימה את הסיבה לרכישה על ידי פייסבוק. כשאתם רוצים להעביר ללקוח הפוטנציאלי שלכם מסר שיווקי בעזרת תמונה,
השתדלו לא לעשות זאת באופן בוטה ע"י עלון או פרסומת מוחצנת.
סקרנו אותו, תגרמו לו לאהוב את הקו שלכם, תנו לו סיבה טובה להיכנס אליכם לאתר, לעקוב אחריכם ובבוא הזמן גם לרכוש את מוצרים שלכם, זהו למעשה כל תורת יחסי הציבור באפליקציה אחת..
חנויות ועסקים מקומיים יכולים לצלם או לעודד לקוחות שלהם בעזרת תמריצים ופרסים לצלם את עצמם בחנות ולהעלות לאינסטגרם התוספת תיוג של המותג, מה שיגרום להצפת המותג ברשת במגוון דרכים יצירתיות..
Array
(
[name] => acf/content-image
[title] => תוכן עם תמונה
[description] => A custom Content with Image block.
[category] => formatting
[icon] => admin-comments
[mode] => edit
[keywords] => Array
(
[0] => title
[1] => text
[2] => description
)
[supports] => Array
(
[align] => 1
[html] =>
[mode] => 1
)
[post_types] => Array
(
)
[uses_context] => Array
(
[0] => postId
[1] => postType
)
[render_template] => global-templates/components/component-content-image.php
[render_callback] =>
[enqueue_style] =>
[enqueue_script] =>
[enqueue_assets] =>
[example] => Array
(
[attributes] => Array
(
[mode] => auto
[data] => Array
(
)
)
)
[attributes] => Array
(
[name] => Array
(
[type] => string
[default] =>
)
[data] => Array
(
[type] => object
[default] => Array
(
)
)
[align] => Array
(
[type] => string
[default] =>
)
[mode] => Array
(
[type] => string
[default] =>
)
)
[api_version] => 2
[acf_block_version] => 1
[data] => Array
(
[title] => נצלו את הממשק הפשוט לשיווק חכם
[_title] => field_62efbd8c00992
[description] => הכוח החזק ביותר של אינסטגרם הוא היכולת שלה להגיד המון בלי להגיד כלום, הכוונה ללא מילים.
מעלים תמונה כלשהי, עורכים אותה בעורך הויזואלי של התוכנה, המאפשר בחירה של פורמטים קיימים המשנים קצת את הצבעוניות, האור, הניגודיות, וכו` והרי לכם תמונה של צלם צמרת.
לכל אחד יש אפשרות לנהל את אלבום התמונות שלו, לתייג בעזרת טאבים את התמונות וכמו בכל רשת חברתית לעקוב אחרי "צלמים" אחרים ברשת או להיות נעקב בעצמו.
מעבר להיותה רשת חברתית נפוצה, ניתן לעשות באינסטגרם שיווק ויחסי ציבור מעולים, כמובן במינון הנכון וכמובן תוך בניית אסטרטגיה נכונה שלא תמאיס אתכם על העוקבים שלכם.
אם אתם אכן רוצים ליצור תגובות, לייקים ועוקבים נוספים שיהפכו גם ללקוחות פוטנציאלים, היינו ממליצים לכם לא להעלות כל תמונה, אף על פי שזה מה שמתבקש, אלא להעלות תמונות עם איזשהו קטע, טוויסט, סיפור, עיצוב, כזה שיגרום לאנשים לחייך, להפיץ ולשתף אח"כ גם בשאר הרשתות החברתיות.
פרופילים מצליחים באינסטגרם מונים עשרות אלפי עוקבים, אותם בעלי פרופילים גם דואגים לענות לשאלות העוקבים כדי לייצר קרבה.
[_description] => field_62efbe9400994
[image] => 6680
[_image] => field_62efbe7c00993
[image_caption_header] =>
[_image_caption_header] => field_63c0f2ae94197
[image_caption] =>
[_image_caption] => field_63c0f2ce94198
[side] => left
[_side] => field_62f0b5dc219cb
[custom_class] => pb-50px
[_custom_class] => field_63bd08ed684f0
)
[align] =>
[id] => block_ed81cde27160c2f34b0d947f727cbfb8
)
נצלו את הממשק הפשוט לשיווק חכם
הכוח החזק ביותר של אינסטגרם הוא היכולת שלה להגיד המון בלי להגיד כלום, הכוונה ללא מילים.
מעלים תמונה כלשהי, עורכים אותה בעורך הויזואלי של התוכנה, המאפשר בחירה של פורמטים קיימים המשנים קצת את הצבעוניות, האור, הניגודיות, וכו` והרי לכם תמונה של צלם צמרת.
לכל אחד יש אפשרות לנהל את אלבום התמונות שלו, לתייג בעזרת טאבים את התמונות וכמו בכל רשת חברתית לעקוב אחרי "צלמים" אחרים ברשת או להיות נעקב בעצמו.
מעבר להיותה רשת חברתית נפוצה, ניתן לעשות באינסטגרם שיווק ויחסי ציבור מעולים, כמובן במינון הנכון וכמובן תוך בניית אסטרטגיה נכונה שלא תמאיס אתכם על העוקבים שלכם.
אם אתם אכן רוצים ליצור תגובות, לייקים ועוקבים נוספים שיהפכו גם ללקוחות פוטנציאלים, היינו ממליצים לכם לא להעלות כל תמונה, אף על פי שזה מה שמתבקש, אלא להעלות תמונות עם איזשהו קטע, טוויסט, סיפור, עיצוב, כזה שיגרום לאנשים לחייך, להפיץ ולשתף אח"כ גם בשאר הרשתות החברתיות.
פרופילים מצליחים באינסטגרם מונים עשרות אלפי עוקבים, אותם בעלי פרופילים גם דואגים לענות לשאלות העוקבים כדי לייצר קרבה.