פרסום מודעות בעיתון

פרסום מודעה בעיתון

מעוניינים לפרסם מודעה בעיתון?

הגעתם למקום הנכון!

דרכנו תוכלו לפרסם מודעת דרושים, מודעות משפטיות, מודעות תכנון ובנייה ועוד!

  • תכנון מדוייק של המודעה מבחירת עיתון הפרסום ועד ניסוח המודעה
  • מבחירת עיתון הפרסום ועד ניסוח המודעה
  • תכנון מדוייק של המודעה מבחירת עיתון הפרסום ועד ניסוח המודעה
  • dsg

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    פרסום מודעה בעיתון – למי זה מיועד?

    בין אם אתם צריכים לגייס עובדים למקום העבודה שלכם, ובין אם אתם עורך דין שצריך לפרסם מודעה משפטית – פרסום מודעה בעיתון יכול להיות הפתרון המושלם בשבילכם!
    גם בעידן של היום – פרסום המודעות בעיתון נשאר רלוונטי מאחר והוא מגיע לקהל יעד אחר ובמצבים מסויימים גם רלוונטי יותר לתוכן המודעה מאשר הקהל במקומות האחרים… לפרסום המודעות בעיתון ישנם מספר יתרונות חזקים, שלא תרצו לוותר עליהם.

    פרסום בעיתון מודעת דרושים

    בכל עיתון קיים שטח פרסום למודעות עבור עסקים וחברות המעוניינות לגייס עובדים חדשים לצוות שלהם, כך שאם זו המטרה שלכם – פרסום מודעה בעיתון זו בהחלט אפשרות טובה עבורכם!
    לעומת האפשרות לפרסם משרות באתרי האינטרנט, הפרסום בעיתון עתיד להביא לכם מתעניינים רציניים במשרה, ומעבר לכך – כאשר שם החברה או העסק שלך מופיע בעיתון, זה תורם גם למיתוג ולתדמית שלו עצמו.

    פרסום בעיתון מודעת אבל

    הנושא של פרסום מודעת אבל הוא מאתגר ורגיש מאוד – ולכן לפני שנגשים לפרסום מודעה בעיתון מסוג זה חשוב לשים לב שהפרסום מתבצע בצורה המקצועית ביותר, תוך התייחסות לבחירת העיתון לפרסום, לניסוח מתאים ובחירת פונט ראוי. מודעות האבל בעיתונים מגיעות לחשיפה גבוהה ולכן גם חשוב שחברה מנוסה שמבינה בתחום תבצע את הפרסום בצורה נכונה.

    פרסום בעיתון מודעת תכנון ובניה

    במידה ואתם מתעניינים לעשות שינוי חיצוני בבית – חשוב שתדעו שעליכם לקבל היתר בניה ולפי החוק עליכם לפרסם את היתר הבנייה בעיתון כמודעה. במידה ולא תעשו זאת – הבניה שלכם עלולה להדחות ואף אתם מסתכנים בכנס. במידה ואתם עומדים מול אירוע כזה ונדרשים בפרסום מודעה בעיתון – תעזרו במשרד מדיה שמבין בתחום, ויוכל ללוות אתכם בתהליך. 

    פרסום בעיתון מודעה משפטית

    פרסום מודעה בעיתון מסוג זה מיועדות בעיקר עבור עורכי דין כחלק מהליך משפטי ולכן מדובר במודעות חשובות ויש לשים לב שהן מתבצעות בצורה הנכונה ביותר. לעורכי דין אשר מתעניינם בפרסום מודעות מסוג זה, מומלץ לפנות למשרד פרסום מקצועי שמבין ומכיר את הנושא, ולכן ידע לעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא על ניסוח המודעה וכדומה.

    פרסום בעיתון מודעת ברכה

    במידה ותרצו לברך קרוב משפחה או חברה – תדעו שקיימת האופציה לפרסם מודעת ברכה בעיתון ולפרגן להם! מודעות הברכה מפורסמות בכל מיני סוגים עיתונים – מקומונים, מגזינים בתחומיים רלוונטים ועוד! אז בין אם זה עבור יום הולדת, קידום בעבודה, חתונה או עבור זכייה בפרס… אנחנו נשמח לעזור לכם בפרסום מודעה בעיתון מכל אחת מהסוגים הללו.

    עד כמה מותר להתרחק מהעמוד הראשון בפרסום מודעה בעיתון?

    איתרת, פילחת, בודדת את קהל היעד, בחנת ערוצי פרסום ובחרת בעיתון המתאים ביותר לצרכיך.
    נותר רק להחליט על מיקום המודעה. הדרישה לעמודים המבוקשים עלולה להפוך למאבק מתיש בריאותית ותקציבית מול מחלקת הפרסום בעיתון.
    האם זה כדאי? והאם יש דבר כזה "עמוד מנצח"?
    כאשר מעוניינים בפרסום מודעה בעיתון השיקול החשוב ביותר הוא ללא ספק "בולטות".
    למודעה במקום בולט יש סיכוי גדול יותר למשוך את תשומת ליבו של הקורא.
    על פי מחקרים שונים, קורא ממוצע של עיתון יומי מסתפק בדפדוף בדפיו הראשונים של העיתון.
    לכן, על מנת שהמודעה לא תגיע לפח מבלי שזכתה ולו למבט חטוף של הקורא, עליה לשאוף להתמקם בעמודים אלה, שהם יקרים יותר למפרסם.
    בנוסף קיימת מוסכמה, הנשענת גם היא על מחקרים מלומדים, שעין הקורא נמשכת תמיד
    לעמודים האי-זוגים, לכן העמודים הללו יקרים יותר מהעמודים הזוגיים.
    כל זאת הוביל לאסכולה שלמה הטוענת שעל מנת לעורר את ההד הראוי מבלי לשלם את המחיר של פרסום בעמוד הראשון, פרסומת בעיתון יומי צריכה להתמקם בעמוד 3.
    שילוב של עמוד "ראשוני" עם אי-זוגי.
    לעומתה, חיה ובועטת תאוריית "העמוד האחורי", הטוענת שהקורא הממוצע תמיד יעיף מבט בעמוד הסוגר, גם אם הוא בדרכו לפח. בנוסף, אם העיתון נקרא ברכבת או באוטובוס העמוד האחורי מתפקד כסוג של "שלט חוצות", כי הוא חשוף גם לשכניו של הקורא.

    טיפ לפרסום מודעה בעיתון במקומונים

    פרסומת בעיתון מקומי זה מקרה נפרד.
    רוב המקומונים נפתחים במקבץ של עמודים כפולים המיועדים כולם לפרסומות.
    לכאורה זו אופציה מושכת, אלו הם עמודים ראשונים שהקורא חייב להיתקל בהם
    וקוראים רבים עשויים לחפש בעמודים אלה אטרקציות ומבצעים.
    כשאתה משתתף בעמוד עם מפרסמים נוספים המחיר הוא גם נמוך יותר.
    אבל זו גם מלכודת. עמודים רוויי פרסום פעמים רבות יהיו בזבוז מיותר של מודעות שסביר להניח כי ילכו לאיבוד בתוך שלל המסרים הפרסומים. בנוסף, גם מודעה על עמוד שלם או על כפולת עמודים במקום זה לא מבטיח חשיפה, קורא המקומונים המיומן נוטה להעביר "במכה" את אסופת עמודי הפרסום הללו מבלי להתייחס לתוכנם. לכן, כדאי גם בפרסום מודעה בעיתון מקומונים יש להתייחס למדיניות של המגזינים: פרסומות אמצע, עמודים אי זוגיים ועמוד אחורי.
    קיימים גם אמצעים נוספים שתורמים לבולטות פרסומת בעיתון שרצוי לקחת בחשבון. כדאי למשל לדאוג שהמודעה תהיה הפרסומת היחידה באותו עמוד או אף לרכוש את כל העמוד או כפולת עמודים אם התקציב מאפשר. במידה וזה בלתי אפשרי, רצוי לשאוף לעיצוב גרפי ייחודי וקריאייטיב מעניין שיבליט את המודעה שלך לעומת האחרות. שיטה אחרת היא לדרוש למקם את המודעה בסמוך לטור אישי פופולארי או מדור מבוקש, כאלה שהקוראים יחפשו במיוחד גם אם יוצנעו בתוככי העיתון. בהקשר הזה, כאשר מתייחסים לטור או מדור קבוע, שווה להתייחס לנושא הכללי של הטור או המדור ולנסות לחבר את התוכן של המודעה לאותו נושא.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      מדורים ומוספים

      כדאי לזכור כי העיתונים היומיים מכילים בדרך כלל גם מוספים המתפרסמים על בסיס יומי או שבועי, כגון מוסף כלכלי, תרבות, לייף- סטייל וכד`. במידה והמוצר שלך מדבר לתחום שמכוסה על ידי מוסף, שווה לבדוק את פרסום מודעה בעיתון המוסף, גם כאן על פי התפיסה של עמודים ראשונים, אי זוגיים ועמוד סוגר. שווה לשקול לפרסם גם בעמוד של מדור נישה, למשל מדור תיירות אם המוצר שלך הוא חבילה משפחתית לחו"ל למשל. הסיכוי להגיע לקהל היעד גדל וזה גם זול יותר כי לרוב זה יהיה בעמוד פנימי. אם החלטתם לפרסם בישראל היום, ייתכן שישתלם לכם יותר לרכוש פרסום במיקום אחרי האמצע וליהנות מחשיפה ארצית רחבה בעולם המגזינים מקובלת התפיסה שמודעות פרסומות יש להציב אך ורק בעמודים אי-זוגיים, אלא אם כן מדובר במודעה המתפרשת על כפולת עמודים. העמודים המבוקשים יותר במגזין, הם לרוב כפולת האמצע והעמוד האחורי הסוגר את מגזין. זאת כיוון שבניגוד לעיתון יומי שסדר עמודיו רומז על חשיבות והעניין של האייטמים בהם הוא מטפל, העמודים הראשונים של המגזין הממוצע עוסקים בתוכן "מנהלי" וידיעות קצרות ואילו הכתבות המרכזיות והמבוקשות מופיעות בהמשך. בנוסף, שיטת הכריכה של רוב המגזינים מאפשר להגיע בקלות לעמוד האמצע.
      גם העמוד האחורי חזק כאן יותר מתמיד.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        אולי יעניין אותך גם...

        מגזינים בנושא עיצוב

        מגזיני עיצוב מופצים בעשרות אלפי עותקים בארץ - הן בתפוצה ארצית והן בתפוצה אזורית וממוקדת דמוגרפית. מגזינים אלו בעלי אורך חיים ארוך....

        התאמת חבילות פרסום לעסק שלך

        פרסום בעיתונות מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום מוצרים או שירותים. מטרתכם כמפרסמים היא חשיפה מקסימלית...

        שילוב קוד QR בפרסום מודעה בעיתון

        ה-QR קוד מאיים לשנות את כללי הפרסום לטובה. עידן הסמארטפון מסתמן גם כעידן ה-QR קוד. בסריקה סלולרית של הקוד העורכת כמה שניות, הקורא יכול להגיע ישירות לעמוד אליו תרצו להפנות. את הקוד ניתן להטמיע בכל מודעת עיתון, את הקוד נהוג למקם בשליש התחתון של המודעה. חייגו אלינו עוד היום וקבלו חבילת פרסום מנצחת....

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון