כל המידע באיזה אתר רצוי לפרסם!

באיזה אתר כדאי לפרסם?

היום בעולם המדיה, תחום האינטרנט רק מתפתח ועולה ובכך מאפשר לנו המפרסמים אפשרויות רבות יותר לפרסום ופניה לקהל יעד רחב יותר.
מספרי אחוזי הגלישה באינטרנט רק עולים ועולים ביחס לתקופות אחרות
וכיום ניתן להגיד כי אנחנו נמצאים במציאות בה רשת האינטרנט היא חלק בלתי נפרד מחיינו ועם הזמן אנו מוצאים עוד ועוד שימושים שניתן לעשות דרכה.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      למה כדאי לבחור פרסום באינטרנט

      אם בעבר תחום הדיגיטל היה עונה לנו על צורכי קבלת מידע, העברת מסרים וכדו` בלבד,
      כיום באינטרנט יש אינספור אפשרויות החל מבידור, פנאי, רשתות חברתיות מובילות,
      צפיה ישירה בתכנים מובילים מערוצי הטלוויזיה, עדכוני חדשות ועד לניהול עסקים
      ויצירת תקשורת ועסקים עם הקצה השני של העולם.
      לכן האינטרנט הינו מדיום הפונה כמעט לכל גיל, כל אחד יכול למצוא בו את תחום עניין ויתרה מכך,
      אנו המפרסמים יכולים לדעת בדיוק איפה נמצא קהל היעד שלנו ולפנות אליו בצורה ישירה.
      בכל שנה ועדת המדרוג מפרסמת את נתוני הגלישה באתרים השונים ועל פי הנתונים העדכניים,
      נראה כי כמות השימוש באמצעי סלולר לגלישה באינטרנט נמצא בעליה חדה
      ויותר ויותר ישראלים משתמשים בשירותי הטלפונים החכמים בכדי לצרוך גלישה באתרים שונים,
      בנוסף לכך ישראלים רבים מעדיפים, בוודאי בתקופה של חופשת הקיץ,
      לצרוך את תכני הטלוויזיה שלהם או תכני וידיאו אחרים באינטרנט.

      באיזה אתרים כדאי לפרסם

      על פי ניתוח נוסף שביצענו באמצעות אתר SimilarWeb נראה כי בגלישה דרך המחשב,
      אתר ynet ‏מבית ידיעות אחרונות מוביל עם כ-59 מיליון גולשים בחודש, אתר Walla! מדורג שני עם כ-31 מיליון, ומאקו ושותפו החדש N12 עם סך כולל של כ-30 מיליון כניסות.
      מדירוג האפליקציות והאתרים המותאמים לגלישה בסלולר עולה כי וואלה מוביל עם 899 אלף גולשים,
      מיד אחריה ‏mako‏ עם 885 אלף גולשים, ובמקום השלישי ‏ynet‏ עם 797 אלף גולשים.
      חשוב לציין כאן כי מאקו, המדורג במקום השלישי בדירוג הגלישה מהמחשב,
      ממוקם שני בדירוג האתרים המותאמים ובפער קטן מאוד מוואלה.
      בדירוג הווידיאו, אתר וואלה מוביל עם 639 אלף צופים שונים, ‏‏ynet‏ במקום השני עם 537 אלף צופים, ומאקו במקום השלישי עם 508 אלף צופים.
      בדרוג אתרי הכלכלה גלובס מוביל עם 7.8 מיליון כניסות ובנוסף הוא מוביל את מתחריו בכל הפרמטרים שנבדקו אם זה זמן שהייה באתר, דפים נצפים וכו`, אחריו נמצא כלכליסט על 7.2 מיליון גולשים ואחריהם נמצא דה מרקר עם 5.6 מיליון גולשים.

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          קמפיין באינטרנט – משלמים לפי תוצאות

          יותר ויותר מפרסמים רוכשים מדיה באינטרנט על בסיס תוצאות. תוצאה של קמפיין אינטרנטי יכולה להיות ליד, הורדת קופון, שיחת טלפון או הרשמה. כך, רק כאשר המפרסם מקבל הכנסה מהקמפיין הוא משלם על הפרסום. אין ספק שעבור המפרסמים מדובר בשיטה יעילה, חסכונית ואפקטיבית....

          כל מה שצריך לדעת על פרסום בספורט

          פרסום בערוצי הספורט יכול להיות אפקטיבי במיוחד במיוחד בעת משחקים אולימפים / יורו. ככל שתהיה גמיש יותר ותדע להתאים את האסטרטגיות שלך לדרישות השוק, כך גדל הסיכוי להצליח להשיג את המטרות שלך....

          5 מודלים עסקיים מובילים לפרסום באינטרנט

          פרסום באינטרנט הוא צו השעה. בשנים האחרונות מזוהה תנועה מוגברת של תקציבי פרסום אל האינטרנט ואין סימנים שהמגמה תשתנה בקרוב. במקביל, מתפתחות כמה וכמה שיטות שונות לפרסום ברשת. ...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון