רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970700
רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970656

רוצה לקבל הצעת מחיר?

אני מאשר לקבל הצעות, מידע ומבצעים, אל תדאג אנחנו לא ספאם

שילוב QR קוד בפרסום בעיתון

ה-QR קוד מאיים לשנות את כללי הפרסום בפרינט – ולטובה. עידן הסמארטפון מסתמן גם כעידן ה-QR קוד. זה קורה כמעט 20 שנה לאחר שהומצא וכמה שנים טובות לאחר שביפן וקוריאה הוא להיט היסטרי – אבל זה קורה. וחשוב לדעת: אם יש תחום בו ה-QR קוד מאיים לערער את כל המקובל בו – זה הפרסום, בייחוד את הפרסום בתחום הפרינט ובעיקר בעיתון.
QR קוד הוא סוג של בר קוד דו-מימדי שמסוגל לאחסן תוכן טקסטואלי או ויזואלי הניתן לפענוח על ידי מצלמה של טלפון נייד שמצויד באפליקציה מתאימה. לרוב הוא מופיע בצורת ריבוע אך באופן חיצוני הוא אכן מזכיר רבות את הברקוד שאנו רגילים לפגוש במוצרים בסופרמרקט, אולם עם הבדל משמעותי- בר קוד פשוט יכול להכיל עד 20 תווים, QR קוד מסוגל להכיל כ-7,000 תווים וכן חומר ויזואלי. עם זאת, על מנת שרוב המכשירים הניידים יכלו לפענח אותו, מומלץ לא לעבור את ה-300 תווים.
נוצר עבור רובוטים

כמו כל הגא`דג`טים שלא הומצאו בישראל, ה-QR קוד הומצא ביפן אי אז ב-1994, ותחילה שימש בעיקר רובוטים במפעלי הרכבת רכבים, שנעזרו בו למעקב מהיר אחרי חלקי הרכב (השם שלו משמעותו Quick Response – תגובה מהירה). בהמשך ובמקביל להתפתחות הטכנולוגיה הסלולארית, נפוצו השימושים המסחריים והפרסומים ב-QR קוד, שמסוגל לאחסן קישורים של אתרי אינטרנט או סרטונים ברשת וניתן להוסיף אותם בכתבות ופרסומות במגזינים ועיתונים, בשלטי חוצות, לוחות מודעות,אוטובוסים, כרטיסי ביקור ועוד.

הקשר בין העולם הפיזי לדיגיטלי
 
נאמר שאיש המעוניין לרכוש רכב קונה עיתון ותוך כדי דפדוף נתקל במודעה מגניבה על רכב חדש. התמונה אולי מדרבנת הורמונים ובתחתית המודעה סביר להניח שיופיעו כמה פרטים בסיסים וכן דרכי התקשרות, אבל בכך זה נגמר. אז זהו, שעכשיו זה רק מתחיל. בסריקה סלולרית של הקוד העורכת כמה שניות, הקורא יכול להגיע ישירות לסרטון שמדגים את ביצועי הרכב, לדפדף ולהתעמק בנתונים הטכניים באתר היבואן, לבדוק את המחירים, את הדגמים שמעניינים אותו, את המבצע האחרון, לתאם נהיגת ניסיון ועוד. אנחנו מדברים על עולם אחר ואלה רק מקצת הכלים השיווקים והפרסומים הגלומים ב-QR קוד.
ה-QR קוד משמש בעצם כמקשר מיידי בין העולם הפיזי, בין אם זו מודעה בעיתון מודפס, קופון הנחה, קטלוג, לוח מודעות ועוד, לעולם הדיגיטלי אליו כולנו מחוברים רוב הזמן. בעזרת הקוד הלקוח יכול להיחשף לתכנים אינטראקטיביים הצומחים מתוך הנייר המודפס בקליק סלולרי אחד. לאחר הגירוי הוויזואלי הראשוני הוא מקבל גישה למידע ממוקד המעניין אותו באופן אישי, והוא מגיע אליו מהר ובקלות. היכולת לחבר בין הפיזי לדיגיטלי, ולא משנה מה קדם למה כי נכון להיום שני העולמות האלה הם אמיתיים ורובנו מתנהלים בשילוב שביניהם – היא הבשורה הגדולה לעולם הפרסום.
ועוד משהו: ליצור QR קוד זה קל ופשוט ולרוב גם לא עולה כסף (תלוי בדרישות ובצרכים כמובן). ניתן להוריד מהרשת תוכנות המאפשרות ליצור קודים במגוון צורות או ליצור קודים באתרים המתאימים לכך, לרוב – זה חינם.
מאמרים ותוכן

תכנון מדיה – מה זה אומר ולמה זה חשוב?

אינסרט בידיעות מקומונים

באיזה צד כדאי לשים מודעת פרסומת בעיתון?

מחירי פרסום בעיתונות

חבילות פרסום בעיתונות בהתאמה לעסק

בחירת מגזין נישה לפרסום

אמצעי מדיה ואפשרויות פרסום
placeholder

אקו 99FM

placeholder

LE MONDE JUIF (העולם היהודי)

placeholder

FXP

placeholder

כאן 88FM

103FM רדיו ללא הפסקה

placeholder

אדריכלות ישראלית AI

הרשמו לניוזלטר שלנו!

קבלו את כל העידכונים, המבצעים והסיפורים החמים
של עולם התקשורת ישירות למייל שלכם