שחקנית חזקה הגיעה: פרסום תוכן ווידאו ברשת

אם חשבנו שהטלוויזיה היא מדיום הצפיה הנפוץ ביותר כנראה שנשארנו קצת מאחור, נכנסה לשוק שחקנית חדשה וחזקה הרבה יותר.
סרטוני הוידאו נכנסו לשוק הפרסום ומאז הם רק מוכיחים את היתרונות הגדולים בקיומם ברשת, ואת הפוטנציאל האדיר שיש לנו, המפרסמים, במדיום זה.

אם חשבנו שהטלוויזיה היא מדיום הצפיה הנפוץ ביותר כנראה שנשארנו קצת מאחור, נכנסה לשוק שחקנית חדשה וחזקה הרבה יותר. 
סרטוני הוידאו נכנסו לשוק הפרסום ומאז הם רק מוכיחים את היתרונות הגדולים בקיומם ברשת, ואת הפוטנציאל האדיר שיש לנו, המפרסמים, במדיום זה. 

אך עם כל זאת יש להתייחס לנתון מפתיע ביותר, למרות שכמות הצפיות והחשיפה של הווידאו ברשת גדולה כמעט פי שלוש מכמות הצפיות בטלוויזיה עדין תקציבי הפרסום שהטלוויזיה דורשת גדולות בהרבה מתקציבי הפרסום שניתן להשקיע בפרסום בווידאו ברשת, הטלוויזיה קיבלה מעמד ונחשבת למדיום משפיע ורציני ביותר לפרסום ולכן היא מרשה לעצמה לגרוף את תקציבי הפרסום הגדולים ביותר בשוק, אך אנחנו בתור מפרסמים יכולים לחסוך המון כסף כאשר נדע איפה הקהל שלנו נמצא מי השולט בתחום אותו אנחנו מחפשים וכך נגלה שניתן להגיע לקהל גדול יותר בתקציב נמוך בהרבה.

אתרי האינטרנט המובילים בתחום צפייה בווידאו הם וואלה שהיא המובילה ביותר אחריה מאקו, תפוז, נענע ועוד. התחרות בניהם גדולה ומתקיימת מידי יום, לאחרונה וואלה הגדילה את כמות הווידאו שלה בתחום החדשות על מנת להמשיך להוביל ולנצח את מתחרותיה הצמודות לה.

תוכן הווידאו באתרי האינטרנט הישראלי גדל מיום ליום וכמות החשיפה שהוא מניב גדולה בהרבה ממדיומים קודמים לכן יש לפקוח את העיניים ולקבל בזרועות פתוחות את המדיום החדש שאנחנו המפרסמים נוכל רק להפיק ממנו תועלת.

סרטוני ווידאו באתרי האינטרנט הישראלים תופסים תאוצה וכמות הצפיות בהם גדלה בצורה מסחררת. בסקר שנעשה בתחילת שנת 2013 נראה כי על כל 500 צופים בטלוויזיה המסחרית ישנם 1300 צופים בקטעי ווידאו באמצעות האינטרנט.

ישנם כמה סיבות לעליה החדה בכמות צפיות בווידאו דרך האינטרנט. ראשית מעמדו של האינטרנט גם כן עולה ועולה, כמות הגולשים בו גדלה מעת לעת ולכן כך עולה גם כמות הצפיות והפעילות הנעשת ברשת.
בנוסף האינטרנט הפך למדיום מאוד נגיש נמצא בכל מקום ואפשרויות הגלישה בו רבות לכן נוח ונגיש יותר לצפות בזמן שלנו ובמקום שמתאים לנו בקטעי וודאו מאשר להתאים את עצמנו ללוח השידורים ומיקומה הפיזי של הטלוויזיה.
כמות הצפיות באינטרנט גדלה גם בזכות העובדה כי רשת האינטרנט קיבלה גוון יותר ויראלי, סרטוני צפיה וקטעי וידאו מסתובבים ברשת בכמויות גדולות, בנוסף לכך בעקבות הרשתות החברתיות והמגמה האינטראקטיבית ישנו יותר שיתוף בתכני ווידאו ונוצר עניין גדול סביב קטעי ווידאו ויראליים.

ועדת המדרוג מציגה כי הצופים הישראלים אוהבים בעיקר לצפות בווידאו העוסק בבידור ופנאי ובמקום השני נמצא את תכני החדשות המוצעים לצפייה. בנוסף הם גילו שכמות הצופים הגדולה ביותר נע בין גילאי 25 ועד גילאי 34, טווח גילאים אלו צופים הכי הרבה בווידאו ברשת ואחריהם ממוקמים גילאי 18-24 כלומר שכבת הגיל הצעירה יתר הינה קהל היעד העיקרי של צפייה בווידאו.

השאר תגובה