רוצה לקבל הצעת מחיר?
רוצה לקבל הצעת מחיר?

רוצה לקבל הצעת מחיר?

אני מאשר לקבל הצעות, מידע ומבצעים, אל תדאג אנחנו לא ספאם

קמפיין ברדיו למגזר החרדי?

הרדיו החרדי צובר תאוצה וגם המפרסמים מתחילים לגלות את הפוטנציאל הטמון בו כערוץ פרסום למגזר ממוקד מאד. הציבור החרדי בארץ מונה קרוב למיליון איש.
נתח שוק משמעותי שלא פשוט לחדור אליו. עד לפני שנים אחדות כשדברו על פרסום למגזר החרדי דברו בעיקר על פרסום בעיתונות החרדית.

אולם בשנים האחרונות השחקן החדש והלוהט במגזר הן תחנות הרדיו החרדיות, ששוברות שיאי רייטינג בקרב קהל היעד.

הרדיו החרדי החל את דרכו בזמן פריחת התחנות הפיראטיות בתחילת שנות ה-90, אך כיום פועלות רוב התחנות – או לפחות הגדולות והידועות שבהן, על פי תקנות רשות השידור ומחזרות במרץ אחרי מפרסמים. בלי פניה לחרדים – משהו חסר. לפני כמה חודשים השיקה תחנת "קול ברמה", המקורבת למפלגת ש"ס, קמפיין פרסומם ברדיו שהמסר שלו: "אם לא פרסמת בקול ברמה- הקמפיין שלך לא מושלם". המסר הועבר באמצעות סדרה של מודעות פרינט שבכל אחת מונח מרכזי מעולם המדיה, כגון "תקשורת", "אסטרטגיה", "פרסומת" וכד`, שבכל אחד מהם חסרה אות – קרי, חסר משהו. הקמפיין רכב על העובדה שהתחנה הוכתרה לאחרונה על ידי סקר TGI לתחנה עם שיעור ההאזנה הגבוה ביותר בקרב הציבור הדתי-חרדי, אבל המסר דיבר הרבה מעבר לתחנה הספציפית, כיוון לכך שאם מפרסם מתעלם מהשוק החרדי – הוא מפסיד נתח שוק משמעותי.

כשמדובר בציבור שצורך 4 עיתונים יומיים שמתפרנסים מפרסום וכן 3 תחנות רדיו ברמה הארצית, שנתוני  ההאזנה שלהן בקרב קהל היעד טובים יותר (באחוזים) מאשר  גלגל"צ – המסר, כנראה, לא רחוק מהאמת. קמפיין דומה הושק עוד ב-2010 עלי ידי תחנת הרדיו החרדית הותיקה, "קול חי", שהוקמה ב-1996 ועד הקמתן של "קול ברמה" (2009) ו"גלי ישראל" ( 2010), הייתה התחנה המובילה בציבור החרדי. המסר באותו קמפיין, שהובל על ידי משרד הפרסום "אזימוט" והושקעו בו חצי מיליון שקל, היה: "מתפלל להגדיל את המכירות? תגדיל את נתח הפרסום!", כשהמטרה היא להדגיש את כוח הקנייה של המגזר החרדי.

ערוץ תקשורת לקהל מפולח:

שתי התחנות המובילות, "קול חי" ו"קול ברמה", משדרות 24 שעות ביממה פרט לשישי ושבת ומציעות חדשות כלליות וחדשות המגזר, תכניות אקטואליה, יומני כלכלה, שיעורים תורניים, מארחים רבנים שעונים לשאלות המאזינים ועוד. יש לציין כי סקר TGI הצביע על ירידה כללית בהאזנה לרדיו בישראל, אך על עלייה דווקא בהאזנה לתחנות החרדיות הגדולות. כאשר האינטרנט עדיין לא מהווה ערוץ משמעותי בכל הנוגע לפרסום למגזר החרדי – זאת עקב איסורים שונים של רבנים המקשים על חדירת הרשת לכלל המגזר, הרדיו החרדי מציע ערוץ תקשורת ישיר ו"כשר", המיועד לקהל מפולח ובעל כוח קניה שהולך וגובר.

 

מאמרים ותוכן

חבילות פרסום ברדיו

יתרונות הפרסום ברדיו

פרסום במגזר החרדי

placeholder

קו עיתונות דתית - רשת מקומונים

placeholder

איך יודעים לבחור קריין מתאים לפרסומת ברדיו

פרסום במגזר הדתי לאומי

אמצעי מדיה ואפשרויות פרסום
placeholder

רדיו קול ברמה

placeholder

רדיו קול חי

פרסום בהמודיע - לקבלת מחירי פרסום חייגו: 072-2555444

עיתון המודיע

לעניין

placeholder

רשת מורשת

פרסום ב-יתד נאמן - לקבלת מחירי פרסום חייגו: 072-2555444

עיתון יתד נאמן

הרשמו לניוזלטר שלנו!

קבלו את כל העידכונים, המבצעים והסיפורים החמים
של עולם התקשורת ישירות למייל שלכם