מחירי פרסום בטלוויזיה

מחירי פרסום בטלוויזיה משתנים בהתאם למספר פרמטרים ומותאמים למפרסם על פי תקציבו, יעדיו ורצועת השידור בה מעוניין המפרסם.

אורך הפרסומת – המחיר ייקבע על פי אורך תשדיר הפרסומת, האם הפרסומת כ-10 שניות, 15 שניות וכדומה.

כמו כן, ישנם תשדירי חסות אשר עלותם שונה והם יופיעו בתחילת / סוף התכנית אך לא במקבץ הפרסומות.

מחרי הפרסום בטלוויזיה משתנים בעיקר על פי רצועות השידור השונות – תכניות בוקר, תכניות לילה ובעיקר – פריים טיים. עלות הפרסום בפריים טיים גבוהה יותר מכלל רצועות השידור כאשר הרייטינג בה הוא הגבוה ביותר. מה הפרסום בפריים טיים אומר על העסק שלך? – קודם כל שאתה אכן משחק במגרש של הגדולים, משמע יש לך מספיק כסף על מנת להיות שם, על מנת לקנות זמן שידור ממש ברגע הפיצוץ של פצצות הרייטינג.

 

הטלוויזיה הינה כלי הפרסום החזק ביותר, אתה שם – משמע אתה קיים. לקוחות גדולים המציגים את מוצריהם / שירותם בטלוויזיה נתפסים כחזקים, מובילים, אמינים ובעל כוח רב.

חבילות פרסום בטלוויזיה נקבעות בהתאם ללקוח והחל מ-20,000 ₪.

 

רוצים לקבל מחירי פרסום בטלוויזיה? פנו עוד היום למומחים באקסיומה וקבלו הצעה לחבילת פרסום מותאמת אישית – 072-2555444

השאר תגובה