מחירי פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט מהווה כלי פרסום חזק, ממוקד מאוד ובעל חשיפה מקסימלית ללקוחות אליהם פונה המפרסם.

מחירי הפרסום באינטרנט הינם דינאמיים ומשתנים בהתאם לפעילות – פריסת באנרים באתר השונים, פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות ועוד ועוד…

שוק הפרסום באינטרנט נמצא במגמת עליה תמידית ולעיתים אף נדמה כי הוא עוקף את אמצעי המדיה המסורתיים והוותיקים יותר, אם זה מבחינת חשיפה ואם זה מבחינת תוצאות הפרסום שהוא מניב.

  1. פרסום ב- Google AdWords – מערכת לניהול קמפיין פרסום בשיטת "שלם פר הקלקה" מדובר במודעות טקסט בתשלום, המופיעות בצדי דף התוצאות הרגיל של גוגל. במרכז הדף מופיעות התוצאות הרלוונטיות למילות החיפוש שהוקשו וסדר הופעתם הוא פונקציה של קידום אורגני כאשר התשלום הוא פר הקלקה.

היתרון לעומת קידום אורגני הוא המהירות – מודעה בתשלום מגיעה באופן מיידי לעמוד הראשון בגוגל בחיפוש הרלוונטי. החיסרון: מודעה שלא מנוסחת כראוי תמשוך גולשים לא נכונים שהמפרסם יאלץ לשלם עליהם (על ההקלקה).

  1. תשלום פר הקלקה באתרים – העיקרון הוא זהה לפרסום ב- Google AdWords, אבל זה לא מוגבל רק לתוצאות של החיפוש בגוגל אלא לאתרים ופורטלים אחרים שמשתפים פעולה ביניהם. המפרסם משלם עבור כל כניסה לאתר הפרטי שלו שהגיעה מהקלקה על המודעה.
  2. שיטת החשיפה – הבאנר של המפרסם מופיע בכמה מעמודי התוכן של האתר והתשלום הוא על פי כמות החשיפה אליו, קרי מספר הצפיות בהן זכה העמוד שבו מופיעה הפרסומת.
  3. לידים – שיטה זו של פרסום באינטרנט היא מעין "טלמרקטינג ברשת", כאשר המפרסם מעוניין בעצם לקבל הפניות של גולשים שמתעניינים במוצר שלו על מנת שיוכל לפנות אליהם.

 

רוצים לקבל מחירי פרסום באינטרנט? פנו עוד היום למומחים באקסיומה וקבלו הצעה לחבילת פרסום מותאמת אישית – 072-2555444

השאר תגובה