רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970700
רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970656

רוצה לקבל הצעת מחיר?

אני מאשר לקבל הצעות, מידע ומבצעים, אל תדאג אנחנו לא ספאם

מדורי השיווק והפרסום בעיתון

מדורי השיווק והפרסום בעיתון, שכדאי לכם להכיר
למה חשוב שיכתבו על העסק שלך בעיתון?
כי זו הפרסומת הטובה ביותר!
לכל העיתונים היומיים יש מדור העוסק בשיווק ופרסום.

בעיתונים הכלכליים הגדולים, כלכליסטגלובס ודה מרקר מדובר במדור יומי. גלובס ודה מרקר מפיקים גם מגזינים חודשיים שמיועדים לתחום השיווק והפרסום.

בנוסף, אתרי האינטרנט המקבילים של העיתונים הכלכליים מציעים ניוזלטרים לקוראים עם כל החדשות מעולם השיווק והפרסום. ברשת ישנם גם אתרים כמו אייס,אתר איגוד השיווק הישראלי,  וכן אתרים כמו NFC –פרסום ושיווק, המפרסמים את ההודעות לעיתונות כפי שניסח אותם היחצ"ן.
למה חשוב להכיר את מדורי שיווק ופרסום בעיתון? כי חשוב שיכתבו על העסק שלך שם וזה יותר פשוט ממה שנדמה תחילה.

חשוב להבין שכתב עיתונות המופקד על מדור יומי זקוק לאספקה סדירה של מידע, חדשות, סיפורים ורעיונות לכתיבה – זקוק לחומר.
הוחלט על קמפיין פרסום חדש למוצר שלך? זה יכול לקבל כמה שורות במדור ואולי כותרת – תלוי בגובה התקציב וזהות הפרזנטור. אתה מארגן כנס על שיווק מוצרים מסוימים? קודם תזמין את הכתבים. התחלת לעבוד עם יחצ"ן חדש, עם משרד פרסום חדש או חידשת את ההתקשרות? אלה "חדשות PR".

אתה משיק מוצר חדש, זה חדשות, המוצר הוא רק מחודש – גם מעניין, מדובר בעצם בהשקה מחודשת של מוצר ישן אבל יש לך מבצע חסר תקדים? גם כאן אפשר לעניין את הכתב. הכל שאלה של איך מציגים את הסיפור– בעצם איך מוכרים אותו לכתב. חשוב לזכור שבין אם אתם עושים זאת בעצמכם או משרדי יחסי הציבור שלכם, עושה זאת עבורכם, הכתב לא חייב לכם שום דבר, לכן סבלנות ועקשנות יועילו כאן מאוד

הפרסומת הכי טובה

למה חשוב שיכתבו על העסק שלך? כי ידיעהכתבה עיתונאית במדורי הפרסום והשיווק בעיתון היא חסרת כל סממן פרסומי, היא אמינה, מזמינה והיא למעשה הפרסומת הטובה ביותר לעסק שלך. מזכירים אותך – אתה קיים, יש לך שם ומשקל בענף. כל ציון של העסק שלך יבוא עם כמה מילים בנוגע לתחום העיסוק של העסק, אולי גם על נפח הפעילות, אולי יציינו שהחברה שלך השיקה עכשיו מוצר חדשני בתחומו.
מדובר בעצם ביחסי ציבור או אם תרצו בתקשורת שיווקית, כאשר הכוונה לשימוש באמצעי התקשורת לקידום העסק שלך.

טיפ חשוב: אתה לא חייב שיהיה לך משהו חדש ומעניין הנוגע ישירות לעסק שלך על מנת שיכתבו עליך, מספיק שיהיה לך משהו מעניין לומר על התחום שבו העסק שלך פועל. מה יש לך לומר, כמנהל סוכנות נדל"ן X, על שיווק פרויקט בניה בגליל התחתון לזוגות צעירים? מה יש לך לומר, כיבואן ומשווק מוצרי חשמל ביתיים, על עסקים קטנים המשווקים מוצרים ביתיים? שוב, מזכירים אותך  – אתה קיים.

PR מוסיף המון

איך מנצלים נכון את מדורי שיווק ופרסום בעיתון? איך מגיעים למדור "מדיה ושיווק" בדה מרקר או למדור "נתח שוק" בגלובס או אף למגזין "פירמה" (של גלובס)? וחשוב לא פחות – איך עושים זאת בהקשר הנכון? (לא בגלל כשלון קמפיין למשל…).  כמו שכבר הוזכר אפשר לבד, אך רצוי לפנות למשרד יחסי ציבור.

משרד יחסי ציבור עוסק בדיוק בעבודה זו, בתקשורת שיווקית. הם מכירים את כל המדורים בעיתונות הרלוונטיים לעסק שלך, יש להם את כל הטלפונים (יש מאגרים און ליין) וגם יודעים לפנות נכון לעיתונים ולמכור אותך הכי טוב לתקשורת הרלוונטית. הם גם יודעים לנסח נכון הודעה לעיתונות וגם לפנות אישית לכתב הרלוונטי אם צריך.

טיפ נוסף: פרסמת בעיתון? דרוש גם אזכור של העסק שלך בעמוד מערכתי בהקשר חדשותי כלשהו. אמרו לך לא? דרוש שוב – אתה הלקוח. אתה מתבייש לבקש? תגיד ליחצ"ן, הוא לא יסמיק.

מאמרים ותוכן

תכנון מדיה – מה זה אומר ולמה זה חשוב?

אינסרט בידיעות מקומונים

באיזה צד כדאי לשים מודעת פרסומת בעיתון?

מחירי פרסום בעיתונות

חבילות פרסום בעיתונות בהתאמה לעסק

בחירת מגזין נישה לפרסום

אמצעי מדיה ואפשרויות פרסום
placeholder

אקו 99FM

placeholder

כאן 88FM

placeholder

LE MONDE JUIF (העולם היהודי)

103FM רדיו ללא הפסקה

placeholder

אדריכלות ישראלית AI

placeholder

FXP

הרשמו לניוזלטר שלנו!

קבלו את כל העידכונים, המבצעים והסיפורים החמים
של עולם התקשורת ישירות למייל שלכם