רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970727
רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970727

רוצה לקבל הצעת מחיר?

אני מאשר לקבל הצעות, מידע ומבצעים, אל תדאג אנחנו לא ספאם

כך תבחרו מנהל שיווק במדיה חברתית

היום כבר לא מספיק לעלות פוסט, או לעשות לייק בפייסבוק, כדי להגיד שאתם פעילים ברשתות החברתיות.

המוצר שלכם הולך ונהיה יותר ויותר חשוף לצרכן בהמון פלטפורמות ברשת וכתוצאה מכך גם לכם יש הזדמנות לקחת בזה חלק פעיל, בין אם בחרתם לנהל את דף הפייסבוק שלכם בעצמכם או בין אם נתתם לאיזה אחיין או אחיינית שיתפעלו לכם אותו, חשוב שתזכרו, התנהלות במדיה החברתית היום היא לא פחות מהתנהלות של מחלקת השיווק, השירות לקוחות או מערך יחסי הציבור של החברה. התנהלות חובבנית, הזנחה וחוסר מקצועיות יכולות בהכרח לגרום לכם נזק כבד הן הרמה התדמיתית והן ברמה הכלכלית.
התחזיות התגשמו:
לפני ארבע שנים לערך חזו עתידניים בחוג לתקשורת ולמנהל עסקים באחת המכללות המוכרות בארץ שלא ירחק היום בו המקצוע הנקרא "מנהל/ת מדיה חברתית" יהפוך להיות מבוקש מאין כמוהו.
אמרו וצדקו. כמו פטריות אחרי הגשם קמות להן היום מכללות המכשירות סטודנטים לניהול המדיה החברתית של חברות במשק. התנהלות נכונה ע"ב ניסיון נרכש היא מעשה חכם שבטווח הקרוב אולי לא ממש רואים את תוצאותיו, אך בטווח הבינוני והרחוק אין בכלל ספק שהדור הבא את החלטות הרכישה שלו יעשה רק דרך הרשות החברתיות.
מנהל מדיה חברתית:
בניית תמהיל נכון המשלב את נושא שיווק המדיה החברתית בהן תרצו לפעול הוא מהלך נבון, כזה שמגדיר מראש איפה להיות, מה לעשות שם ובאילו מינונים, כך שבכל פעילות שלכם יש סדר, לפעמים אפשר לפעול בצורה אינטנסיבית יותר ולפעמים אינטנסיבית פחות, אך חשוב לא להשתעבד מידי לפלטפורמות, כי באמת שאין לזה סוף.
מנהל מדיה חברתית יודע, לא רק ללחוץ על  אהבתי ושתף אלא לכתוב בצורה שנונה, מצחיקה ומעניינת את מה שרלוונטי לתחום שלכם, תפקידו להיות פעיל ויצירתי, להכיר את הטריקים, את השיטות ואת הדרך לחבר בין מספר מדיות חברתיות יחד כך שייווצר מעגל סגור שלוכד אליו לקוחות פוטנציאליים חדשים.
באיזה רשתות חברתיות כדאי להשתמש:
השאלה המרכזית אשר צריכה לעמוד מול עינכם היא לא איך להגיע לכמה שיותר פלטפורמות, אלא מהן הפלטפורמות החברתיות המתאימות לכן.
דף עסקי בפייסבוק לדוגמא הוא כמעט הדבר הכי בסיסי שקיים היום לבעלי עסקים, אך מה עם טוויטר, האם הקהל שלכם כבר נמצא בטוויטר, האם שווה לכם להשקיע בכך משאבים בשלב זה? גם יוטיוב הוא פלטפורמה מצויינת שצריכה להילקח בחשבון, וכך גם גוגל+ שאומנם מדשדש מאחור, אך אל לנו לשכוח שזה עדיין מוצר של גוגל.
לינקדין הוא עולם בפי עצמו, הרשת החברתית העסקית הזו הפכה גם היא לפלטפורמת חובה בזירה העסקית כמעט לכל בעל עסק המכבד את עצמו.
רשתות נוספות וחדשות יותר כמו אינסטגרם בסלולר, פינטרסט, וכן ותיקות יותר כמו סליידשר, גרובשארק, דלישס, וסטמבלאפון הן בהחלט מקום להתרחב אך, בשלב הבא לאחר שמערכת הסושיאל מדיה שלכם כבר עובדת ומתפקדת.
 
טיפ חשוב:
ככל שתופיעו ביותר רשתות חברתיות שכאלה תוכלו לקבל יותר נוכחות אינטרנטית ובהתאמה גם ליהנות מיותר לינקים אל האתר שלכם.
מאמרים ותוכן
placeholder

5 מודלים עסקיים מובילים לפרסום באינטרנט

פרסום חכם – כל הטיפים לתכנון נכון של מסע הפרסום הבא

חלוקת תקציב הפרסום בעולם מלא באפשרויות

10 טיפים להיות במקום ראשון בגוגל!

פרסומות ביוטיוב - תשלום פר צפייה!

כך תביאו לידים איכותיים מהפרסום שלכם ברשת

אמצעי מדיה ואפשרויות פרסום

Taboola - טאבולה

YouTube - יוטיוב

placeholder

Mynet - מקומוני ידיעות באינטרנט

placeholder

אפליקציית WhatsApp

Google - גוגל

placeholder

INSTAGRAM -אינסטגרם

הרשמו לניוזלטר שלנו!

קבלו את כל העידכונים, המבצעים והסיפורים החמים
של עולם התקשורת ישירות למייל שלכם