רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970727
רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970727

רוצה לקבל הצעת מחיר?

אני מאשר לקבל הצעות, מידע ומבצעים, אל תדאג אנחנו לא ספאם

באיזה אתר כדאי לפרסם?

איך נדע באיזה אתר הכי כדאי לנו לפרסם?

היום בעולם המדיה, תחום האינטרנט רק מתפתח ועולה ובכך מאפשר לנו המפרסמים אפשרויות
רבות יותר לפרסום ופניה לקהל יעד רחב יותר.

מספרי אחוזי הגלישה באינטרנט רק עולים ועולים ביחס לתקופות אחרות וכיום ניתן להגיד כי אנחנו נמצאים במציאות בה רשת האינטרנט הינה חלק בלתי נפרד מחינו ועם הזמן אנו מוצאים עוד ועוד שימושים שניתן לעשות דרכה.

אם פעם תחום האינטרנט היה עונה לנו על צורכי קבלת מידע, העברת מסרים וכדו` כיום באינטרנט יש אינספור אפשרויות החל מבידור, פנאי, רשתות חברתיות מובילות, צפיה ישירה עדכוני חדשות ועד לניהול עסקים ויצירת תקשורת עם הקצה השני של העולם. בזכות כך האינטרנט הינו מדיום שפונה כמעט לכל גיל, כל אחד יכול למצוא בו את תחום העניין שלנו ויתרה מכך אנו המפרסמים יכולים לדעת בדיוק איפה נמצא קהל היעד שלנו ולפנות אליו בצורה ישירה.

בכל שנה ועדת המדרוג מפרסמם את נתוני הגלישה באתרים השונים, בשנת 2013 יצאה ועדת המדרוג בנתונים על חציה הראשון של השנה בזירת שימושי הגלישה באינטרנט. בניתוח שהם עשו ראשית גילו כי כמות השימוש באמצעי סלולר לגלישה באינטרנט נמצא בעליה חדה ויותר ויותר ישראלים משתמשים בשירותי הטלפונים החכמים בכדי לצרוך גלישה באתרים שונים, בנוסף לכך ישראלים רבים מעדיפים, בוודאי בתקופה של חופשת הקיץ, לצרוך את תכני הטלוויזיה שלהם או תכני וידיאו אחרים באינטרנט". על פי ניתוח נוסף שעשינו באמצעות אתר SimilarWeb נראה כי בגלישה דרך המחשב, אתר ynet‏ מוביל עם כ-50 מיליון גולשים, אתר ‏וואלה מדורג שני עם כ-32 מיליון, ומאקו עם כ-22 מיליון כניסות.

מדירוג האתרים המותאמים לגלישה בסלולר (על פי דוח הועדה ב-2013) עולה כי וואלה מוביל עם 899 אלף גולשים ביוני, מיד אחריה ‏mako‏ עם 885 אלף גולשים, ובמקום השלישי ‏ynet‏ עם 797 אלף גולשים. חשוב לציין כאן כי מאקו, המדורג במקום השלישי בדירוג הגלישה מהמחשב ובפער גדול משני המובילים, ממוקם שני בדירוג האתרים המותאמים ובפער קטן מאוד מוואלה. בדירוג הווידיאו, אתר וואלה מוביל עם 639 אלף צופים שונים, ‏‏ynet‏ מדורג במקום השני עם 537 אלף צופים, ומאקו במקום השלישי עם 508 אלף צופים. בדרוג אתרי הכלכלה גלובס מוביל עם 625,000 גולשים ובנוסף הוא מוביל את מתחריו בכל הפרמטרים שנבדקו אם זה זמן שהייה באתר, דפים נצפים וכו`, אחריו נמצא דה מרקר עם 616 אלף גולשים ואחריהם נמצא כלכליסט על 583 אלף גולשים.

עכשיו רק נשאר לבדוק איפה הקהל שלנו נמצא באינטרנט ואיפה הכי אפקטיבי לפרסם,
בעזרת כלים חכמים שיש היום ב-2019 נוכל לדעת בכמה חשיפה נזכה ואיזה מבין האתרים הוא המוביל ביותר עבורנו.
לייעוץ מקצועי ללא כל התחייבות חייגו אלינו – 072-3970616☎️

מאמרים ותוכן
placeholder

אל תגידו לא ידעתי… האותיות הקטנות גדלות!

אפשרויות פרסום מקומי

פרסום באתרי אינטרנט

placeholder

5 מודלים עסקיים מובילים לפרסום באינטרנט

10 טיפים להיות במקום ראשון בגוגל!

placeholder

דירוג אתרי אינטרנט בישראל

אמצעי מדיה ואפשרויות פרסום
placeholder

WALLA -וואלה

placeholder

Ynet (ווינט)

placeholder

מאקו – Mako

placeholder

ONE – וואן (ספורט)

placeholder

אתר ספורט 5 – Sport 5

placeholder

גלובס – עסקים וכלכלה (אתר)

הרשמו לניוזלטר שלנו!

קבלו את כל העידכונים, המבצעים והסיפורים החמים
של עולם התקשורת ישירות למייל שלכם