רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970700
רוצה לקבל הצעת מחיר?
072-3970656

רוצה לקבל הצעת מחיר?

אני מאשר לקבל הצעות, מידע ומבצעים, אל תדאג אנחנו לא ספאם

בחירת מגזין נישה לפרסום

למה יבואן אופניים יכול להרוויח מפרסום במגזין נשים?
ומה חשוב לדעת בנוגע לפרסום במגזין נישה?

כיום ניתן למצוא מגזין נישה כמעט לכל תחום וכולם מתחרים על תקציב הפרסום שלך.
השאלה היא איפה הפרסום יעיל יותר?

היתרונות של פרסום במגזין ידועים. למגזינים יש חיים ארוכים יותר מאשר עיתון והקורא נוטה להשקיע בקריאה ובדפדוף בו, יותר זמן מאשר בעיתון יומי או בבאנר באינטרנט. מגזינים גם עוברים מיד ליד, הם תפאורה קבועה בחדרי המתנה ולפרסום נוסף גם ערך תדמיתי.
כשמדברים על פרסום במגזין נישה היתרון הגדול הינו בקהל קוראיו, שהוא מפולח מאוד לתחום שבו הוא עוסק והוא אכן מתעניין בחידושים בו, אחרת הוא לא היה רוכש את המגזין. כשאתה מפרסם את המוצר שלך במגזין שעוסק בתחום שלך – אתה מדבר אל קהל היעד שלך. השאלה אם זה מספיק ואם בחרת במגזין נישה הנכון עבור המוצר שלך.
נאמר שאתה יבואן אופני מרוץ. פרסום במגזין "אופניים" היא אופציה הגיונית. מדובר במגזין שפונה לקהל רוכבי האופניים "הכבדים", כאלה שעוקבים אחרי כל חידוש בדגמים עד לרמה של משקל המדבקה. עם זאת, אם אתה יבואן של אופניים עירוניות, שהדגש בהם הוא על נוחיות וביטחון הרכיבה והופעה חיצונית וקהל היעד שלך הם רוכבים/ות  עירונים וילדים ונוער, כדאי לשקול אפשרות אחרת. במקרה זה הפרסום במגזין העוסק בלייף סטייל כמו מגזין נשים למשל (בייחוד כשהנשים הם כוח קנייה מוביל), יכול להתברר כיעיל יותר.

מגזין המצורף לעיתון ארצי:

האם לפרסם במגזין נישה המופץ רק בקרב קהל קוראיו או עדיף לבחור במגזיני נישה שמצורפים (לרוב מדי רבעון) לעיתונים ארציים. בדרך כלל מדובר במגזין לא פחות מושקע – לפחות בכל הקשור לאיכות ההדפסה, וצירופו לעיתון הארצי מבטיח תפוצה גדולה בהרבה. היתרון הוא בחשיפה המוגברת כפועל יוצא מהתפוצה הגדולה יותר והיכולת להגיע לקהל מתעניינים שאינו נמנה על מנויי מגזינים. החיסרון –  מגזינים המצורפים לעיתון ארצי גדול מגיעים גם לקהל רב שאינו מתעניין בתחום, כך שהתפוצה הגדולה לאו דווקא מבטיחה חשיפה נכונה ויעילה.

חובה לבדוק!

לפני ההחלטה איפה לפרסם, יש לבחון שורה של פרמטרים. הראשון הוא לבדוק את כל מגזיני הנישה הקיימים בתחום הרלוונטי ואת נתוני תפוצתם. הצעד הבא הוא לבדוק את מידת "הנישתיות של הנישה" – קרי מידת הפניה שלהם לקהל היעד, ביחס ללקוחות אותם אתם מחפשים וכל זאת כמובן בלי לשכוח את מטרות הפרסום. מגזין אופנועים למשל, פונה לחובבי רכיבה. אולם מגזין לאופנועי שטח – מבטיח פילוח עמוק יותר. אם הכוונה היא לקדם מוצר מסוים וייחודי שמכוון לרוכבים מקצועיים בלבד, הפרסום במגזין לאופנועי שטח הוא המומלץ. אם המטרה היא לשווק כמה מוצרים לאופנועים, או לקדם את שם החברה בתחום, מומלץ לפרסם במגזין הפונה לכלל קהל הרוכבים או במגזין נישה של עיתון גדול. הנקודה החשובה שיש לקחת בחשבון בפרסום במגזין נישה, הוא שאומנם הוא פונה לקהל היעד אך לא כל קהל היעד הרלוונטי נחשף אליו. לכן, המהלך הנכון הוא לשלב את הפרסום במגזין נישה במסגרת מסע פרסומי רחב יותר.

רוצה לפרסם את העסק?
נשמח לדבר ולעזור לך למצוא את המדיה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורך!
מחכים לשיחה שלך – 072-3970700

מאמרים ותוכן

חלוקת תקציב הפרסום בעולם מלא באפשרויות

placeholder

האם למודעת דאבל בעיתון, יש השפעה גדולה יותר?

חבילות פרסום ברדיו

placeholder

אסטרטגיה לפרסום סטריפים בעיתון

באיזה צד כדאי לשים מודעת פרסומת בעיתון?

האם הפרזנטור עושה את הפרסומת או הפרסומת עושה את הפרזנטור?

אמצעי מדיה ואפשרויות פרסום
placeholder

מגזין בית ונוי

placeholder

מגזין סטייל - STYLE מבית ידיעות מקומונים

פרסום בגו סטייל - לקבלת מחירי פרסום חייגו: 072-2555444

מגזין Go Style

פרסום במנטה בריאות - לקבלת מחירי פרסום חייגו: 072-2555444

מגזין מנטה

פרסום בליידי גלובס - לקבלת מחירי פרסום חייגו: 072-2555444

מגזין ליידי גלובס

פרסום ב-TimeOut - לקבלת מחירי פרסום חייגו: 072-2555444

מגזין TIME OUT תל אביב

הרשמו לניוזלטר שלנו!

קבלו את כל העידכונים, המבצעים והסיפורים החמים
של עולם התקשורת ישירות למייל שלכם