יתרונות הפרסום ברדיו

יתרונות הפרסום ברדיו

הרדיו הוא אמצעי הפרסום מהוותיקים בארץ ובעולם. פרסום ברדיו מהווה כלי חזק ואפקטיבי לפרסום כיוון שהקהל המאזין הוא קהל שבוי ולכן ניתן להעביר ולהחדיר מסרים לתודעת המאזינים

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      פרסום ברדיו – החדרת מסרים לקהל ממוקד

      הרדיו הוא אחד מאמצעי המדיה ההמונית הוותיקים ביותר. הרדיו מציע ייחודיות ובלעדיות לפניה לקהל מאזינים אשר נחשב קהל שבוי שנמצא בדרכו או בחזרתו מיומו כאשר אין עוד אמצעי מדיה אשר יכול להוות תחליף לרדיו. פרסום ברדיו מהווה פלטפורמה מצוינת על מנת להעביר מסרים ולהחדיר אותם לתודעת המאזינים, התשדירים ברדיו לרוב יהיו קליטים אשר מניעים לפעולה ומעביר את יתרונות ומאפייני המוצר. הרדיו הוא אמצעי מדיה המוני אודיטורי אשר משמש אנשים בהרבה מקרים בזמן שהם עושים משהו אחר כמו למשל עובדים. כאשר אנשים מרוכזים בעבודתם או בנהיגה והרדיו מנגן ברקע נוצר מצב מנטלי אידיאלי שבו המגננות של אנשים אינן בפוקוס על הרדיו וזוהי הזדמנות מצוינת לקדם מסרים פרסומיים. הרדיו מציע למתעניינים בו גישה לקהל יעד רחב מאוד 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע כאשר קיומן של תוכניות נישתיות מאפשר כיוון כל פרסומת למשבצת זמן יעילה במיוחד עבורה.

      יתרונות הפרסום ברדיו

      אחד היתרונות הבולטים של הרדיו הוא בעובדה שהוא מאפשר למפרסמים גישה לפלטפורמה פרסומית זולה יחסית בהשוואה לאמצעי מדיה אחרים אך בלי להתפשר על גודל חשיפה משום שהחשיפה ברדיו היא עצומה ומגיעה לאנשים רבים בקנה מידה ארצי. ברדיו מתאפשרת פניה כמעט בלתי אמצעית של המפרסם ישירות אל קהל היעד תוך יצירת אווירה אינטימית. בנוסף מחקרים מראים שוב ושוב כי לרדיו יש אפקטיביות מוכחת. באופן מסורתי הפרסומות ברדיו התבצעו בצורה של חסות כך שמגישי תוכניות תמכו במוצרים שפורסמו. כאשר אנשים מאזינים באופן קבוע לתוכנית ברדיו הם מפתחים קשר מסוים של חיבה אל המגיש וכאשר הוא "תומך" במוצר מסוים או בשירות המתפרסמים לאורך התוכנית שלו חלק מהרגשות החיוביים עוברים מהתוכנית או המגיש אל המוצר המקודם. זהו אפקט פסיכולוגי מורכב אך ידוע. לבסוף הרדיו מאפשר להתאים פרסום של מוצר לתוכן אשר מתאים לו מבחינת קהל המאזינים.

      אולי יעניין אותך גם...

      בחירת קריין מתאים לפרסומת ברדיו

      לקריין בפרסום יש חשיבות רבה. לכן חשוב לדעת איך בוחרים את הקול שייצג את העסק? שימתג את המוצר? שיגרום ללקוחות לזכור את הפרסום ואת העסק המפרסם ...

      בניית חבילת פרסום ברדיו תל אביב

      פרסום ברדיו אזורי יביא לעסק שלך קהל מקומי נרחב במינימום השקעה. תחנת רדיו תל אביב אשר זוכה לפרסים רבים בעקבות התוכניות המצליחות שלה, היא מקור פרסום יעיל ואפקטיבי...

      הסאונד זה כל ההבדל

      מוזיקה בפרסומות היא לא נעימה שמתלווה לפרסום! למוזיקה יש תפקיד חשוב - בזכותה הפרסומת תהייה זכורה יותר! ניתן להתאים את המוזיקה בהתאם לקהל היעד אליו הפרסום מכוון...

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון