שילוט בתחנות רכבת
פרסום בתחנות הרכבת פונה לכל שכבות האוכלוסייה, כאשר נוסעים
ברכבת ישראל כ-4 מיליון נוסעים מידי חודש.
הפרסום ברכבת מגיע לציבור נוסעים קבוע המפולח לפי סטודנטים, אנשי עסקים, שכירים ועוד.
פרסום ברכבת מציע דרך קריאטיבית להגיע לקהל יעד רחב ומגוון –
אלו המשתמשים ברכבת וכן אלו הצופים בה מרכבם או בתנועתה.
ברכבת אחוזי החשיפה גבוהים במיוחד והפרסום הינו פרסום שעובד 24 שעות.
ניתן למקד את הפרסום ברכבת לאזורים דמוגרפיים ספציפיים ולתחנות רכבת נקודתיות.
כמו כן, לפנות גם לקהל יעד מגוון ורחב אך בעל מכנה משותף.
פרסום בתחנות הרכבת מתאים לחברות בינוניות וגדולות.
ישנם מגוון סוגי שלטים המאפשרים למפרסמים לבחור בשילוט רכבת ההולם את צרכי הקמפיין.
לדוגמא – עיטוף רכבת מתאים לחברה המעוניינת בקמפיין ארצי ומעוניינת להגיע
לנתוני חשיפה גבוהים הרחבים יותר מאשר רק נוסעי הרכבת.
שילוט רכבת פנימי מיועד אף הוא לחברות בפריסה ארצית כדי לחשוף מוצר
או שירות חדש או למתג חברה מסוימת ועוד…
ברכבת ישראל כ-4 מיליון נוסעים מידי חודש.
הפרסום ברכבת מגיע לציבור נוסעים קבוע המפולח לפי סטודנטים, אנשי עסקים, שכירים ועוד.
פרסום ברכבת מציע דרך קריאטיבית להגיע לקהל יעד רחב ומגוון –
אלו המשתמשים ברכבת וכן אלו הצופים בה מרכבם או בתנועתה.
ברכבת אחוזי החשיפה גבוהים במיוחד והפרסום הינו פרסום שעובד 24 שעות.
ניתן למקד את הפרסום ברכבת לאזורים דמוגרפיים ספציפיים ולתחנות רכבת נקודתיות.
כמו כן, לפנות גם לקהל יעד מגוון ורחב אך בעל מכנה משותף.
פרסום בתחנות הרכבת מתאים לחברות בינוניות וגדולות.
ישנם מגוון סוגי שלטים המאפשרים למפרסמים לבחור בשילוט רכבת ההולם את צרכי הקמפיין.
לדוגמא – עיטוף רכבת מתאים לחברה המעוניינת בקמפיין ארצי ומעוניינת להגיע
לנתוני חשיפה גבוהים הרחבים יותר מאשר רק נוסעי הרכבת.
שילוט רכבת פנימי מיועד אף הוא לחברות בפריסה ארצית כדי לחשוף מוצר
או שירות חדש או למתג חברה מסוימת ועוד…