מאמר בנושא לידים

כך תביאו לידים איכותיים מהפרסום ברשת

רשת האינטרנט מוצפת בהצעות שונות ומשונות לקנות "לידים",
הצעות המלוות בדרך כלל במודלים עסקיים קורצים המוכיחים לכאורה את הכדאיות שבקנייה. כל מפרסם יכול גם להשיג לידים לעצמו באמצעות פרסום ברשת בשאיפה שכל ליד יהפוך למכירה. לצורך כך, יש צורך בלידים איכותיים.

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    מה זה בעצם ליד?

    ליד הוא פניה של לקוח שראה ברשת את השירות או המוצר שאתה מציע ומעוניין לקבל פרטים נוספים.
    לצורך כך הוא מילא את פרטיו בדף נחיתה על מנת שתחזור אליו.
    ליד בעצם היא הזדמנות לבצע מכירה, אך הסיכוי להפוך ליד לעסקה, תלוי הן ביכולות של אנשי המכירה שלך והן באיכות הליד.
    ליד "איכותי" הוא כמובן לקוח שקיבל את מרב הפרטים עבור המוצר/ שירות של החברה שלך ולכן קיימת סבירות גבוהה לבצע מכירה. ליד פחות איכותי הוא ליד `כללי`, הכוונה ללקוח שאינו מגובש עדיין לכדי קניה ופונה רק על מנת לברר פרטים או ללקוח שאומנם מעוניין במוצר אבל אינו מכיר את החברה שלך – זאת כיוון שמקור הליד, אותו אתר או דף נחיתה ממנו הגיע הלקוח, לא הציג את המוצר בצמוד להצגת החברה או לא הצליח לפלח את קהל היעד בצורה מספקת.

    לידים ממנועי החיפוש

    הלידים האיכותיים ביותר מקורם במנועי חיפוש והם תוצאה של חיפוש אישי של כל גולש וגולש אשר מחפש בעצמו את המוצר או השירות שהוא זקוק לו.
    אולם על מנת שהלקוח יכנס דווקא לאתר או דף הנחיתה שלך וימלא שם את פרטיו ולא יעשה זאת אצל המתחרה שלך, עליך להופיע לפניו בדף התוצאות בגוגל. כידוע, למקום הראשון בגוגל ניתן להגיע דרך קידום אתרים אורגני, אולם זהו תהליך ארוך הדורש עבודה רציפה של כמה חודשים על מנת לראות תוצאות.
    אפשרות אחרת היא לקנות תנועה לאתר באמצעות מודעות פרסום בתשלום ( Googel Adwords ), בתקווה שחלק מאותה תנועה תהפוך ללידים. גם כאן איכות הלידים נחשבת לטובה היות ואותם מודעות מופיעות בדף התוצאות של מנועי החיפוש, בהתאם לחיפוש ספציפי של הגולש המעוניין בשירות או המוצר. חשוב כמובן להגיע למצב שהרווח שמופק מהלידים עולה באופן משמעותי על ההשקעה בפרסום.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7415 [1] => title="contact [2] => form [3] => half [4] => width"] ) exitst

      לידים למכירה

      אפשרות אחרת היא לפנות לחברות שמציעות לידים למכירה.
      מדובר בחברות שעוסקות בין היתר בקידום אתרים וברשותם אתרים רבים במגוון תחומים שכבר מקודמים בדירוג גבוה בגוגל, ומשמשים כפלטפורמה למשיכת לידים.
      חברות אלה עשויות, למשל, להציע מיני אתר או דף נחיתה המציע את "המשכנתא הזולה ביותר בשוק".
      אותו מיני אתר או דף נחיתה מקודם דרך אתרים אחרים, פרסום ממומן, שיתופי פעולה בין אתרים ומנועי החיפוש ברשת ומושך אליו גולשים המעוניינים במידע על משכנתא.
      כל לקוח שהגיע והשאיר פרטים על מנת לקבל מידע נוסף, הופך לליד שנמכר לבנקים או גופים מסחריים אחרים שמציעים משכנתאות. רוכש הליד יכול לרכוש חבילה של לידים בלעדיים, המועברים רק אליו ולכן הם יקרים יותר או לקבל במחיר מוזל לידים שנמכרים גם למתחריו.
      בשני המקרים חשוב לבדוק את מקור הליד, על מנת לוודא שמדובר בלידים איכותיים בעלי סיכויים סבירים להפוך למכירה, ולא לידים כללים שעשויים להתברר כבזבוז של כסף וזמן. בהצלחה!

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        אולי יעניין אותך גם...

        קמפיין באינטרנט – משלמים לפי תוצאות

        יותר ויותר מפרסמים רוכשים מדיה באינטרנט על בסיס תוצאות. תוצאה של קמפיין אינטרנטי יכולה להיות ליד, הורדת קופון, שיחת טלפון או הרשמה. כך, רק כאשר המפרסם מקבל הכנסה מהקמפיין הוא משלם על הפרסום. אין ספק שעבור המפרסמים מדובר בשיטה יעילה, חסכונית ואפקטיבית....

        למה מומלץ לבחור בקמפיין אינטרנטי?

        תעשיית הפרסום באינטרנט עוברת בשנים האחרונות מהפכות לא קטנות, אך התוצאה של המהפכה הזו היא כנראה הדבר הטוב ביותר שיכולנו לבקש כאנשי פרסום, שיווק ומדיה. אם בעולם ידעו לנצל כבר לפני שנים כל קמפיין בצורה מקסימלית ולעשות אופטימיזציה של המדיה והקריאייטיב בזמן אמת, הרי שבארץ התופעה הזו מחלחלת לה אט אט ונדמה שאנו סוף סוף מבינים את מהו קמפיין פרסום מדיד באינטרנט....

        אינסטגרם – המדיה הכי נחשקת!

        הכניסה של אינסטגרם לתחום הפרסום והשיווק היה בלתי נמנע וזאת בשל הפופולריות ההולכת וגוברת שלו. ההצלחה של אינסטגרם הובילה גופים מסחריים שונים להשתמש בה לפרסום. הפרסום נעשה גם באמצעות המשתמשים הפרטיים אשר עובדים בשיתוף פעולה עם החברות המפרסמות....

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון